LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
Foreslår ny formasjon til Erland 1-8-2. Da slipper vi garantert ikke inn mål. Fordi vi har 8 mann i forsvar (hele tiden) og 2 på topp så er det bare å måke ballen så mye man klarer - helst så hardt og langt som mulig. Dette gjør jo treningene mye enklere også.
Fuss i alt og lagkaptein sa tørsten som drikker øl nå.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
han lekte ihverfall på gresset i pausen ,så veldig alvorlig kan det ikke være.
oppta en plass for en annen spiller??Kommentar
-
Brannfakkel: Solbakken mener at LSk mangler fart.
Jeg mener han har rett.
Forslag: SELG Sundgot. SELG Kippe.
Sett Brenne på Sundgots posisjon, som hengende spiss.
Sett PSA og Biffen i midtforsvaret. Ungdom, fart og muskler. Gi de ansvar.
Ut med de gamle, inn med de unge. På tide at klubben skjønner dette nå. LSK skal ikke være noe jævla treigt oldboys-lag. Vi skal være et vinnerlag.
Uansett om det gjør vondt å si det, da må de gamle og treige ut. Mens vi ennå kan få kompensajon for de, som igjen kan brukes på unge, talentfulle spillere med tempo i kroppen. Vi trenger nye sidebacker, nye vinger og en ny bakromsspiss.
Solbakken har skjønt det. Berg har skjønt det.
Tom Nordlie, Erland Johnsen og LSK har ikke skjønt det:
*at uten tempo kommer man ingen vei i dagens fotball*
gjenta det gjerne 100 ganger. kanskje man husker det.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg sitter her som et stort spørsmål??? Her hudflettes spillerene som uduglige, men under kampen støtter dere dem som ingen andre. I dag satt jeg midt i blandt dere. Jeg var negativ fra første spark på ballen og da Kippe ble fraløpt før 0-1 målet sa jeg "jeg gidder ikke dette, jeg går" Men dere fikk meg til å bli fordi dere sang bare enda bedre! Dere støtter laget helt sinnsykt under kampen (hørte det var litt vanskelig etter 0-2) for så å halshugge spille og trene etter kampen? Vi må forst at Lsk er et bunnlag i år, og det blir en tøff kamp for å unngå nedrykk.Kommentar
-
Jeg mener han har rett.
Ut med de gamle, inn med de unge. På tide at klubben skjønner dette nå. LSK skal ikke være noe jævla treigt oldboys-lag. Vi skal være et vinnerlag.
Uansett om det gjør vondt å si det, da må de gamle og treige ut. Mens vi ennå kan få kompensajon for de, som igjen kan brukes på unge, talentfulle spillere med tempo i kroppen. Vi trenger nye sidebacker, nye vinger og en ny bakromsspiss.
gjenta det gjerne 100 ganger. kanskje man husker det.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Kommentar
-
[quote=Hamburg & Kanari;284335]Brannfakkel: Solbakken mener at LSk mangler fart.
Jeg mener han har rett.
Siste dagen til Sundgot kommer før eller siden men jeg ønsker den omgående , mannen eier ikke fart, har flaks om nedtagning av en høy baller ligger klistret til støvelen slik at han kan gå på løp med en gang,
Dere kan gjerne skrike om garantist for 10 mål pr. sesong men slik han spiller holder rett å slett ikke mål!!!!!!!!Kommentar
-
Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Forøvrig synes jeg Solbakken kunne spart seg de arrogante kommentarene sine.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jeg mener han har rett.
gjenta det gjerne 100 ganger. kanskje man husker det.
Sundgot har nok utspilt sin rolle, så er tilbudet godt nok, så selg! Ja, jeg vet han scorer noen mål, men han sinker også spillet noe sinnsykt... Her må man vei litt for og mot, og jeg er altså for salg.
Det med fart i fotballen sa vel Ivar Egeberg i NFF allerede tidlig på 90-tallet. Han ville ha friidretts folk inn i fotballen. Tar bare litt tid å få den tankegangen inn på Åråsen...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
[quote=dennis;284346]Brannfakkel: Solbakken mener at LSk mangler fart.
Jeg mener han har rett.
Siste dagen til Sundgot kommer før eller siden men jeg ønsker den omgående , mannen eier ikke fart, har flaks om nedtagning av en høy baller ligger klistret til støvelen slik at han kan gå på løp med en gang,
Dere kan gjerne skrike om garantist for 10 mål pr. sesong men slik han spiller holder rett å slett ikke mål!!!!!!!!
Han er forsåvidt en garantist for så mange mål, og kanskje at vi overlever, men vi vinner aldri serien med Sundgot. Han tar opp plass. Han kan være en benkespiller, eller han kan forsvinne mot 5 mill. eller noe sånt. Vi må ha inn en bakromsspiss med tempo i kroppen, og som har selvtillit. Han må altså ha begge deler.
Nå har vi en med selvtillit (Sundgot) og en med tempo (Mykle), men ingen av de fungerer fordi de mangler essensielle egenskaper som en spiss skal ha.LSK Norges beste lagKommentar
-
Drit nå i denne betennelsen eller ikke. Vi har sett at Fellus har talent før, og at han ikke får spilletid før. Betennelse eller ikke, vi har en ledelse som ikke gir talenter sjansen. Hvordan skal vi da noensinne vinne?
Alle, absolutt alle her er enig i at Fellus har vist såpass at han bør få mer enn 5 minutter per kamp. Hvorfor får han da ikke spille en hel kamp, eller en hel omgang i det minste?
Det blir som norske bilavgifter. Alle vil ned på europeisk nivå, unntatt politikerne. Alle vil se mer av Fellus, unntatt de som velger ut laget. Det kan man kalle mangel på kontakt med grasrota/virkelighetens verden.
Å være redd for risiko er et dårlig utgangspunkt for å vinne noe i fotball.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar