LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
    Tak, håber også i havde en god tur hjem God kamp!
    Kos deg på pub`en!

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
      Fordi FCK skuffende kun blev nummer 3 i sidste sæson, derfor er vi kun med i UEFA CUP. Viser endnu engang at den danske liga er meget stærk, når FCK 'kun' ender som nummer 3, så må der jo være to hold som er stærkere, det ene var sidste sæson FC Midtjylland som forleden som Man. City på udebane og det andet er AaB som er på vej i ChL.

      God kamp!
      det var ikke ett spørsmål.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Opprinnelig skrevet av rødstrupe
        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Gratulerer Christian. Du får det til å høres ut som det er det fantastiske danske A-landslaget mot det gudsjamerlige norske Oldboyslandslaget.
        Det er jaggu ikke langt fra sannheten...
        Fordelen er at vi slipper problemer med umodne spillere som drikker seg fulle og misser møter.

        Den største trusselen for våre spillere, foruten podagra og stadig angst for å brekke lårhalsen, er at de kan finne på å forspise seg på kanferdrops og Kongen av Danmark før kamp.

        Avansement må sees 80-20 i fordel av våre Portvinsnesede venner sørfra. For å gå videre bør vi ha tilbake et par spillere (ikke minst Riise), ha skikkelig dagen, samt at FCK undervurderer oss. Ingen umulighet, bare usannsynlig.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 638

          Håper på denne lagoppstillingen.

          Otto

          Pedersen-Andresen-Kippe-Stensaas

          Essediri-Mouelhi-Bjørkøy-Myklebust

          Brenne

          Occean

          Vil ha Brenne som hengende spiss, ala en Koren-rolle. Mykle var god på kanten i b-kampen igår. Sundgot må på benken .
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • Christianooo DEN
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jul 2008
            • 18

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Kos deg på pub`en!
            Jeg ved godt hvad du hentyder til, men lille ven, sæt dig ind i tingene inden du begynder og lave sådan nogen hentydninger til andre. Det er bare pinligt for dig og viser hvor uviddende du i virkeligheden er.

            Opprinnelig skrevet av iL
            det var ikke ett spørsmål.
            Hehehe, hvad betyder et spørgsmålstegn så!?


            Er i stadig kun interessert i at kaste med lort? Er det fordi i har indset at kampen på banen bliver for svær og at i bliver nød til at være smarte på nettet?

            Lad os se på torsdag, det blir en meget spændene kamp, glæder mig også til at se hvor mange LSK fans som vil møde op på dagen og støtte LSK, for som "Folke" hentyder til så har FCK meget strænge regler omkring hvem der kan stå på FCKs fan felt, og det resultere i at der vil være meget få aktive/syngene FCK fans og næppe nogen volume i forhold til hvad LSK plejer og levere på Åråsen. Kampen på tribunerne vil LSK vinde uden tvivl.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
              Hehehe, hvad betyder et spørgsmålstegn så!?


              Er i stadig kun interessert i at kaste med lort? Er det fordi i har indset at kampen på banen bliver for svær og at i bliver nød til at være smarte på nettet?
              Det er du som "kaster lort" med din vi-er-så-mye-bedre-enn-dere arrogante holdning.

              les denne du:

              The world's leading online dictionary: English definitions, synonyms, word origins, example sentences, word games, and more. A trusted authority for 25+ years!
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                Håper på:

                4-4-2

                Otto

                Andresen(om klar)-Biffen-Kippe-Pedersen

                Essediri-Kiko-Brenne-Stensaas

                Occean - Sundgot

                Vi må ha mål, og jeg håper derfor vi satser på to innleggsvinger i Stensaas og Karim, samt store sterke Occean og Sundgot på topp. Da kan det fort bli gøy på Åråsen.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN

                  Mener du seriøst at det er 50/50 mulighed for at gå videre når FCK fører 3-1 fra det første opgør?

