Karakterboka LSK-Strømsgodset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7106

    #21
    Opprinnelig skrevet av Folke
    Nei jeg syntes det blir for dumt at noen prøver å rakke ned på innsatsen hans i dag..
    Han har hvert i klubben noen få dager, går rett inn på laget på en plass han ikke har spilt på i over 5 år og føler nok enormt press fra "alle" som har sagt mangt og mye om denne "ubruklige gamle trøndern"..!
    Jeg begynner å lure på hvor mye du har drekki i kveld, for som jeg skriver:

    Stensaas - 7: Ok førsteomgang uten å glimre, men etter pause våknet Ståle Stil. Ble bare bedre og bedre jo lengre ut i omgangen han kom, og toppet det hele med en glimrende scoring. Gode dødballer, gode innlegg, alltid spillbar og en perfekt arbeidsmoral. Godt tempo - hvem mente denne mannen ikke var god nok for oss? Kjempedebut!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #22
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Pisspreik opp og i mente. Jeg har vært blant de forumistene som har vært mest positiv til Ståle (dessuten driter jeg i hva folk som ikke har peiling på fotball mener). Men førsteomgang var ikke all verden fra Ståle; andre omgang var glimrende.
      Bra vi var flere som var positive til han da...
      Men du gir han jo 7 til slutt?!!

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #23
        For å kverulere litt:

        Hvis SS har karakter 4 til pause, og får 7 totalt, så innebærer vel det at hans andreomgang står til 10?
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          #24
          Jeg sitter på felt O, må bare si KFL ikke var veldig bra idag.

          Dere sang hele kampen,veldig bra det, men det store trøkket var ikke der.
          Men som JK skrev: 110% støtte alltid uansett/jk

          Unionen, var de der? Da hadde et par ganger de sang bra, men totalt av 90min var det vel kanskje 5min de hadde trøkk.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • krisruds
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 839

            #25
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Jeg bruker kanskje i overkant mye tid på tribunelivet og får ikke med meg 100% av matchen, men for meg deler Kiko BB-tittelen med Occean i dag. Kiko er faen meg den råeste ballvinneren Åråsen har sett på mange, mange år. Glem Kasey, glem Espen, glem Kihlberg, glem alle. Kiko dekker ufattelig store områder og vinner utrolig mange baller. Og i motsetning til en del klassiske ballvinnere lager han ikke så mange frispark etter hodeløse taklinger. Han plukker heller med seg ballen på elegant vis og setter fart framover. Dette krydrer han med et fantastisk bra pasningsspill og tidvis bra driv med ballen. For en mann!

            Enig med det du skiver om Kiko, men dette gjelder kun i 4-4-2 spill. Han sliter veldig når vi spiller andre formasjoner. Det som er veldig bra med Kiko er at han er en hovmester samt en ballvinner.

            Men kunne godt tenkt meg Wherman i klubben uansett.
            krisruds medlem av KFL siden 1996


            OI OI OI nå har vi det morro :)

            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #26
              Enig i mye, men i forhold til hvordan jeg oppfattet matchen får spesielt Brenne for godt betalt.

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5099

                #27
                Opprinnelig skrevet av krisruds
                Enig med det du skiver om Kiko, men dette gjelder kun i 4-4-2 spill. Han sliter veldig når vi spiller andre formasjoner.
                Da har jeg en idé. La oss drite i å spille i andre formasjoner.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  At Stensaas får 4 til pause lukter vel litt "jeg tørr ikke helt å innrømme at han var god" pga all dritten han har fått.... Stensaas viser vel hvorfor han har blitt hentet til klubben? Fortjener hvertfall en 6.
                  Mens Kiko lett fortjener en 8 sammen med Occean, disse 2 har jaggu meg funnet formen.. Kanksje lettere for de nå som det er litt friere, mens under diktatorstyret til Nordlie ble det vanskelig for de å få med seg alt som ble sagt på treningene...?!! Gudene veit, de spiller helt konge for tiden hvertfall! Nydelig å se at Bjørkøy og Brenne er med å kjemper i beste Søgård stil, ekstra pluss at de har jo en ballbehandling Søgård kan se langt etter... blir vel en stund til han får spille igjen!!!
                  Ikke enig. Ønsker Espen "LSK" Søgård velkommen tilbake så raskt som mulig. Han får bare tvinge seg inn på laget, han vil alltid være en nyttig spiller for oss, og et sant helvete å spille mot for alle motstandere. Så får det bare være opp til de andre å gi han kamp om plassene ved å vinne kamper for oss. Slik de gjorde i dag!
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2385

