Lyn-LSK, Ullevaal stadion 10.8. kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gardemoen
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Oct 2005
    • 28

spillere som er skadet bør hvile mot FCH serien er det viktigste, hva innom børsen til RB, noen her ettelyser Biffen som alternativ til midtstopper, men i følge den "seriøse" lokal avisa har han ikke deltatt i årets kamper.

Det minste man kan forvente av en spillerbørs er at alle spillerne er med

Diskusjon om vi er friskmeldt eller ikke, forskjellen pr. dato er at til tross for tap ble vi ikke overkjørt, og vi er ikke friskmeldt før vi har sikkkret plassen.

Kommentar

• Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Ni poeng holder.
      Og tre av dem bør vi klare å ta i siste kamp. Borte mot Aalesund.
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
        Og tre av dem bør vi klare å ta i siste kamp. Borte mot Aalesund.
        Det kan bli en rysare. Status før den kampen kan fort bli at vinneren beholder Tippeligaplassen.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Det kan bli en rysare. Status før den kampen kan fort bli at vinneren beholder Tippeligaplassen.
          I såfall er det vel duket for gul invasjon av Aalesund! Om det skulle skje trenger gutta all den støtten de kan få.

Kommentar

• iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

Opprinnelig skrevet av veiron
            I såfall er det vel duket for gul invasjon av Aalesund! Om det skulle skje trenger gutta all den støtten de kan få.
            blir ikke rare invasjonen med 5% regelen...
            Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Opprinnelig skrevet av Canaria
              Da skjønner jeg ikke poenget med at han spiller. Syns ikke at Biffen har vært noe dårlig alternativ de gangene han har tatt over for en skadet Riseth. Må da være bedre at han blir 100 % frisk før han starter.
              Enig: Biffen har fremtiden foran seg og det er ikke noen større risiko å spille med han fremfor Bambi on Ice Riseth.

Hvis Riseth klarer å holde seg på beina, så er det fint å ha god dekning på stopperplass selvfølgelig, fordi han er en innpisker og en sleip j.vel der ute på banen. Men dirty-tricsene må sitte, hører du Vidar? Du må slutte å legge deg på ræva i dueller et stykke fremme på banen!

Alle bør få sjansen. Ung og gammel.
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• Careca

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Ha ha, ja ut med dommerne og inn med kua hadde kanskje vært bra. Kua har ingen favoritt- ellr hatlag.

Neida, seriøst: ut med norske dommere, send de til Sverige og Dnamark og få svenske og danske dommere hit. For å oppnå noenlunde uhildet dømming i alle serier bør vi få en utveksling av dommere i norden. Norske dommere er nå såpass preget at de ikke lenger er egnet til å dømme norske lag.
                Dette burde la seg organisere. Ut i fra meldingen i nyhetstråden for august om dommeren i kampen mot FCK på torsdag tyder det på at Nederland og Belgia praktiserer noe liknende. Men det spørs kanskje om Sverige og Danmark er interessert i å bli rent ned av mediokre norske pipeblåsere.

Kommentar

• Fuglemann
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2007
                  • 183

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Enig: Biffen har fremtiden foran seg og det er ikke noen større risiko å spille med han fremfor Bambi on Ice Riseth.

Hvis Riseth klarer å holde seg på beina, så er det fint å ha god dekning på stopperplass selvfølgelig, fordi han er en innpisker og en sleip j.vel der ute på banen. Men dirty-tricsene må sitte, hører du Vidar? Du må slutte å legge deg på ræva i dueller et stykke fremme på banen!

Alle bør få sjansen. Ung og gammel.
                  Det er kanskje å banne i kjerka, men etter å ha overvært Lyn kampen ringside føler jeg kanskje Mr.biff burde få prøve seg på plassen til Kippe. Mannen er så jævli klønete at jeg får vondt noen ganger.. mora mi på 72 har jo blendende teknikk i forhold...og hvorfor i helv..skal han spille lange baller opp og frem..som ALLTID går utoversidelinja eller havner ett helt annet sted enn hos medspiller?? Nå var ikke Kippe den eneste kløna mot Lyn da...det er for mange spillere som har teknikk som en dau sild der ute.. brum.

