LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Lurer? Knusings - LSK pisser på Køben

    Kommentar

    • Tanzer#2901 FCK
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Aug 2008
      • 12

      Opprinnelig skrevet av Paddis
      Lurer? Knusings - LSK pisser på Køben
      aghhh. det tror jeg ikke i gør! Husk at holde rigtig rigtig godt øje med FCK's #11 Cesar Santin!!!! Han bliver et mareridt for jeres forsvar:-)

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        Tja, skulle jeg vedde ville jeg satt pengene på at FCK gikk videre. Men jeg blir om ikke annet litt positiv av at vi får 4-5 spillere tilbake fra skade denne uken, så får vi hvor mange som blir klare til denne kampen.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av Tanzer#2901 FCK
          aghhh. det tror jeg ikke i gør! Husk at holde rigtig rigtig godt øje med FCK's #11 Cesar Santin!!!! Han bliver et mareridt for jeres forsvar:-)
          Sant nok, han var jo god i forrige kamp. Men nå er det fordel LSK, vi spiller på hjemmebane.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av Henrik
            Tja, skulle jeg vedde ville jeg satt pengene på at FCK gikk videre. Men jeg blir om ikke annet litt positiv av at vi får 4-5 spillere tilbake fra skade denne uken, så får vi hvor mange som blir klare til denne kampen.
            Jeg ville vedda på LSK. Alt for lav odds på FCK.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Opprinnelig skrevet av Tanzer#2901 FCK
              Hej Lillestrøm fans. Tror I stadig på at i kan vinde 2-0 over FCK?
              Selvfølgelig tror vi det.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Tanzer#2901 FCK
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2008
                • 12

                Opprinnelig skrevet av Henrik
                Tja, skulle jeg vedde ville jeg satt pengene på at FCK gikk videre. Men jeg blir om ikke annet litt positiv av at vi får 4-5 spillere tilbake fra skade denne uken, så får vi hvor mange som blir klare til denne kampen.
                Vi får vores anfører Ulrik Laursen og Libor Sionko klar igen!!! Specielt Sionko (som er tjekkisk landsholdsspiller) glæder jeg mig over!!

                Er Rise klar for Lillestrøm?

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  Opprinnelig skrevet av Tanzer#2901 FCK
                  Hej Lillestrøm fans. Tror I stadig på at i kan vinde 2-0 over FCK? Jeg så jeres kamp mod Viking og I spillede ikke godt!
                  Nå, men jeg håber på en god kamp og glæder mig helt vildt til at komme på Åresen:-)
                  Realistisk sett har vi for dårlig utgangspunkt. Tipper vi klarer å vinne med de nødvendige målene 1 av ti ganger. Men man er jo i utgangspunket optimist med sitt eget lag og tror maks på de 10 % vi har. En klubb som FCK har klassespiller på hver plass og det blir ikke lett for LSK å holde nullen, samtidig som vi må kjøre framover for å jage mål. Skulle LSK score det 1. målet kan i grunnen hva som helst skje.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Realistisk sett har vi for dårlig utgangspunkt. Tipper vi klarer å vinne med de nødvendige målene 1 av ti ganger. Men man er jo i utgangspunket optimist med sitt eget lag og tror maks på de 10 % vi har. En klubb som FCK har klassespiller på hver plass og det blir ikke lett for LSK å holde nullen, samtidig som vi må kjøre framover for å jage mål. Skulle LSK score det 1. målet kan i grunnen hva som helst skje.
                    Er enig med deg ang at vi vinner nok kun 1 av 10 oppgjør mot FCK med 2-0.. Men det er nå LSK har alt å vinne og FCK alt å tape!
                    Solbakken sier at tap er uaktuelt.. FCK må gå videre, alt annet er katastrofe! Det kan fort bli fordel LSK av de forventingene..
                    Tvi Tvi

                    Kommentar

                    • Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

                      Opprinnelig skrevet av Tanzer#2901 FCK
                      aghhh. det tror jeg ikke i gør! Husk at holde rigtig rigtig godt øje med FCK's #11 Cesar Santin!!!! Han bliver et mareridt for jeres forsvar:-)
                      Samma det. Vi har Biffen...
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

                      Kommentar

                      • Rathsmeister
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 561

                        Opprinnelig skrevet av Tanzer#2901 FCK
                        Hej Lillestrøm fans. Tror I stadig på at i kan vinde 2-0 over FCK?
                        Nei, overhodet ikke. Er rystet over at LSK-ledelsen ikke benytter seg av muligheten til et hederlig tap på walkover (IRONI)

                        Selvfølgelig har jeg tro på avansement. Med et tidlig mål er det fullt mulig.
                        Mvh
                        Martin Raths

