LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
Fordi FCK skuffende kun blev nummer 3 i sidste sæson, derfor er vi kun med i UEFA CUP. Viser endnu engang at den danske liga er meget stærk, når FCK 'kun' ender som nummer 3, så må der jo være to hold som er stærkere, det ene var sidste sæson FC Midtjylland som forleden som Man. City på udebane og det andet er AaB som er på vej i ChL.
God kamp!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Den største trusselen for våre spillere, foruten podagra og stadig angst for å brekke lårhalsen, er at de kan finne på å forspise seg på kanferdrops og Kongen av Danmark før kamp.
Avansement må sees 80-20 i fordel av våre Portvinsnesede venner sørfra. For å gå videre bør vi ha tilbake et par spillere (ikke minst Riise), ha skikkelig dagen, samt at FCK undervurderer oss. Ingen umulighet, bare usannsynlig.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Håper på denne lagoppstillingen.
Otto
Pedersen-Andresen-Kippe-Stensaas
Essediri-Mouelhi-Bjørkøy-Myklebust
Brenne
Occean
Vil ha Brenne som hengende spiss, ala en Koren-rolle. Mykle var god på kanten i b-kampen igår. Sundgot må på benken .VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Jeg ved godt hvad du hentyder til, men lille ven, sæt dig ind i tingene inden du begynder og lave sådan nogen hentydninger til andre. Det er bare pinligt for dig og viser hvor uviddende du i virkeligheden er.
Hehehe, hvad betyder et spørgsmålstegn så!?
Er i stadig kun interessert i at kaste med lort? Er det fordi i har indset at kampen på banen bliver for svær og at i bliver nød til at være smarte på nettet?
Lad os se på torsdag, det blir en meget spændene kamp, glæder mig også til at se hvor mange LSK fans som vil møde op på dagen og støtte LSK, for som "Folke" hentyder til så har FCK meget strænge regler omkring hvem der kan stå på FCKs fan felt, og det resultere i at der vil være meget få aktive/syngene FCK fans og næppe nogen volume i forhold til hvad LSK plejer og levere på Åråsen. Kampen på tribunerne vil LSK vinde uden tvivl.Kommentar
-
Håper på:
4-4-2
Otto
Andresen(om klar)-Biffen-Kippe-Pedersen
Essediri-Kiko-Brenne-Stensaas
Occean - Sundgot
Vi må ha mål, og jeg håper derfor vi satser på to innleggsvinger i Stensaas og Karim, samt store sterke Occean og Sundgot på topp. Da kan det fort bli gøy på Åråsen."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Så her til din informasjon: I E-Cup er ikke 1-0 hjemme noe spesielt godt resultat. Det snus som regel på bortebane. 2-0 er malen, det er brukbart, men heller ikke mer. Det er uendelig mange om har ryket på hue og ræva ut med 2-0 fra første kamp. 3-0 eller mer er ytterst vanskelig å ta igjen, men det har skjedd mange ganger likevel. 3-1 er så adskillig bedre enn 2-0 og fullt mulig å snu. Våre spillere vet dette. Deres spillere vet dette. Det er bare du som ikke vet dette når du begynner å bable om 95/5 og prøver å skremme oss med dine "eks-landshold spillere".
God kamp. Skulle Køben klare å karre seg forbi LSK-hinderet, ønsker vi selvfølgelig lykke til videre. Men vi er ikke, og har aldri vært, noen 95/5 walkover. Våre interne kamper så langt er 2-2-2, og vi har en hjemmekamp og forhåpentligvis et revasjesugent lag til å snu det til positiv statistikk i vår favør igjen. Lykke til.Last edited by Hamburg & Kanari; 26.08.2008, 15:49.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Ja hvis den filmes er det vel rart om sen ikke skal sendes. Men jeg har sjekket programmet til både TV2, TV2 Zebra og TV2 Sport og den sendes ikke på noen av de kanalene i følge programoversikten.Kommentar
-
Den linje er taget total ud af kontekst, ja det bliver en spændene kamp, specielt hvis LSK kan få et hurtigt mål, og det kan jo være spændene og se om de gør. Men jeg er stadig meget sikker på at FCK kommer videre, hvis det skulle lykkes LSK at komme videre så må i også have held og lykke videre.
Dit andet indlæg; jeg har set massere af europacup og jeg er ingen købe og smid ud generation og jeg forsøger heller ikke og skræmme nogen. Jeg fortæller jer bare om FCK.
LSK fansen lever utroligt højt på gamle resultater og også nogen statestikker fra Royal League, det er ikke noget vi bruger i København, vi har resultaterne i nyere tid og bruger ikke trænings kampe/RL til andet end træning.
3-1 er bare et resultat, det er som du skriver ikke det sikkereste resultat i europacupens historie, men der lå også en kamp bagved det resultat, og det som jeg i hvert fald så i den kamp beroligere mig bestemt. Meget mere end at kampen blev 3-1. Og når LSK skal frem på så skal sol, måne og stjerner og alting gå jeres vej hvis i skal klare og holde jeres mål rent mod FCK.
Som sagt, det blir spændene. Specielt når man har diskuteret sådan for sine synspunkter her på jeres forum, det gør det lidt ekstra spændene om ikke andet.
Mvh CKommentar
-
Om den skal vises hadde reklamen for kampen begynt allerede på mandag tror jeg.. Nei, jeg er skeptisk.STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA
Join the cause:
Bli med i denne:
http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79Kommentar
-
Har vært på TV2 sine sider og er 100% sikker på at den ikke skal sendes. Alle de andre norske lagene som skal spille UEFA cup er nevnt men ikke LSK-kampen :twisted: Men jeg synes det er jævli merkelig at det ikke skal gå an å se den via internett (Sumo etc) når den først skal filmes.
Er faen meg helt utrolig at man på en eller måte kan se alle de norske lagene i europacupen untatt LSK. :evil:Kommentar
-
Her kan dere se hva som går av europeiske kamper og på hvilken kanal. Står ikke kampen her tror jeg rett og slett den ikke blir sendt.
Som dere kan se skal Kanal 5 (danmark) sende kampen. Denne kan sees på web-tv, men jeg ber dere undersøke om den kan sees fra norge før dere bestiller. Send en mail til kanalens "onde mand".Kommentar
-
3-1 er bare et resultat, det er som du skriver ikke det sikkereste resultat i europacupens historie, men der lå også en kamp bagved det resultat, og det som jeg i hvert fald så i den kamp beroligere mig bestemt. Meget mere end at kampen blev 3-1. Og når LSK skal frem på så skal sol, måne og stjerner og alting gå jeres vej hvis i skal klare og holde jeres mål rent mod FCK.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Når skal dansker skjønne at den NORSKE ligaen faktisk er ranket høyere av UEFA?
Dere sa at den danske ligaen var meget hard ,men den Norske er tydeligvis enda hardere. Kanskje greit å faktisk gjøre litt research før man er så bastant?Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Når skal dansker skjønne at den NORSKE ligaen faktisk er ranket høyere av UEFA?
Dere sa at den danske ligaen var meget hard ,men den Norske er tydeligvis enda hardere. Kanskje greit å faktisk gjøre litt research før man er så bastant?
Kommentar
Kommentar