                  God kamp!
                  Ja. Hele det makkverket du skriver bærer preg av at du har sett veldig få E-cup returoppgjør. Kanskje ikke noe wunder, siden du heier på et ungt kjøpelag som mangler særlig tradisjon. Likevel tror dere at dere er verdensmestre når dere knapt eier meritter. Og snakker om at treneren må gå så snart dere ikke umiddelbart klarer å kjøpe resultater. FCK er det den danske kjøp-og-kast generasjonen, endel innlegg her bærer jo faktisk preg av det? Jeg tror at det finnes endel fornuftige og mer realistiske fans også i Køben, og ikke bare überoptimister og steinkastende hooligans.

                  Så her til din informasjon: I E-Cup er ikke 1-0 hjemme noe spesielt godt resultat. Det snus som regel på bortebane. 2-0 er malen, det er brukbart, men heller ikke mer. Det er uendelig mange om har ryket på hue og ræva ut med 2-0 fra første kamp. 3-0 eller mer er ytterst vanskelig å ta igjen, men det har skjedd mange ganger likevel. 3-1 er så adskillig bedre enn 2-0 og fullt mulig å snu. Våre spillere vet dette. Deres spillere vet dette. Det er bare du som ikke vet dette når du begynner å bable om 95/5 og prøver å skremme oss med dine "eks-landshold spillere".

                  God kamp. Skulle Køben klare å karre seg forbi LSK-hinderet, ønsker vi selvfølgelig lykke til videre. Men vi er ikke, og har aldri vært, noen 95/5 walkover. Våre interne kamper så langt er 2-2-2, og vi har en hjemmekamp og forhåpentligvis et revasjesugent lag til å snu det til positiv statistikk i vår favør igjen. Lykke til.
                  Last edited by Hamburg & Kanari; 26.08.2008, 15:49.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
                    det blir en meget spændene kamp
                    Mr 95/5, er det hyggelig å møte seg selv i døra ? :-)
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • WAK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 967

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Tja, godt spørsmål. Aner ikke hvor den går, men jeg skal filme for TV 2 på kampen, så den...går, i hvert fall.
                      Ja hvis den filmes er det vel rart om sen ikke skal sendes. Men jeg har sjekket programmet til både TV2, TV2 Zebra og TV2 Sport og den sendes ikke på noen av de kanalene i følge programoversikten.

                      Kommentar

                      • Christianooo DEN
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Jul 2008
                        • 18

                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Mr 95/5, er det hyggelig å møte seg selv i døra ? :-)
                        Den linje er taget total ud af kontekst, ja det bliver en spændene kamp, specielt hvis LSK kan få et hurtigt mål, og det kan jo være spændene og se om de gør. Men jeg er stadig meget sikker på at FCK kommer videre, hvis det skulle lykkes LSK at komme videre så må i også have held og lykke videre.

                        Dit andet indlæg; jeg har set massere af europacup og jeg er ingen købe og smid ud generation og jeg forsøger heller ikke og skræmme nogen. Jeg fortæller jer bare om FCK.

                        LSK fansen lever utroligt højt på gamle resultater og også nogen statestikker fra Royal League, det er ikke noget vi bruger i København, vi har resultaterne i nyere tid og bruger ikke trænings kampe/RL til andet end træning.

                        3-1 er bare et resultat, det er som du skriver ikke det sikkereste resultat i europacupens historie, men der lå også en kamp bagved det resultat, og det som jeg i hvert fald så i den kamp beroligere mig bestemt. Meget mere end at kampen blev 3-1. Og når LSK skal frem på så skal sol, måne og stjerner og alting gå jeres vej hvis i skal klare og holde jeres mål rent mod FCK.

                        Som sagt, det blir spændene. Specielt når man har diskuteret sådan for sine synspunkter her på jeres forum, det gør det lidt ekstra spændene om ikke andet.

