Pål Steffen Andresen må stå over for sitt tredje gule kort. Lyn mister Tommy Berntsen og Indridi Sigurdsson av samme grunn. Espen Søgård er tilbake fra karantene.
Lyn-LSK, Ullevaal stadion 10.8. kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Elsker Ullevaal. ALLTID hjemmebaneKommentar
-
Stensaas - Kippe - Riseth - Pedersen
Defensivt har vi vært noe usikre til tross for mange poeng i det siste. Jeg tror det at vi har brukt så mange spillere på uvante plasser må ta mye av æren for det.Kommentar
-
Dette gjør jo at vi fortsatt vil få litt problemer med hvordan vi skal sette opp laget. Regner med at JML og Johnsen fortsatt er ute? Da ser jeg følgende alternativer.
1. Riseth på høyre back, biffen i midten sammen med Kippe, Pedersen på venstre back. Samme midtbanefirer og spisser som mot godset.
2. Søgård på høyre back (katastrofalt hittil i år). Resten av laget som mot godset.
3. Søgård på midten, Stensaas ned på venstreback, Steinar over på høyreback. Brenne blir flyttet over på venstrekant og enten Søgård eller Bjørkøy på kant.
4. Stensaas på venstreback, Pedersen over som høyreback, Riseth og Kippe i midten. Mykle som høyrekant, Brenne som venstrekant.
Det spørs om Riseth er klar.
Ikke gunstig at PSA fikk karanten siden Lyn har et angrep preget av fart. Dette bør kanskje være avgjørende for evt uttak av laget.
Generelt vil jeg håpe på færrest mulig forandringer, men samtidig vil jeg ikke ha Søgård som back.Kommentar
-
Nå som laget har funnet tilbake til vinnersporet burde vel folk også
møte opp i stort antall på Ullevål og lage et jævla trøkk fra vg-tribunen. Bør bli 1600++
Satser på uendret lag fra Godset kampen og en reprise fra fjoråret som antakelig også var sesongbeste.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Søgård har dessuten tidligere vist at han er en katastrofe på venstrekant.
Biffen inn for PSA er det som er optimalt foreløpig. Når en skikkelig venstrekant er på plass kan SS ta backen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Vi ser i dag hvor viktig det er med en venstrekant som kan slå innlegg og kommer rundt.
Søgård har dessuten tidligere vist at han er en katastrofe på venstrekant.
Biffen inn for PSA er det som er optimalt foreløpig. Når en skikkelig venstrekant er på plass kan SS ta backen.
Så er ikke tvil om at det beste i den nåværende situasjon vil være et rent bytte på høyre back. Håper på Bertheussen jeg også, men tipper vi får se Søgård der.Kommentar
-
De har spilt 15 og 16 kamper for Liiiin i år og er av de beste på børsen sammen med Hoff og Gustavson.Kommentar
-
Var inne på eliteguiden i VG og da så det ut som Berntsen hadde 3 gule kort og fikk det fjerde men nå står det at han har 3 gule så du har helt sikkert rett. Ble bare litt usikker.
Ingen ting er jo bedre enn at de må stå over. Tror vi uansett møter Lyn på et bra tidspunkt. De har mista noen spillere og de nye er trolig ikke "innspilte". Mange spillere er uten kontrakt og overgangsvinduet er åpna så jeg tror det blir brukt mye fokus og krefter på overgangsspekulasjoner.Kommentar
-
Lyn spiller jo best når det er mye bråk rundt laget. Da det stod på som værst rundt Mikel, tok de bronse og kunne ha vunnet ligaen. Nå har bråket lagt seg, Brynestad ute og Ighalo det samme. Laget har dermed begynt å tape kamper....Kommentar
-
Pedersen over på hb og Stensaas ned på vb er greit, men hold Espen "Såpa" Søgård langt unna back plassen!
Han er en strålende kriker som kun passer til midtbanen mener nå jeg...!
NB! Men JML skada vel bare 1 finger? Bør ikke han være aktuell som v-ving?Kommentar
-
_
Vi låner jo Stensaas og har jo en lånsavtale og den gjelder jo enda vi spiller mot Liin vil jeg da tru..Kommentar
-
Med en liten spiss vil kanskje forsvaret fokusere mer på OO ved innlegg og dødballer. Men syntes ikke at Sundgot har spilt særlig bra siste 2 kamper og det er vel på høy tid at Fellus får en skikkelig sjanse etter flere gode innhopp! I det minste la han komme innpå litt tidligere..Kommentar
-
I utganspunket ville jeg nok spilt med OO/Felles.... men....
Sånn OO/Arild spiller nå ser jeg ingen grun til å starte med noen andre.
Det som er perfekt nå er at Arild møter ballen lengere nede slik at OO kan holde seg på offside linja, på denne måten står vi mye sterkere hvis vi vinner ballen høyt eller at vi får en overgang. OO er veldig mye bedre når han er i midten, enn når han må ut på sidene.
Men synes at Felles kan komme inne når det er igjen 10-15min, kanskjer mer, slik som idag.Last edited by krisruds; 06.08.2008, 11:15.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Oppskriften i dag...eh, i går, fungerte perfekt, så ingen grunn til å ikke fortsette, utenom å plassere Ståle Stensaas på VB og Espen inn på midten på kant. Pedersen på høyre og Stensaas venstre, kan vi forvente løpskraft og innlegg med bevegelige backer, og jeg ser ingen grunn til at ikke OO og Arild skal starte. Aberet er foten til Riseth som de må få snurr på i løpet av uka, vi trenger han! Dog så jeg en bra tendenser hos en løpshissig Mykle de siste 10 min også......jeg gleder meg til se fugla slå Liiin på UllevålEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
Kommentar