LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
Gilbert ut, Søgård inn.
Biffen ut, Riseth inn.
Tydeligvis ikke bare vi som ikke er fornøyde...
Men var de riktige bytte ut?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
en ting motstander gjør som vi går på gang etter gang er at når dem angriper går en av dem på løp, så hiver 3 av spillerne våre seg etter for å følge han! mannen får jo ikke ballen, men han har da dratt med seg 3 stk.
er ikke rart det blir store åpninger når dem kommer!
kippe er for treg mot disse gutta og må bryte dem ned for at dem ikke skal komme forbi, noen må dekke etter kippe.Kommentar
-
Tom Nordlie,
Slokvik,
Erland Johnsen,
Manglende speiderapparat,
Elendig ledelse,
Gi bort gode spillere...
Les på forumet, så finnes det fullgode forklaringer. Vi har vært i forkant av den negative utviklingen.
Bare synd det ikke finnes en oppegående jævel i hele klubben. Laget skulle ha vært satt under administrasjon. Benny skulle ha overtatt.
Og, som nevnt: Fallos trenger matchtrening. Erland Johnsen er mentalt asfaltert.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
Hehe. Husker når EJ sa han var skuffet når Berg ble ansatt. Vel.....du er jævlig forutsigbar som trener, du prøver ikke ut så veldig mye for å vinne kamper. Ligger vi under en kamp, så venter du faen meg alltid til det gjenstår maks 4 minutter før du setter innpå en spiss. Og du er skuffa fordi du ikke er hovedtrener i 2009?Kommentar
-
Eneste positive som har skjedd den siste tiden er at han ikke fikk forlenget kontrakt. Men, jeg frykter at han drar oss ned i Adecco.
Få Berg på plass nå!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
markeringene svikter i hytt å pine !!
EJ setter inn muklebust nå, sett innpå fellus for pokker!!Kommentar
-
Herrejøsses..
Med fare for å bli fælt negativ her:
Byttene i pausen må ha vært designet for å miste all fnugg av angrepsfotball vi hadde. Hadde det enda vært for å hvile viktige spillere, meeeen...niks...
jaja.. om ikke andre får vi en smakebit av hvor mye mer farlig Occean er med en spisspartner som tar møterollen ved siden av...
Nå venter jeg på Stabæk, DEN kampen skal vi vinne!¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Brenne min GUD !!!!!!!!!!!!Kommentar
-
Kommentar