Lurer? Knusings - LSK pisser på Køben
LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Tja, skulle jeg vedde ville jeg satt pengene på at FCK gikk videre. Men jeg blir om ikke annet litt positiv av at vi får 4-5 spillere tilbake fra skade denne uken, så får vi hvor mange som blir klare til denne kampen.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Er Rise klar for Lillestrøm?Kommentar
-
Realistisk sett har vi for dårlig utgangspunkt. Tipper vi klarer å vinne med de nødvendige målene 1 av ti ganger. Men man er jo i utgangspunket optimist med sitt eget lag og tror maks på de 10 % vi har. En klubb som FCK har klassespiller på hver plass og det blir ikke lett for LSK å holde nullen, samtidig som vi må kjøre framover for å jage mål. Skulle LSK score det 1. målet kan i grunnen hva som helst skje.Kommentar
-
Realistisk sett har vi for dårlig utgangspunkt. Tipper vi klarer å vinne med de nødvendige målene 1 av ti ganger. Men man er jo i utgangspunket optimist med sitt eget lag og tror maks på de 10 % vi har. En klubb som FCK har klassespiller på hver plass og det blir ikke lett for LSK å holde nullen, samtidig som vi må kjøre framover for å jage mål. Skulle LSK score det 1. målet kan i grunnen hva som helst skje.
Solbakken sier at tap er uaktuelt.. FCK må gå videre, alt annet er katastrofe! Det kan fort bli fordel LSK av de forventingene..
Tvi TviKommentar
-
Kommentar
-
Selvfølgelig har jeg tro på avansement. Med et tidlig mål er det fullt mulig.Mvh
Martin RathsKommentar
-
Du tar da ansvar for å få med gode tribunebilder? Og selvfølgelig alle situasjoner som det gagner Lsk å vise. Om noen av våre skulle oppføre seg dårlig får du bare tørke av linsa så lenge."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Så er vi klar til anden runde, FCKs trup ser sådan her ud:
Jesper Christiansen (landsholds målmand)
Zdenek Pospech (landsholds back)
Niclas Jensen (tidl. landsholds back)
Hjalte Nørregaard
Ulrik Laursen (landsholds center forsvar)
Ailton Almeida (22 mill indkøbet)
William Kvist (landsholds spiller)
Morten Nordstrand (landsholds angriber)
Cesar Santin (15 mill indkøbet)
Peter Larsson (landsholds spiller)
Atiba Hutchinson (landsholds spiller)
Thomas Kristensen (landsholds spiller)
Oscar Wendt (landsholds spiller)
José Junior
Libor Sionko (landsholds spiller)
Mathias Zanka Jørgensen (18 årige u21-landsholds spiller)
Nathan Coe
Hjalte, Junior og Coe er de 3 eneste der ikke er nogen grund til at skrive om, den ene ser reserve målmand hentet i PSV og er tidl. Inter ungdoms spiller, den anden er vores joker som er hentet i Malmø FF og den sidste er vores defensive midtbane mand som Herenveen købte fra FCK for et 3 år siden som vi hentede tilbage lige inden ChL gruppe spiller for 2 år siden.
Meget stærkt hold de tager med til Åråsen denne gang, bliver meget spændene og se. Når LSK skal frem på banen vil det skabe store rum og 1mo1 situationer hvor spillere som Ailton, Nordstand, Abita, Santin og Junior vil få mulighed for at udnytte.
Alt kan ske i europapokal, det er derfor vi elsker det så meget, og hvis i får et hurtigt mål kan det blive rigtigt spændene. FCK vil forhåbenligt vise sig som det stærkeste hold og udnytte at LSK vil være nød til at satse mere og mere, og med tunge gamle forsvar spillere mod vores lynhurtige tekniske spillere så skal det gå FCK vej, det SKAL det simpelthen.
Som flere af jeres egne fans nævner, så tror jeg også at chance fordelingen er nu 90/10 til FCK, måske 95/5 :-)
Mvh
Christian - ses på ÅråsenKommentar
-
Gratulerer Christian. Du får det til å høres ut som det er det fantastiske danske A-landslaget mot det gudsjamerlige norske Oldboyslandslaget. Godt gjort, men vi er ikke skremt av FCK. Har egentlig heller aldri vært det, FCK er ikke Real Madrid eller Inter akkurat.
2-0 er et nokså vanlig resultat når vi spiller hjemme mot norsk eller nordisk motstand. Fullt mulig. 95/5 for FCK? Bullshit. Tomålsledelser er ikke all verdens i E-cup sammenheng. Er fristet til å si at det er 50/50, maks 40/60. Spissene våre må bare treffe.
Occaen og Sundgot har bomma og vært litt uheldig siste kamper (Occeans ugyldige annulering mot Lyn, Sundgot i stanga osv osv). Og nå treffer de, mot seierssikre dansker. Er rimelig sikkr på det.
Vi har vært litt rustne i år, det skyltes en treningsregime som ikke fungerte. Vi er på vei mot form nå, og den danske ligaen er ikke noe sterkere enn den norske. http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtableLast edited by Hamburg & Kanari; 26.08.2008, 14:35.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg håper laget undervurderer like mye som fansen er. De er åpenbart fulle av seg selv og runker foran speilet fremfor en klassisk kulturfilm. Dette er dansk selvtilfredshet på sitt aller verste og det ender garantert i tårer. Jeg håper det skjer på Åråsen på torsdag.
God tur hjem.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA
Join the cause:
Bli med i denne:
http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79Kommentar
-
Oddsen er nok 85/15 for at FCK går videre. Det som taler til vår fordel er at vi er atskillig bedre hjemmelag enn bortelag denne sesongen, og at Otto er tilbake i mål. Hvorvidt vi greier å score to mål er nok allikevel usikkert.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Noen som er tilbake fra skade i tide?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg håper laget undervurderer like mye som fansen er. De er åpenbart fulle av seg selv og runker foran speilet fremfor en klassisk kulturfilm. Dette er dansk selvtilfredshet på sitt aller verste og det ender garantert i tårer. Jeg håper det skjer på Åråsen på torsdag.
God tur hjem.
Vi har vært litt rustne i år, det skyltes en treningsregime som ikke fungerte. Vi er her nå, og den danske ligaen er ikke noe sterkere enn den norske. http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
FCK har også været en svær tid igennem, har mistet en landshold spiller i både forvar, midtbane og angreb, som alle spillede 30+ kampe sidste sæson, men vi er stadig FCK og LSK kampen på torsdag skal vindes, ellers vil det utvivlsomt blive meget varmt på Ståle Solbakkens plads!
For at berolige dig kan jeg sige at ikke alle spillerne er med i den nyeste trup, men de har alle været der hen over de sidste år. Husk at mange af dem ikke er danske, men også tjekkiske, canadiske, svenske
God kamp!Kommentar
Kommentar