Og der putta FCK igjen.
LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
bare glem det med 3 til
vi blir rækjørt når dem først setter inn 5 gir, vi har ikke mere enn 2 gir og vi er sjangseløs.
mangel på samspill i stor grad i forsvarKommentar
-
For et forsvarsspill. Vi trenger 4 nye forsvarsspillere til neste år. Alle målene til FCK har blitt rullet opp på vår venstreside.Kommentar
-
det finnes faen ikke en eneste finte som ikke forsvaret vårt går på!!
igjen går dem rett gjennom forsvaret vårt, fy faen EJ nå må du snart se at dette funker faen ikke!Kommentar
-
og der står det 2 - 4. Er det mulig??????!
Jeg ønsker Erland ut med engang og Henning inn med engang!.Kommentar
-
Lurer på om det hjelper, forsvarsspillerne våre holder knapt adecco-nivå....Kommentar
-
* Ingen spillere med fart
* Ingen spillere med teknikk
* Ingen spillere med finter
Med en gang de møter kapable spillere så er det selvsagt en enorm kulturforskjell. Dette har de ikke sett før...
Det blir som å flydroppe en gjeng eskimoer mitt i Gobi-ørkenen og tro de skal overleve.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
en ting er sikkert,spiller vi sånn som dette videre fremover ser det faen ikke bra ut.
EJ bør ut ASAPKommentar
-
-
Erland Johnsen gjør mye rart.FerdigskåraKommentar
-
Det er f*** meg utrolig at EJ klarer kunststykket å sette in på Søgård og Riseth i pausen! Hva faen er poenget?? Og når han setter inn Mykle... Hva i svarte!! Er mannen full???
Det eneste positive i dag er at Brenne gjør en grei annen omgang bak OO... Man kan se at mannen trives bedre der, jobber og sliter, og skaper noen nesten sjanser på det... Få han vekk fra venstresiden/høyresiden, eller hvor f... han spiller, og sett han på en plass han er komfortabel i! Er det virkelig ikke en kjeft i trenerapparatet som skjønner det???Kommentar
-
hva f... tenker Erland Johnsen
kommer nå fra Åråsen og skjønner omtrent 0 av det EJ gjør :
ut med Bertheussen og inn med Risseth: hva f... er det godt for??
ok at bertheussen ikke klarer mye mere enn å heade ballen hardt fremover men han rydder ideminste opp bak der , noen annen enn Riiseth.
ut med Sundgot og inn med Søgård? hvorfor f... setter han ikke inn Fellus for litt kamptrening OG erfaring når vi allerede er ute av cupen til pause??
ja for vi klarer aldri å ta igjen Fck etter pausen.
Og til slutt kommer Myklebust inn istedet for Fellus.....
ERRE MULIG!!!Last edited by dennis; 28.08.2008, 20:42.Kommentar
-
Noe positivt:
1) Myklebust var ganske god, men mangler litt selvtillit og kunne utfordret mer.
2) Ingen kan plassere Brenne på kant etter å ha sett ham sentralt. Forskjellen Sundgot og Brenne var som natt og dag. "To fyrtårn"-konseptet bør nå være parkert for evig og alltid.
3) Riseth drepte ingen.
4) Mannen som skrek og bannet bak meg så poden ble helt bleik hadde for en gangs skyld rett.Kommentar
-
Noe positivt:
1) Myklebust var ganske god, men mangler litt selvtillit og kunne utfordret mer.
2) Ingen kan plassere Brenne på kant etter å ha sett ham sentralt. Forskjellen Sundgot og Brenne var som natt og dag. "To fyrtårn"-konseptet bør nå være parkert for evig og alltid.
3) Riseth drepte ingen.
4) Mannen som skrek og bannet bak meg så poden ble helt bleik hadde for en gangs skyld rett.
Fellus har vært agresiv og god de minuttene han har fått tidligere i årKommentar
-
Det er lett og bli frustrert på dager som dette.
1: Mener Kippe har utspilt sin rolle. Treg gampete. Selg etter sesongen.
Sats på Biffen og PSA
2: Vi mangler gode becker. whats new.
2: Eneste som gjør en middels jobb i dag er OO, Essediri og Otto
Ser bare frem til sesongen 2009 nå.
Laget må begynne med basic pasningspill. Sentre til værandre.
Vil heller se raske sultne 2 lagsspillere neste år enn mange av de overbetalte spillerne som ikke klarer en pasning engan.
Nok en svart dag på åråsen.Kommentar
Kommentar