LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
Uansett når billettene går på salg så kommer det til å bli en synsykt god dag her i Rømerike når FCK kommer til byen.
Gode fans. Mye sjenking. Grei stemning. GLEDER MEG ALLREDE!Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Vi burde rett og slett ta i bruk Diadora til denne kampen! Hadde vært artig å testa den "svingen" ettersom det normalt sett er der bortesvina står. Er det 2200 det er plass til der??
Selg først til de med sesongkort og deretter de med KFL-medlemsskap.Kommentar
-
Enig, Diadiora tribunen eller rb. Eller så må det bli ett speilvendt felt på andre siden av notar tribunen. Tror det kan være rått å fylle opp en hel sving å teste ut det engang.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kan være enig i at det kunne være forsøket verdt, men tror svinga på Åråsen er håpløse. For lave og brede, tror samkjøring blir vanskelig...Kommentar
-
Hvis ikke det blir svingen må hvertfall LSK sørge for å gi oss nok plasser til et godt og samlet felt på andre enden av KFL-feltet (speilvendt felt som Skinke sa). Dvs. felt I, H og deler av G.
Felt C blir vel litt stusselig ettersom det blir mindre enn det vanlige feltet vårt pga. begrensninger ved presseområdet.Kommentar
-
Diadora er den beste curvaen på Åråsen. Hvis ikke vi kan bruke feltet så vil jeg tro at vi får en av svingene ettersom LSK sannsynligvis vil ha langsidene til "vanlige folk" for å tjene mest penger. Eventuelt kunne vi fått Felt C og D som kanari felt, men da hadde prisene blitt høye.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Diadora er den beste curvaen på Åråsen. Hvis ikke vi kan bruke feltet så vil jeg tro at vi får en av svingene ettersom LSK sannsynligvis vil ha langsidene til "vanlige folk" for å tjene mest penger. Eventuelt kunne vi fått Felt C og D som kanari felt, men da hadde prisene blitt høye.
Skal vi ha en av tribunene bak mål, så må det bli RB. LSK har alltid spilt "hjemover" mot Fetveien.
Punktum!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Skal vi ha svingen, som jeg håper, MÅ vi teste ut Diadora!Kommentar
-
For guds skyld håper jeg tar feil ..... men tror ikke dette er noe kamp som det blir fare for utsolgt og vanskelige med å få plass der hvor folk ønsker å sitte!!!Kommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Fant litt info på LSK.NO, slenger den ut her:
Kun salg til sesongkortinnehavere fra mandag 18/8 til og med onsdag 20/8.
- Selges kun på Sportshuset Lillestrøm og På Sparket Kiosk på Åråsen.
- Sesongkort må fremvises og man kan fritt velge sete ihht det antallet kort man besitter. Her er det førstemann til mølla med tanke på plassering og vi kan ikke garantere at du får din faste plass du har på Tippeliga-kampene. Dette grunnet regelen om at ståplasser er forbudt i UEFA Cup, noe som medfører at Kanarifansen må flyttes til Felt G og H. Vi henstiller dermed Kanarifansens sesongkortinnehavere om å kjøpe sine plasser på Felt G og H. Voksen kr. 170,- og barn kr. 100,-
- Prisene på feltene er de samme som for enkeltbilletter i Tippeligaen.
- NB! Sesongkortinnehavere på M-VIP er de eneste som i denne periode kan kjøpe sitt faste sete til kampen (samme pris som Felt M). Dette feltet er stengt for alle andre og skal holdes slik ut salgsperioden. Disse må vise et kort for M-VIP for å få kjøpt den aktuelle plass.
- For innpassering må alle ha papirbillett! Sesongkortet gjelder ikke!
Åpent salg i alle kanaler fra og med torsdag 21/8.
- Vanlig salg uten restriksjoner (annet enn Kanarifeltet og M-VIP) åpnes.Kommentar
-
Kommentar
-
Felt G og H er det KFL valgte og har forhandla seg frem til.Kommentar
-
I UEFA cupen og Champions League er det kun tillatt å selge 1 billett pr sete. Altså ikke på ståseksjoner uten sete. Man har lov til å stå på et felt hvor det er seter i disse turneringene. Det er ikke lov å oppholde seg på et felt uten seter. Håper dette ga deg litt svar.
Felt G og H er det KFL valgte og har forhandla seg frem til.Kommentar
-
Leste her at man får forkjøpsrett på FCK-billettene dersom man er sesonkortinnhaver. Hvordan funker dette ? Blir man kontaktet av klubben eller må man selv følge med et sted ?
Har selv bodd i Køben i 5 år og har en god dansk kompis som er hardcore FCK` er. Hadde vært funny å få han med meg opp på Åråsen. Hvis noen vet så skrik ut. Jeg har tilgang på 2 sesongkort og er seff superinteressert i å skaffe meg 2 stk billetter.Kommentar
Kommentar