                        Mvh C

                        Kommentar

                        • rødstrupe
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jul 2008
                          • 126

                          Opprinnelig skrevet av WAK
                          Ja hvis den filmes er det vel rart om sen ikke skal sendes. Men jeg har sjekket programmet til både TV2, TV2 Zebra og TV2 Sport og den sendes ikke på noen av de kanalene i følge programoversikten.
                          Er vel heller ikke utenkelig at den filmes for at TV2 skal ha noen høydepunkter å vise frem i tv2-sporten 2125?

                          Om den skal vises hadde reklamen for kampen begynt allerede på mandag tror jeg.. Nei, jeg er skeptisk.
                          STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA

                          Join the cause:
                          Bli med i denne:

                          http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 967

                            Har vært på TV2 sine sider og er 100% sikker på at den ikke skal sendes. Alle de andre norske lagene som skal spille UEFA cup er nevnt men ikke LSK-kampen :twisted: Men jeg synes det er jævli merkelig at det ikke skal gå an å se den via internett (Sumo etc) når den først skal filmes.

                            Er faen meg helt utrolig at man på en eller måte kan se alle de norske lagene i europacupen untatt LSK. :evil:

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Her kan dere se hva som går av europeiske kamper og på hvilken kanal. Står ikke kampen her tror jeg rett og slett den ikke blir sendt.


                              Som dere kan se skal Kanal 5 (danmark) sende kampen. Denne kan sees på web-tv, men jeg ber dere undersøke om den kan sees fra norge før dere bestiller. Send en mail til kanalens "onde mand".

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
                                3-1 er bare et resultat, det er som du skriver ikke det sikkereste resultat i europacupens historie, men der lå også en kamp bagved det resultat, og det som jeg i hvert fald så i den kamp beroligere mig bestemt. Meget mere end at kampen blev 3-1. Og når LSK skal frem på så skal sol, måne og stjerner og alting gå jeres vej hvis i skal klare og holde jeres mål rent mod FCK.
                                Synes flere av dere Køben-supportere virker merkelig trygge på hvor mye bedre dere var enn oss i hjemmekampen. Jeg vil tørre å påstå, at rent objektivt, hadde vi en omgang hver. Første omgang mener jeg vi soleklart dominerer, til tross for at vi slipper inn et tidlig mål. I andre omgang dominerer FCK, om mulig enda mer enn vi gjorde i førsteomgang, men det kunne likevel fort endt opp med en mindre seier. Det er som tidligere nevnt, effektiviteten i boksen som gjorde at kampen endte med tomålsseier til FCK. Jeg ville ikke lagt for mye i det, det er marginer som gjelder i boksen, og dersom LSK har dagen og FCK brenner, vil det kunne bli langt mer spennende enn du tror. Occean har vist seg dødelig effektiv tidligere i år, selv om han har sløst sjanser de siste kampene. Skulle han ha dagen på torsdag og sette en tidlig scoring, tror jeg fort LSK kan være på dypere vann, spesielt nå som vår soleklare førstekeeper er tilbake. Lykke til.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Frederik
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Aug 2008
                                  • 4

                                  Ved I, om Riise bliver klar til kampen?

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 967

                                    Ser ut som det er mulig å se kampen på nutv.dk

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Når skal dansker skjønne at den NORSKE ligaen faktisk er ranket høyere av UEFA?

                                      Dere sa at den danske ligaen var meget hard ,men den Norske er tydeligvis enda hardere. Kanskje greit å faktisk gjøre litt research før man er så bastant?
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Simeone
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 761

                                        Opprinnelig skrevet av Frederik
                                        Ved I, om Riise bliver klar til kampen?
                                        Han blir ikke klar.
                                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                        para gritarle a la FIFA:
                                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                        Kommentar

                                        • Frederik
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Aug 2008
                                          • 4

                                          Opprinnelig skrevet av CFD
                                          Når skal dansker skjønne at den NORSKE ligaen faktisk er ranket høyere av UEFA?

                                          Dere sa at den danske ligaen var meget hard ,men den Norske er tydeligvis enda hardere. Kanskje greit å faktisk gjøre litt research før man er så bastant?
                                          Og den opdaterede:

                                          Kommentar

                                          Working...