LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    #21
    Opprinnelig skrevet av sigurdsen
    Mot newcastle i 05/06 var det hvertfall mange på kfl feltet!
    Newcastle var Intertoto. Hvis jeg ikke husker så hakkendes galt, så er det forskjell på reglene mtp seating i Intertoto og "ekte" Europacup.

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #22
      Uansett når billettene går på salg så kommer det til å bli en synsykt god dag her i Rømerike når FCK kommer til byen.

      Gode fans. Mye sjenking. Grei stemning. GLEDER MEG ALLREDE!
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #23
        Vi burde rett og slett ta i bruk Diadora til denne kampen! Hadde vært artig å testa den "svingen" ettersom det normalt sett er der bortesvina står. Er det 2200 det er plass til der??
        Selg først til de med sesongkort og deretter de med KFL-medlemsskap.

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #24
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Vi burde rett og slett ta i bruk Diadora til denne kampen! Hadde vært artig å testa den "svingen" ettersom det normalt sett er der bortesvina står. Er det 2200 det er plass til der??
          Selg først til de med sesongkort og deretter de med KFL-medlemsskap.
          Enig, Diadiora tribunen eller rb. Eller så må det bli ett speilvendt felt på andre siden av notar tribunen. Tror det kan være rått å fylle opp en hel sving å teste ut det engang.
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

            #25
            Opprinnelig skrevet av Skinke
            Enig, Diadiora tribunen eller rb. Eller så må det bli ett speilvendt felt på andre siden av notar tribunen. Tror det kan være rått å fylle opp en hel sving å teste ut det engang.
            Kan være enig i at det kunne være forsøket verdt, men tror svinga på Åråsen er håpløse. For lave og brede, tror samkjøring blir vanskelig...

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #26
              Opprinnelig skrevet av skotten
              Kan være enig i at det kunne være forsøket verdt, men tror svinga på Åråsen er håpløse. For lave og brede, tror samkjøring blir vanskelig...
              Klanen klare å få til et veldig bra trøkk der i fjor, så det er nok ikke umulig selv om vi er vandt med et mer firkantet felt. Svingen på Ullevål er jo også veldig avlang, og vi har jo klart oss bra der med flere forsangerfelt.

              Hvis ikke det blir svingen må hvertfall LSK sørge for å gi oss nok plasser til et godt og samlet felt på andre enden av KFL-feltet (speilvendt felt som Skinke sa). Dvs. felt I, H og deler av G.
              Felt C blir vel litt stusselig ettersom det blir mindre enn det vanlige feltet vårt pga. begrensninger ved presseområdet.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #27
                Diadora er den beste curvaen på Åråsen. Hvis ikke vi kan bruke feltet så vil jeg tro at vi får en av svingene ettersom LSK sannsynligvis vil ha langsidene til "vanlige folk" for å tjene mest penger. Eventuelt kunne vi fått Felt C og D som kanari felt, men da hadde prisene blitt høye.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Diadora er den beste curvaen på Åråsen. Hvis ikke vi kan bruke feltet så vil jeg tro at vi får en av svingene ettersom LSK sannsynligvis vil ha langsidene til "vanlige folk" for å tjene mest penger. Eventuelt kunne vi fått Felt C og D som kanari felt, men da hadde prisene blitt høye.

                  Skal vi ha en av tribunene bak mål, så må det bli RB. LSK har alltid spilt "hjemover" mot Fetveien.
                  Punktum!
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Skal vi ha en av tribunene bak mål, så må det bli RB. LSK har alltid spilt "hjemover" mot Fetveien.
                    Punktum!
                    De har også vært en bortesupportersving. Bla. har Klanen, Kjernen og Brøndby stått i den svingen.

                    Skal vi ha svingen, som jeg håper, MÅ vi teste ut Diadora!

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Det blir ikke svingen, det blir felt G og H på Notar.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • dennis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 872

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Vi burde rett og slett ta i bruk Diadora til denne kampen! Hadde vært artig å testa den "svingen" ettersom det normalt sett er der bortesvina står. Er det 2200 det er plass til der??
                        Selg først til de med sesongkort og deretter de med KFL-medlemsskap.
                        For guds skyld håper jeg tar feil ..... men tror ikke dette er noe kamp som det blir fare for utsolgt og vanskelige med å få plass der hvor folk ønsker å sitte!!!