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Tja, godt spørsmål. Aner ikke hvor den går, men jeg skal filme for TV 2 på kampen, så den...går, i hvert fall.
                          Du tar da ansvar for å få med gode tribunebilder? Og selvfølgelig alle situasjoner som det gagner Lsk å vise. Om noen av våre skulle oppføre seg dårlig får du bare tørke av linsa så lenge.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • Christianooo DEN
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Jul 2008
                            • 18

                            Så er vi klar til anden runde, FCKs trup ser sådan her ud:


                            Jesper Christiansen (landsholds målmand)
                            Zdenek Pospech (landsholds back)
                            Niclas Jensen (tidl. landsholds back)
                            Hjalte Nørregaard
                            Ulrik Laursen (landsholds center forsvar)
                            Ailton Almeida (22 mill indkøbet)
                            William Kvist (landsholds spiller)
                            Morten Nordstrand (landsholds angriber)
                            Cesar Santin (15 mill indkøbet)
                            Peter Larsson (landsholds spiller)
                            Atiba Hutchinson (landsholds spiller)
                            Thomas Kristensen (landsholds spiller)
                            Oscar Wendt (landsholds spiller)
                            José Junior
                            Libor Sionko (landsholds spiller)
                            Mathias Zanka Jørgensen (18 årige u21-landsholds spiller)
                            Nathan Coe

                            Hjalte, Junior og Coe er de 3 eneste der ikke er nogen grund til at skrive om, den ene ser reserve målmand hentet i PSV og er tidl. Inter ungdoms spiller, den anden er vores joker som er hentet i Malmø FF og den sidste er vores defensive midtbane mand som Herenveen købte fra FCK for et 3 år siden som vi hentede tilbage lige inden ChL gruppe spiller for 2 år siden.

                            Meget stærkt hold de tager med til Åråsen denne gang, bliver meget spændene og se. Når LSK skal frem på banen vil det skabe store rum og 1mo1 situationer hvor spillere som Ailton, Nordstand, Abita, Santin og Junior vil få mulighed for at udnytte.

                            Alt kan ske i europapokal, det er derfor vi elsker det så meget, og hvis i får et hurtigt mål kan det blive rigtigt spændene. FCK vil forhåbenligt vise sig som det stærkeste hold og udnytte at LSK vil være nød til at satse mere og mere, og med tunge gamle forsvar spillere mod vores lynhurtige tekniske spillere så skal det gå FCK vej, det SKAL det simpelthen.

                            Som flere af jeres egne fans nævner, så tror jeg også at chance fordelingen er nu 90/10 til FCK, måske 95/5 :-)

                            Mvh
                            Christian - ses på Åråsen

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              makan til skryt fra danskene her inne da.

                              hvis dere har så godt lag, hvorfor er dere ikke i Champ. league da?
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Gratulerer Christian. Du får det til å høres ut som det er det fantastiske danske A-landslaget mot det gudsjamerlige norske Oldboyslandslaget. Godt gjort, men vi er ikke skremt av FCK. Har egentlig heller aldri vært det, FCK er ikke Real Madrid eller Inter akkurat.

                                2-0 er et nokså vanlig resultat når vi spiller hjemme mot norsk eller nordisk motstand. Fullt mulig. 95/5 for FCK? Bullshit. Tomålsledelser er ikke all verdens i E-cup sammenheng. Er fristet til å si at det er 50/50, maks 40/60. Spissene våre må bare treffe.

                                Occaen og Sundgot har bomma og vært litt uheldig siste kamper (Occeans ugyldige annulering mot Lyn, Sundgot i stanga osv osv). Og nå treffer de, mot seierssikre dansker. Er rimelig sikkr på det.

                                Vi har vært litt rustne i år, det skyltes en treningsregime som ikke fungerte. Vi er på vei mot form nå, og den danske ligaen er ikke noe sterkere enn den norske. http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
                                Last edited by Hamburg & Kanari; 26.08.2008, 14:35.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Jeg håper laget undervurderer like mye som fansen er. De er åpenbart fulle av seg selv og runker foran speilet fremfor en klassisk kulturfilm. Dette er dansk selvtilfredshet på sitt aller verste og det ender garantert i tårer. Jeg håper det skjer på Åråsen på torsdag.

