2-0
LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
-
De tapte 0-5 mot NK Gorica i 2004. Tror de skal være fornøyde hvis de klarer et hederlig 0-2-tap mot stolte LSK i morgen.
Mimre: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237744Den officielle klubhjemmeside for F.C. København med nyheder, kampe, spillere, billetter og meget mere.
Jo og vi tabte også engang 6-0 til AC Milan, men der er ikke mange spillere tilbage fra den gang, og det er der heller ikke fra NK Gorica.
Vi har bestemt heller ikke glemt den sorte aften i Skotland.
Og nej F.C. København vil ikke være tilfredse med et hederlig 0-2 nederlag til 'stolte' LSK.Kommentar
-
Så får dere bare omsette mer enn oss, spille bedre enn oss og alt det derre, men vi er like stolte selv om vi er aldri så ræva. Makan!
PetterKommentar
-
Alltid stolt av LSK. Uansett!
Så kan andre kose seg med de "store" lagene og penga sine. I mine øyne er de bare søppel.
Ser at FCK-supporterne skal på Bohemen? De sank noen hakk i mine øyne når de velger det narkishølet. Nå blir de vel pumpa ørene full av drit fra platagjengen.Kommentar
-
Ingenting dere har er ekte, du har ikke en dritt å bidra med, og du kan ikke en dritt om fotballkultur. Resultatet i kveld vil ikke endre på det. Drit og dra, kamelåså!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Selv om vi har hatt en ræva sesong, så er jeg evig takknemlig for at skjebnen gjorde at LSK ble mitt lag! For en fantastisk klubb! Og for noen engasjerte og herlige medsupportere!
Alltid stolt av LSK. Uansett!
Så kan andre kose seg med de "store" lagene og penga sine. I mine øyne er de bare søppel.
Ser at FCK-supporterne skal på Bohemen? De sank noen hakk i mine øyne når de velger det narkishølet. Nå blir de vel pumpa ørene full av drit fra platagjengen.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke smart å dra på en taper-pub før en kamp som må vinnes. Noen burde tipse FCK'ere om søplas "uflaks", den kan smitte.
Vi får følge dem tilbake til bohemen når seieren er i boks, jeg er sikker på at det er et passende sted å fordøye nederlaget. Har jo vært en del gravøl på den puben i det siste.Kommentar
-
Torsdag den 28. August spiller FCK en afgørende kamp i Lillestrøm om videre avancement i dette års UEFA-cup. FCKFC har naturligvis arrangeret en tur derop. Busturen koster 550 kr inklusiv billet til stadion og burde ikke ruinere folk. Man skal være medlem af fanclubben for at komme med på turen og medlem af AWAYklubben for at komme ind på stadion. Turen kommer til at foregå på denne måde:
Det står her. Hvorfor at FCK vil støtte en anden klubs bar er et uopklaret mysterie, men det har vel noget og gøre med at der findes nogen danskere i oslo som er fck fans og samtidigt vif fans og derved har skabt kontakten, ellers kunne man måske forstille mig at bohemen selv har kontaktet fanklubben og inviteret. Jeg mener i øvrigt også at fanklubben brugte denne bar til RL opgørene i sin tid (selvom der var meget få afsted!)Kommentar
-
http://sidelinien.dk/forums/showpost...7&postcount=17
Det står her. Hvorfor at FCK vil støtte en anden klubs bar er et uopklaret mysterie, men det har vel noget og gøre med at der findes nogen danskere i oslo som er fck fans og samtidigt vif fans og derved har skabt kontakten, ellers kunne man måske forstille mig at bohemen selv har kontaktet fanklubben og inviteret. Jeg mener i øvrigt også at fanklubben brugte denne bar til RL opgørene i sin tid (selvom der var meget få afsted!)Kommentar
-
Dere kan neppe vente hæla i taket på bohemen. For å unngå en trist start på kvelden bør dere unngå følgende ord : "10ende plass", "fem siste", "fort ullevål", "rikmannssønn", "feilslått satsing", "rederpenger", "skatteunndragelse", "budsjett", "konkurs", "jippo", "talentarbeid", "hærverk", "buss", "verksted", "medgangssupporter", "tomme tribuner", "2003", "2001", "2000", "byderby", "lyn", "casuals","Mandalskameratene", "Kirkegrunnmur", "spetalen", "selvinnsikt", "nettpoker", "pissa på", "forventinger", "spillemessig fremgang", "plasthall", "tigging", "stadion", "Molde", "Gashi", "Bohinen", "totenklanen". Snakk heller aldri om jobb eller hvor glade dere er for å ha en.
Og til sist: Uansett hvor fristende det måtte være: Snakk ALDRI om hvor nær nedrykk LSK kom med Tom Nordlie.Kommentar
-
Etter Lynkampen kan jeg si følgende: Skal det bli 2-0 seier mot Køben må
1. Midtbanespillere klare å vende opp på midten i stedet for å spille støttepasninger i eninga! VEND OPP VEND OPP VEND OPP. Sett fart, blir grønn av støttepasninger
2. På våre overganger må vi klare å spille gode pasninger med milimeterpresisjon (Flagret med feilpasninger på gode overgansmuligheter mot Lyn)
3. Sundgot var elendig mot Lyn, og sinker spillet noe helt for j..., men jeg tror han må spille ikveld ettersom vi trenger power i boksen.
4. Fellus istedet for Myklebust. Jeg får mark når jeg ser Mykle om dagen. Det virker ikke som han gir alt heller.
5. Essidiri må komme til mange innlegg. Helt avgjørende tror jeg. Occean har bommet nok for en stund og putter ikveld hvis han får gode innlegg.
6. Kanarifansen må gi jernet.
7 Gjerne en brasse av KippeKommentar
-
Kommentar
-
Ja til flere støttepasninger!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jeg kjøpte den på Sumo, er klar som et EGG!!!!! fugle-egg til og med :-)
FORZA FUGLA ------- 2-0! minstKommentar
Kommentar