                    #29
                    Enig i de fleste karakteristikker, bortsett fra at man er for snill med Arild.
                    Synes det var vondt å se på mannen, og værre jo lenger man kom utover
                    i kampen. Fullstendig uten bevegelse og ballkontrol. Lompepasninger bak
                    medspiller på løp og med ball i beina er han ikke bedre enn en damelandslagsspiller. Flink er han dog når vi har dødball, og med hans høyde
                    blir det skikkelig trøkk foran kassa. Synes Fellus kunne fått litt mer enn de 3 minuttene. Skal forørvrig bli vanskelig å finne plass til Søgård mot Lyn.
                    Ville kanskje gitt Kippe en 8'er også.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Jeg kommer sjelden med mine korrigeringer til dine karakterer, men denne gangen synes jeg du er ute og sykler.

                      Stensaas 7 og Kippe 6? Litt vel farget av det ene målet? Kippe var kongen av forsvarsrekka og for en gangs skyld laget han vel ingen frispark utenfor sekstenmeteren. Stensaas spilte en svak førsteomgang, men hevet seg i andre. Men bedre enn Kippe? Ikke faen!

                      Og som nevnt tidligere, Bjørkøy var BB. Basta!
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2163

                        #31
                        Greit at KIKO var meget god igår,men vi glemmer fort.
                        Han spiller kun 3-4 gode kamper iløpet av året,og han blir alltid Skikkelig hauset opp,etter 1 av disse få gode kampene.

                        En av de største grunnene til at ting ikke har fungert i lang tid
                        før nå,er at den sentrale midtbanen har vært forferdelig.
                        Kiko har rett og slett vært for dårlig,til å kunne styre kamper.

                        Men skulle han/de fortsette på et stabilt godt nivå også i fremtiden,
                        skulle jeg bli lykkelig,og spise i meg kritikken.
                        Men jeg tviler,da disse kampene,kommer altfor sjeldent.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7106

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Stensaas spilte en svak førsteomgang, men hevet seg i andre. Men bedre enn Kippe? Ikke faen!
                          Niks, ikke enig. Kippe var god, han. Men Ståle var bedre!
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Playboy1
                            Greit at KIKO var meget god igår,men vi glemmer fort.
                            Han spiller kun 3-4 gode kamper iløpet av året,og han blir alltid Skikkelig hauset opp,etter 1 av disse få gode kampene.

                            En av de største grunnene til at ting ikke har fungert i lang tid
                            før nå,er at den sentrale midtbanen har vært forferdelig.
                            Kiko har rett og slett vært for dårlig,til å kunne styre kamper.
                            Feil, grunnen til at vi har spilt så dårlig i år er at vi har driti i midtbanen og matet ballen opp mot en feilvendt Occean i ett 4-3-3 som ikke passer andre en nordlie
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • JMKANARI
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2007
                              • 170

                              #34
                              Det var deilig å gå fra Åråsen i går, og en smule rart å oppsummere med at både Bjørkøy, Brenne, Pedersen og Stensaas (!) hadde vært gode. Hverken Bjørkøy eller Brenne har imponert meg tidligere i år, og det jeg nok husker best av Stensaas er landskampen mot Polen på Ullevaal for noen år siden.

                              Nå biter jeg gladelig i meg alt, og setter følgende forslag til børs:

                              Moldskred 5
                              Andresen 5
                              Riseth 5
                              Kippe 7
                              Pedersen 6
                              Brenne 5
                              Mouelhi 7
                              Bjørkøy 8
                              Stensaas 7
                              Occean 8 BB
                              Sundgot 4
                              (Bertheussen 6)

                              Utrolig moro å se Biffen i går. Han var helt konge, og jeg gleder meg til å se ham mot Skiklubben. Etter hva jeg fikk med meg på TV 2-sporten i går spiller Lyn uten både Indy og Berntsen mot oss, så det skal bli spennende å se hvem som skal klare å stoppe Occean... Håper han da spiller i spann med Fellus, for i går var Sundgot syltynn.
                              Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av JMKANARI
                                Utrolig moro å se Biffen i går. Han var helt konge, og jeg gleder meg til å se ham mot Skiklubben. Etter hva jeg fikk med meg på TV 2-sporten i går spiller Lyn uten både Indy og Berntsen mot oss, så det skal bli spennende å se hvem som skal klare å stoppe Occean... Håper han da spiller i spann med Fellus, for i går var Sundgot syltynn.
                                Her er du helt på jordet. Til og med feil jorde. Biffen var gloheit i toppen da han kom inn, gjorde svake avklaringer og satte inn ett par skikkelige høyrisikotaklinger som ville gjort Bård Bjerkeland stolt. Jeg har ikke sett Biffen veldig mye, men om han er på nivået fra gårsdagen vil han gå Kippe en høy gang som kortsanker og i tillegg gi motstanderen plenty av sjanser som den han gå pokerdansken.

