JAAAAAAAAAA! DEILIG BRASSE! Da er det håp.
FC København - Lillestrøm, UEFA-cup kval, 14.8. kl. 20.00
Collapse
X
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ta de arrogante danske FLØDEBOLLENE på hjemmebane nå!!Kommentar
-
Har liten tro på at vi slår danskene 2-0, men motbevis meg gjerne!!-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
LSK Norges beste lagKommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Med det bortemålet har vi faktisk en helt ok mulighet til å klare dette på Åråsen!! Men Otto må tilbake igjen, for nullen må holdes.
Vi i KFL får lage et helvetes leven i returmatchen og gjøre hva vi kan. Det blir vanskelig, men absolutt mulig å vinne 2-0. Evt. 3-1 og ta dem i ekstraomganger.Kommentar
-
Ah så deilig det er å være optimist...for min egen del så er vi nå videre inntil det motsatte er bevist. Den følelsen kommer jeg til å ha de neste 14 dager og det kommer til å bli 14 flotte dager. Mulig det blir en smell den 28. men det er bedre å ha 14 gode dager og en 90 minutters smell enn å ha 14 drittdager og så en 90 minutters bekreftelse på det.Kommentar
-
Om noen får svar på klagene til viasat support, si fra! Jeg KREVER pengene tilbake selvsagt, og håper de fleste andre her gjør det samme. Kokkosopplegg.
Denne mailen for å klage: ondemandsupport@viasat.seSTOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA
Join the cause:
Bli med i denne:
http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79Kommentar
-
Om noen får svar på klagene til viasat support, si fra! Jeg KREVER pengene tilbake selvsagt, og håper de fleste andre her gjør det samme. Kokkosopplegg.
Denne mailen for å klage: ondemandsupport@viasat.seFra BaillsundKommentar
Kommentar