FC København - Lillestrøm, UEFA-cup kval, 14.8. kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tomtom
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2007
    • 85

Når er kampstart 28. august?

Kommentar

• EvilDane
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Aug 2008
      • 2

TV 2 er danskernes kilde til aktuelle nyheder, sport, vejr og underholdning. På tv2.dk kan du også se TV 2s populære programmer og kanaler.

Dagens FCK-kamp kan ses GRATIS på ovenstående link.

Kommentar

• Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

Opprinnelig skrevet av EvilDane
        http://tv2sport.dk/node/13937

Dagens FCK-kamp kan ses GRATIS på ovenstående link.
        Hva har det med at LSK møter de om 11 dager? Er stor forskjell på FCK i en UEFA-cupen kamp og en kamp mot Sønderjyske.

Kommentar

• Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

Opprinnelig skrevet av VK
          Hva har det med at LSK møter de om 11 dager? Er stor forskjell på FCK i en UEFA-cupen kamp og en kamp mot Sønderjyske.
          Sikkert noen, meg selv inkludert, som setter pris å kunne kikke litt på FCK. Spesielt når det er gratis.

Kommentar

• Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

Opprinnelig skrevet av VK
            Tror definitivt Erland Johnsen og hans disipler er meget interessert i denne kampen. Det kalles på fotballspråket å kartlegge en motstander, forsøke å definere dens styrker og svakheter. Finnes det svakheter som kan utnyttes til vår fordel? Hva må vi være obs på med denne motstanderen? Kampene kan ikke sammenlignes, men FCK vil ikke fremstå totalt forskjellig mot Sønderjyske enn hva de vil gjøre mot et Lillestrøm SK.

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4397

Normalt er FCK en god del bedre enn oss, men nå har vi seriøst tidenes mulighet til å ta dem! De har absolutt ikke imponert i åpningen av den danske serien og klarte bare 1-1 mot SønderjyskE i kveld. Tidligere i uka spilte de også uavgjort mot Randers med samme sifre.

Forsvaret dems er litt ustabilt. Etter at Hangeland og Gravgaard ble solgt er de klart svekka bakover. Og de mangler en goalgetter etter at Allbäck ble gammel og forsvant. De har dog en veldig god midtbane med blandt andre Sionko som er kanskje den største stjernespilleren dems. Tror dette kan bli spennende!
              ..................

Kommentar

• Kasper! (FCK)
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2008
                • 11

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                Kampene kan ikke sammenlignes, men FCK vil ikke fremstå totalt forskjellig mot Sønderjyske enn hva de vil gjøre mot et Lillestrøm SK.
                Det vil jeg da håbe. For spiller FCK ligesom de gjorde idag mod Sønderjydske, tror jeg I går videre.

Kommentar

• ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2509

Urolig hos FCK-fansen. Noen vil ha Drakta forplikter-opprør og det er startet avstemning om treneren sitter ut sesongen.
                  Danskene ligger noen måneder etter oss.

Et par signatur-godbiter fra FCK-forumet:

Ståle tag dit tøj og skrid op til fjeldet igen hvor du høre til...
                  Mange til ubrugelig træner skal man da lede længe efter!

FCK er en slags "Terminator" udgave af Ham-Kam.

Kommentar

• dIsTurBeD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 668

Opprinnelig skrevet av tomtom
                    Når er kampstart 28. august?
                    I dagens papir-RB stod det en notis om at kampen har avspark i Parken 20.00. Det stod videre at det ikke enda var kjent om kampen ville bli vist på TV.

Edit: Det er kanskje rimelig å anta at hjemmekampen starter på samme tidspunkt.

Kommentar

• LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Urolig hos FCK-fansen. Noen vil ha Drakta forplikter-opprør og det er startet avstemning om treneren sitter ut sesongen.
                      Danskene ligger noen måneder etter oss.

Et par signatur-godbiter fra FCK-forumet:

Ståle tag dit tøj og skrid op til fjeldet igen hvor du høre til...
                      Mange til ubrugelig træner skal man da lede længe efter!

FCK er en slags "Terminator" udgave af Ham-Kam.
                      Har aldri skjønt hvorfor Ståle er så sterkt ønsket som LSK trener, han var god som spiller, men som trener leverte han defensiv, men effektiv drittfotball i ham-kam, mens han ikke leverer varene i fck selv om han har enorme ressurser til disposisjon.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                        Edit: Det er kanskje rimelig å anta at hjemmekampen starter på samme tidspunkt.
                        Nei, tidspunktet for hjemmekampen er ikke fastsatt ennå. Jeg tror ikke det blir så sent som kl. 20.00.