                                Sundgot syltynn? Hallo? Mannen er den av spissene som evner å holde på ballen og slå en konstruktiv pasning med en mann i ryggen. Det var han også i går. Spissparet Occean/Sundgot funker endelig. Why change???
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • JMKANARI
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 170

                                  #36
                                  [quote=superbøffel;278778]Her er du helt på jordet. Til og med feil jorde. quote]

                                  Er du fra Gansdalen så er du ofte på jordet. :-)

                                  Litt innbytterpuls må du nesten regne med. Biffen var tøff i duellene, og jeg er ikke enig i at han var hodeløs. Avleveringene var vel muligens ikke av Hoftun-klasse (eh, nei jeg tror ikke vi skal ha flere avdanka RBK`ere nå), men det har vel heller ikke vært noe typisk trekk ved LSK-stopperne de siste sesongene... Kippe var riktignok sikrere og bedre i går enn på lenge, men heller ikke han er alltid den mest konstruktive.

                                  Sundgot har hatt en god sesong i år, og jeg kan gjerne moderere meg til at han ikke skal vrakes. At Fellus derimot burde kommet inn tidligere i går, og da for Sundgot, står jeg ved. Occean/Sundgot har funka bra de siste kampene, men med Fellus i bakhånd er vi mye mer uforutsigbare. Det er bra. Så greit; jeg er (selvsagt, som en stor Sundgot-tilhenger - i rak motsetning til brorparten av debattantene her inne) klar for å gi Sundgot en ny sjanse sammen med Occean. Ser selvsagt ikke bort fra at Gilbert er den som senker Lyn. Ingenting ville vært artigere.

                                  Men når det er sagt; i går gikk avleveringene fra Sundgot i hytt og gevær, og at han ikke i det minste klarte å avslutte på giga-sjansen i førsteomgang, var veldig ulikt Arild. Han har hatt bedre dager på Åråsen, og kommer garantert til å få bedre dager senere.
                                  Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Moldskred - 5: To dårlige boksinger i første omgang. Ville ha vært sjanseløs på Nielsens heading i tverrliggeren. Ellers solid, stødig, god og trygg. Gode utspark.
                                    Jeg er redd vi kommer til å gi vekk endel poeng utover høsten mot mer aggressive lag enn Godset med Moldskred i mål. Med en gang han forlater streken og går ut i feltet tar han med seg bærplukkeren og drar på tur. Vi fikk ved minst en anledning (jeg mener å huske det var fler) ett heldig frispark ved bærturene som reddet Moldskred, vi kan ikke satse på at det vedvarer.

                                    Forøvrig er han spektakulær i stilen når han kaster seg, men det blir litt TV-redning over det hele. Gianluca Pagliuca anyone?
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7106

                                      #38
                                      Ellers er det jo deilig at LSK nå handler inn de få spillerne i Tippeligaen som er eldre enn meg selv. Man kan jo ikke idolisere småtasser på 31 år og under. Håper Jørn Jamtfall er på vei inn som ny keeper, og at LSK presenterer Jostein Flo som ny spydspiss i morra.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7106

                                        #39
                                        Som den pliktoppfyllende gerhardsenungdommen jeg er, har jeg nå sett størsteparten av kampen i reprise, og justert deretter. Det anbefales også til de som disser Brenne og førsteomgangen til Stensaas. Ingen av dem var så svake som visse røster hevder.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Bondern
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Mar 2004
                                          • 150

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Ellers er det jo deilig at LSK nå handler inn de få spillerne i Tippeligaen som er eldre enn meg selv. Man kan jo ikke idolisere småtasser på 31 år og under. Håper Jørn Jamtfall er på vei inn som ny keeper, og at LSK presenterer Jostein Flo som ny spydspiss i morra.
                                          Jeg så Flo på Åråsen i går og det var sikkert for å skrive kontrakt
                                          My cat's breath smells like catfood.
                                          -R.Wiggum

                                          Kommentar

                                          Working...