Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Leste her at man får forkjøpsrett på FCK-billettene dersom man er sesonkortinnhaver. Hvordan funker dette ? Blir man kontaktet av klubben eller må man selv følge med et sted ?
Har selv bodd i Køben i 5 år og har en god dansk kompis som er hardcore FCK` er. Hadde vært funny å få han med meg opp på Åråsen. Hvis noen vet så skrik ut. Jeg har tilgang på 2 sesongkort og er seff superinteressert i å skaffe meg 2 stk billetter.
Når det gjelder UEFA kamper, så kan en vel ikke selge plasser og kalle dem ståplasser. Kapasiteten på en stadion skal regnes i sittende, men folk kan jo selv velge og stå.
Om jeg ikke er helt på jordet, så tror jeg det er noe i den duren:???:
Feltet var ikke stengt hvis jeg ikke husker feil. Dette var midt i ferien. Få folk og ræva fotball, så synging var vel ikke så aktuelt for å si det sånn.
Det var type 1564 tilskuere der bare.
Jeg mener UEFA har ganske klare regler på dette slik at det ikke er tilfeldig at "alle" sitter på seter i denne kampen. Hadde det vært mulig, hadde det vært langt fler på KFL-feltet. Men igjen, dette bør være en kurant sak å sjekke opp...
Om feltet blir stengt eller ikke burde hvertfall bli avklart før salget av billetter, slik at KFL eventuelt kan bruke svingen eller en annen tribune og slippe å dele den med andre tilskuere.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Kommentar