                                  God tur hjem.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • rødstrupe
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jul 2008
                                    • 126

                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Gratulerer. Du får det til å høres ut som det er det danske A-landslaget mot det norske Oldboyslandslaget. Godt gjort
                                    Det er jaggu ikke langt fra sannheten...
                                    STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA

                                    Join the cause:
                                    Bli med i denne:

                                    http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79

                                    Kommentar

                                    • egil
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1119

                                      Oddsen er nok 85/15 for at FCK går videre. Det som taler til vår fordel er at vi er atskillig bedre hjemmelag enn bortelag denne sesongen, og at Otto er tilbake i mål. Hvorvidt vi greier å score to mål er nok allikevel usikkert.
                                      KFL - medlem nr 23

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Noen som er tilbake fra skade i tide?
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • Christianooo DEN
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Jul 2008
                                          • 18

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Jeg håper laget undervurderer like mye som fansen er. De er åpenbart fulle av seg selv og runker foran speilet fremfor en klassisk kulturfilm. Dette er dansk selvtilfredshet på sitt aller verste og det ender garantert i tårer. Jeg håper det skjer på Åråsen på torsdag.

                                          God tur hjem.
                                          Tak, håber også i havde en god tur hjem fra Kbh. Ingen grund til at sidde og kaste lort i hovedet på hinanden her, hvorfor er der f.eks ikke nogen som poster LSKs trup til den gældene kamp? det kunne være flot af jer. Lad os lade spilleren tale inde på banen, men det er da et faktum af LSK skal længere frem på banen på torsdag end de var i PARKEN for at kunne presse FCK? og dermed vil der opstå plads og en mod en situationer, så må vi se hvad der lykkes for hvem.


                                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                          Gratulerer. Du får det til å høres ut som det er det danske A-landslaget mot det norske Oldboyslandslaget. Godt gjort, men vi er ikke skremt av FCK. Har egentlig heller aldri vært det, FCK er ennå ikke Real Madrid akkurat..
                                          Nej ikke Real Madrid, men FC København.
                                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                          2-0 er et nokså vanlig resultat når vi spiller hjemme mot norsk eller nordisk motstand. Fullt mulig. 95/5 ? Bullshit. Tomålsledelser er ikke all verdens i E-cup sammenheng. Er fristet til å si at det er 50/50, maks 40/60...
                                          Mener du seriøst at det er 50/50 mulighed for at gå videre når FCK fører 3-1 fra det første opgør? venligt opsøg læge min kære modsupporter, der er noget galt. En ting er at være gul-og-sort-karnarie-fugl, men optisk set er FCK jo storfavoritter til at gå videre fra dette opgør.
                                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                          Occaen og Sundgot har bomma og vært litt uheldig siste kamper (Occeans ugyldige annulering mot Lyn, Sundgot i stanga osv osv). Og nå treffer de, mot seierssikre dansker.
                                          undskyldninger er der altid nok af, men det er kun mål som tæller og i europacup kan det føles endnu hårdere med et stolpe skud, jeg er stoppet med at tælle hvor mange gange vi har været uheldige for man kan ikke rigtige bruge det til noget, men i sin tid ramte Alvaro stolpen og Bergdølmo overliggeren på AOL Arena i Hamburg da den stod 1-1 mod HSV... men hvad kan man bruge det til? ....... ingenting
                                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                          Vi har vært litt rustne i år, det skyltes en treningsregime som ikke fungerte. Vi er her nå, og den danske ligaen er ikke noe sterkere enn den norske. http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
                                          Wow, en sæsonformtabel, den viser virkelig at den norske liga er lige så stærk som den danske.... NOT! Vi bliver aldrig enige om hvilken række som er den stærkeste, jeg synes den danske, i synes sikkert den norske, så det er slip af tid og bruge tid på. Men jeg må indrømme at det er flot at LSK at de ligger nummer 2 i Norge inden for de 5 sidste kampe, det må være der i finder jeres selvtillid.

                                          FCK har også været en svær tid igennem, har mistet en landshold spiller i både forvar, midtbane og angreb, som alle spillede 30+ kampe sidste sæson, men vi er stadig FCK og LSK kampen på torsdag skal vindes, ellers vil det utvivlsomt blive meget varmt på Ståle Solbakkens plads!



                                          Opprinnelig skrevet av rødstrupe
                                          Det er jaggu ikke langt fra sannheten...
                                          For at berolige dig kan jeg sige at ikke alle spillerne er med i den nyeste trup, men de har alle været der hen over de sidste år. Husk at mange af dem ikke er danske, men også tjekkiske, canadiske, svenske


                                          Opprinnelig skrevet av iL
                                          makan til skryt fra danskene her inne da.

                                          hvis dere har så godt lag, hvorfor er dere ikke i Champ. league da?
                                          Fordi FCK skuffende kun blev nummer 3 i sidste sæson, derfor er vi kun med i UEFA CUP. Viser endnu engang at den danske liga er meget stærk, når FCK 'kun' ender som nummer 3, så må der jo være to hold som er stærkere, det ene var sidste sæson FC Midtjylland som forleden som Man. City på udebane og det andet er AaB som er på vej i ChL.

                                          God kamp!

                                          Kommentar

                                          Working...