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Opprinnelig skrevet av Fuglemann
                    Det er kanskje å banne i kjerka, men etter å ha overvært Lyn kampen ringside føler jeg kanskje Mr.biff burde få prøve seg på plassen til Kippe. Mannen er så jævli klønete at jeg får vondt noen ganger.. mora mi på 72 har jo blendende teknikk i forhold...og hvorfor i helv..skal han spille lange baller opp og frem..som ALLTID går utoversidelinja eller havner ett helt annet sted enn hos medspiller?? Nå var ikke Kippe den eneste kløna mot Lyn da...det er for mange spillere som har teknikk som en dau sild der ute.. brum.
                    At Kippe er klønete er det liten tvil om, men jeg er veldig skeptisk til Biffen etter det lille han har vist i år.

Sett inn Biffen - få en fler frispark i mot.
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      jeg er veldig skeptisk til Biffen etter det lille han har vist i år.
                      Heller en frisk Biff enn en konstant småskadet Riseth.

Kommentar

• MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3492

Nå så jeg ikke kampen mot Eidsvoll Turn, men jeg synes Biffen har klart seg bra de gangene han har fått sjansen. Han var bra når han ble kastet inn i Royal Legue finalen etter at PSA fikk Donald-kulen sin. Tror han hadde fått sitt gjennombrudd i fjor om ikke han hadde vært skadet. Hjemme mot Lyn hadde han flere fremspill til midtbanen (i motsetning til Riseth og Kippe som bare slår lange polere mot spissene) og holdt nullen som ensom stopper når vi presset på.

Jeg ser Biffen som en fremtidig partner til PSA i midtforsvaret, og mener han burde få flere sjanser fremfor å la Riseth hinke rundt der ute. Spesielt nå som vi begynner å få litt pusterom.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

Opprinnelig skrevet av Careca
                          Dette burde la seg organisere. Ut i fra meldingen i nyhetstråden for august om dommeren i kampen mot FCK på torsdag tyder det på at Nederland og Belgia praktiserer noe liknende. Men det spørs kanskje om Sverige og Danmark er interessert i å bli rent ned av mediokre norske pipeblåsere.
                          Interessant om dommerutveksling. Jeg tror hovedproblemet i Norge ikke er at dommerne er så innmari dårlige, hovedproblemet er at de lar seg affisere av media (TV2) og har visse preferanser til lagene på banen.

LSK blir hetset i TV2 deretter bortdømt så inni granskauen av dommere som ser på nettopp TV2.

Norske dommere har ikke gjort det så ille synes jeg når de har fått dømme lag ute i Europa som de ikke "kjenner" eller har fått danne seg meninger om. TYpisk Belgia / Nederland å prøve ut noe slikt. De går gjernei bresjen av utviklingen. Det gjør aldri NFF... De går kun i bresjen for en ting, nemlig å heve prisene på landslagsbilletter. Der er de "nr. 1"
                          LSK Norges beste lag

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Tror f.eks. Søpla-Øvrebø ville spart seg for en del flåsete kort han føler det er gøy å dele ut på bygda hvis han ble sendt til sverige hver helg. Dessuten ville vi raskt få skilt klinten fra hveten og bli kvitt stupblinde dommere som Alseth eller psykopater som Edvartsen. NFF driter langt i om disse tullingene rører det til i eliten her hjemme, men ville nok måtte se sannheten i øynene om de skulle representert norge utenlands.

Kommentar

• gutt94
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2007
                              • 3272

Var det ingen fotografer der? syntes jeg så pettern med et kamera stemmer det? Venter på bilder vis det er noen
                              KnutHSolberg

Kommentar

• Trondeo
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3062

Opprinnelig skrevet av gutt94
                                Var det ingen fotografer der? syntes jeg så pettern med et kamera stemmer det? Venter på bilder vis det er noen
                                Alle tre var der etter det jeg har forstått, og bildene har også vært klare en stund etter det jeg har forstått, er bare det at det bare er én person som kan legge ut bildene, dette kan ikke gjøres av fotografene, derfor kan det ta noe tid.

Kommentar

Working...