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                          Har aldri skjønt hvorfor Ståle er så sterkt ønsket som LSK trener, han var god som spiller, men som trener leverte han defensiv, men effektiv drittfotball i ham-kam, mens han ikke leverer varene i fck selv om han har enorme ressurser til disposisjon.
                          Nå er FCK-supporterne bortskjemte og kravstore også da. Tre kamper, seier på hjemmebane og uavgjort i de to bortekampene og så går de helt bananas.

Men for Ultras Lillestrøm må jo det forumet være en drøm å lese om dagen. Snakk om aksjoner mot trenere, spillere, ledelse, you name it. En del håndjagere foran PC-skjermen tenker jeg
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3490

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                            Nå er ikke jeg den som følger FCK tettest, men han har vel ikke fått erstattet Hangeland i midtforsvaret ennå?

Uten å huske statistikken så har vel Ståle gjort det tålelig bra, men FCK minner litt om Chelsea og Real Madrid i kravet om suksess uansett.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Smukken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2004
                              • 720

Noen som aner sånn ca. hvor mange som drar nedover ? sitter her og har fryktelig lyst.
                              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

Opprinnelig skrevet av Rønnern

Men for Ultras Lillestrøm må jo det forumet være en drøm å lese om dagen. Snakk om aksjoner mot trenere, spillere, ledelse, you name it. En del håndjagere foran PC-skjermen tenker jeg
                                Nja, ingen håndjagere akkurat, men selvfølgelig alltid gøy å se/lese om engasjerte supportere som stiller krav til klubben i sitt hjerte.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Opprinnelig skrevet av Smukken
                                  Noen som aner sånn ca. hvor mange som drar nedover ? sitter her og har fryktelig lyst.
                                  Vi blir nok over 200, kanskje 300. Ta turen, så kan du telle selv. ;-)

Kommentar

• veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Vi blir nok over 200, kanskje 300. Ta turen, så kan du telle selv. ;-)
                                    Når det var 900 på en vinterkamp i RL, så burde det vel faktisk komme omtrent samme antall nå? Det som taler imot er jo at det er kort frist og vanskelig å få seg fri fra jobb for enkelte.

Kommentar

• Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

Gruppespillkampen i RL kan ikke sammenlignes med denne. Den gangen hadde vi flere måneder til å planlegge, denne gangen har vi 2 uker. Den gangen spilte vi på en søndag kl. 16, denne gangen spiller vi på en torsdag kl. 20. Dette er vesentlige forskjeller.

Før noen nevner det: RL-finalen er et eget kapittel. Det var en hype som savner sidestykke i KFLs historie. Det skjer neppe med det første at folk går mann av huse for å få med seg en sånn kamp igjen.

Kommentar

• RuneK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 861

Har akkkurat kommet hjem fra Køben i går og har hatt anledning til å få med meg nyheter om FCK samt siste seriekamp som de spilte på bortebane.
                                        FCK har ikke funnet formen ennå og Fugla har en god sjanse til å ta dem i parken. De har flere fantastiske spillere i alle ledd, men de er ineffektive foran mål og utålmodige utover i kampen.

Ledelsen hos FCK bestemt at alle supportere som støtter FCK på bortebane skal registrere seg med legitimasjon fra klubben. Dette pga av en god del hendelser med hærverk og bråk. Legitimasjonen utdeles av FCK og inneholder opplysninger om navn, alder, høyde, bosted, etnisk opprinnelse etc. Dette har naturligvis skapt furore blant supporterne og oppmøtet på bortebane har derfor også falt betraktelig som følge av at det er kun er snaue (2-300)som har gått med på denne avtalen.
                                        Tror ikke dette gjelder for spill utenfor Danmark, men aner en mulighet til at de ikke akkurat vil komme mannsterke til Åråsen.

Tips: FCK-LSK 1-1
                                        Støtt FuglaTifo
                                        Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

Opprinnelig skrevet av RuneK
                                          Tror ikke dette gjelder for spill utenfor Danmark, men aner en mulighet til at de ikke akkurat vil komme mannsterke til Åråsen.
                                          Det gjorde de uansett ikke i RL heller.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

Working...