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av dennis
                          For guds skyld håper jeg tar feil ..... men tror ikke dette er noe kamp som det blir fare for utsolgt og vanskelige med å få plass der hvor folk ønsker å sitte!!!
                          Hvis vi vinner 2-1 i Parken så tror jeg det kommer til å bli mye folk på Åråsen den 28.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Messias
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 624

                            #33
                            Fant litt info på LSK.NO, slenger den ut her:

                            Kun salg til sesongkortinnehavere fra mandag 18/8 til og med onsdag 20/8.
                            - Selges kun på Sportshuset Lillestrøm og På Sparket Kiosk på Åråsen.
                            - Sesongkort må fremvises og man kan fritt velge sete ihht det antallet kort man besitter. Her er det førstemann til mølla med tanke på plassering og vi kan ikke garantere at du får din faste plass du har på Tippeliga-kampene. Dette grunnet regelen om at ståplasser er forbudt i UEFA Cup, noe som medfører at Kanarifansen må flyttes til Felt G og H. Vi henstiller dermed Kanarifansens sesongkortinnehavere om å kjøpe sine plasser på Felt G og H. Voksen kr. 170,- og barn kr. 100,-
                            - Prisene på feltene er de samme som for enkeltbilletter i Tippeligaen.
                            - NB! Sesongkortinnehavere på M-VIP er de eneste som i denne periode kan kjøpe sitt faste sete til kampen (samme pris som Felt M). Dette feltet er stengt for alle andre og skal holdes slik ut salgsperioden. Disse må vise et kort for M-VIP for å få kjøpt den aktuelle plass.
                            - For innpassering må alle ha papirbillett! Sesongkortet gjelder ikke!

                            Åpent salg i alle kanaler fra og med torsdag 21/8.
                            - Vanlig salg uten restriksjoner (annet enn Kanarifeltet og M-VIP) åpnes.

                            Kommentar

                            • Kay
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 763

                              #34
                              Er det etter avtale med KFL det er valgt felt G og H ?

                              Kommentar

                              • lillestroom
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1020

                                #35
                                Jeg har et par spørsmål ang. UEFA's regler...

                                1. Noen som vet hvorfor det er forbudt med ståplasser i UEFA-cupen?
                                2. Kan KFL stå på felt G og H, der det er seter, men ikke der det er meninga man skal stå?


                                Forvirrende og merkelige regler synes nå jeg....

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av lillestroom
                                  Jeg har et par spørsmål ang. UEFA's regler...

                                  1. Noen som vet hvorfor det er forbudt med ståplasser i UEFA-cupen?
                                  2. Kan KFL stå på felt G og H, der det er seter, men ikke der det er meninga man skal stå?


                                  Forvirrende og merkelige regler synes nå jeg....
                                  I UEFA cupen og Champions League er det kun tillatt å selge 1 billett pr sete. Altså ikke på ståseksjoner uten sete. Man har lov til å stå på et felt hvor det er seter i disse turneringene. Det er ikke lov å oppholde seg på et felt uten seter. Håper dette ga deg litt svar.

                                  Felt G og H er det KFL valgte og har forhandla seg frem til.

                                  Kommentar

                                  • lillestroom
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1020

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    I UEFA cupen og Champions League er det kun tillatt å selge 1 billett pr sete. Altså ikke på ståseksjoner uten sete. Man har lov til å stå på et felt hvor det er seter i disse turneringene. Det er ikke lov å oppholde seg på et felt uten seter. Håper dette ga deg litt svar.

                                    Felt G og H er det KFL valgte og har forhandla seg frem til.
                                    Ok...Skjønner hva du mener, men skjønner ikke poenget med regelen..

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Felt G og H er det KFL valgte og har forhandla seg frem til.
                                      Hva med den lille "i" seksjonen helt ytterst??

                                      Kommentar

                                      • dennis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 872

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av tilt
                                        Leste her at man får forkjøpsrett på FCK-billettene dersom man er sesonkortinnhaver. Hvordan funker dette ? Blir man kontaktet av klubben eller må man selv følge med et sted ?

                                        Har selv bodd i Køben i 5 år og har en god dansk kompis som er hardcore FCK` er. Hadde vært funny å få han med meg opp på Åråsen. Hvis noen vet så skrik ut. Jeg har tilgang på 2 sesongkort og er seff superinteressert i å skaffe meg 2 stk billetter.
                                        ingen fare at det blir utsolgt . 3-0 i første kamp og det er noen min. igjen....

                                        Kommentar

                                        • dennis
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 872

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Hvis vi vinner 2-1 i Parken så tror jeg det kommer til å bli mye folk på Åråsen den 28.
                                          Det ble med drømmen! dessverre....

                                          Kommentar

                                          Working...