LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    2-0

    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • Christianooo DEN
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jul 2008
      • 18

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      De tapte 0-5 mot NK Gorica i 2004. Tror de skal være fornøyde hvis de klarer et hederlig 0-2-tap mot stolte LSK i morgen.

      Mimre: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237744
      Den officielle klubhjemmeside for F.C. København med nyheder, kampe, spillere, billetter og meget mere.


      Jo og vi tabte også engang 6-0 til AC Milan, men der er ikke mange spillere tilbage fra den gang, og det er der heller ikke fra NK Gorica.

      Vi har bestemt heller ikke glemt den sorte aften i Skotland.

      Og nej F.C. København vil ikke være tilfredse med et hederlig 0-2 nederlag til 'stolte' LSK.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN

        Og nej F.C. København vil ikke være tilfredse med et hederlig 0-2 nederlag til 'stolte' LSK.
        Du gjør narr av at vi er stolte. Vi har i det minste en klubbhistorie. Vi er ikke et nystarta lag.
        Så får dere bare omsette mer enn oss, spille bedre enn oss og alt det derre, men vi er like stolte selv om vi er aldri så ræva. Makan!

        Petter

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          Opprinnelig skrevet av petter
          Du gjør narr av at vi er stolte. Vi har i det minste en klubbhistorie. Vi er ikke et nystarta lag.
          Så får dere bare omsette mer enn oss, spille bedre enn oss og alt det derre, men vi er like stolte selv om vi er aldri så ræva. Makan!
          Selv om vi har hatt en ræva sesong, så er jeg evig takknemlig for at skjebnen gjorde at LSK ble mitt lag! For en fantastisk klubb! Og for noen engasjerte og herlige medsupportere!

          Alltid stolt av LSK. Uansett!
          Så kan andre kose seg med de "store" lagene og penga sine. I mine øyne er de bare søppel.

          Ser at FCK-supporterne skal på Bohemen? De sank noen hakk i mine øyne når de velger det narkishølet. Nå blir de vel pumpa ørene full av drit fra platagjengen.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7092

            Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
            Og nej F.C. København vil ikke være tilfredse med et hederlig 0-2 nederlag til 'stolte' LSK.
            Laget ditt er en kunstig oppkonstruksjon. Dere har latterlige supportere som synger på engelsk (!) og en speaker som høres ut som en sirkusdirektør. At dere omsetter for mer enn oss driter jeg faktisk i.

            Ingenting dere har er ekte, du har ikke en dritt å bidra med, og du kan ikke en dritt om fotballkultur. Resultatet i kveld vil ikke endre på det. Drit og dra, kamelåså!
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Simeone
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 761

              Opprinnelig skrevet av veiron
              Selv om vi har hatt en ræva sesong, så er jeg evig takknemlig for at skjebnen gjorde at LSK ble mitt lag! For en fantastisk klubb! Og for noen engasjerte og herlige medsupportere!

              Alltid stolt av LSK. Uansett!
              Så kan andre kose seg med de "store" lagene og penga sine. I mine øyne er de bare søppel.

              Ser at FCK-supporterne skal på Bohemen? De sank noen hakk i mine øyne når de velger det narkishølet. Nå blir de vel pumpa ørene full av drit fra platagjengen.
              Hvor står det at de skal på Bohemen?
              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
              para gritarle a la FIFA:
              ¡Que ellos son el gran ladrón!

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av Simeone
                Hvor står det at de skal på Bohemen?
                Jeg vet Bohemen åpner kl 12 i dag for å ta i mot FCK supporterne.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Ikke smart å dra på en taper-pub før en kamp som må vinnes. Noen burde tipse FCK'ere om søplas "uflaks", den kan smitte.

                  Vi får følge dem tilbake til bohemen når seieren er i boks, jeg er sikker på at det er et passende sted å fordøye nederlaget. Har jo vært en del gravøl på den puben i det siste.

                  Kommentar

                  • Christianooo DEN
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Jul 2008
                    • 18

                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                    Hvor står det at de skal på Bohemen?
                    Torsdag den 28. August spiller FCK en afgørende kamp i Lillestrøm om videre avancement i dette års UEFA-cup. FCKFC har naturligvis arrangeret en tur derop. Busturen koster 550 kr inklusiv billet til stadion og burde ikke ruinere folk. Man skal være medlem af fanclubben for at komme med på turen og medlem af AWAYklubben for at komme ind på stadion. Turen kommer til at foregå på denne måde:


                    Det står her. Hvorfor at FCK vil støtte en anden klubs bar er et uopklaret mysterie, men det har vel noget og gøre med at der findes nogen danskere i oslo som er fck fans og samtidigt vif fans og derved har skabt kontakten, ellers kunne man måske forstille mig at bohemen selv har kontaktet fanklubben og inviteret. Jeg mener i øvrigt også at fanklubben brugte denne bar til RL opgørene i sin tid (selvom der var meget få afsted!)

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      Opprinnelig skrevet av Christianooo DEN
                      http://sidelinien.dk/forums/showpost...7&postcount=17

                      Det står her. Hvorfor at FCK vil støtte en anden klubs bar er et uopklaret mysterie, men det har vel noget og gøre med at der findes nogen danskere i oslo som er fck fans og samtidigt vif fans og derved har skabt kontakten, ellers kunne man måske forstille mig at bohemen selv har kontaktet fanklubben og inviteret. Jeg mener i øvrigt også at fanklubben brugte denne bar til RL opgørene i sin tid (selvom der var meget få afsted!)
                      Både FCK og VIF-fans?! Ja ja noen synker dypere enn andre

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Dere kan neppe vente hæla i taket på bohemen. For å unngå en trist start på kvelden bør dere unngå følgende ord : "10ende plass", "fem siste", "fort ullevål", "rikmannssønn", "feilslått satsing", "rederpenger", "skatteunndragelse", "budsjett", "konkurs", "jippo", "talentarbeid", "hærverk", "buss", "verksted", "medgangssupporter", "tomme tribuner", "2003", "2001", "2000", "byderby", "lyn", "casuals","Mandalskameratene", "Kirkegrunnmur", "spetalen", "selvinnsikt", "nettpoker", "pissa på", "forventinger", "spillemessig fremgang", "plasthall", "tigging", "stadion", "Molde", "Gashi", "Bohinen", "totenklanen". Snakk heller aldri om jobb eller hvor glade dere er for å ha en.

                        Og til sist: Uansett hvor fristende det måtte være: Snakk ALDRI om hvor nær nedrykk LSK kom med Tom Nordlie.

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Etter Lynkampen kan jeg si følgende: Skal det bli 2-0 seier mot Køben må

                          1. Midtbanespillere klare å vende opp på midten i stedet for å spille støttepasninger i eninga! VEND OPP VEND OPP VEND OPP. Sett fart, blir grønn av støttepasninger
                          2. På våre overganger må vi klare å spille gode pasninger med milimeterpresisjon (Flagret med feilpasninger på gode overgansmuligheter mot Lyn)
                          3. Sundgot var elendig mot Lyn, og sinker spillet noe helt for j..., men jeg tror han må spille ikveld ettersom vi trenger power i boksen.
                          4. Fellus istedet for Myklebust. Jeg får mark når jeg ser Mykle om dagen. Det virker ikke som han gir alt heller.
                          5. Essidiri må komme til mange innlegg. Helt avgjørende tror jeg. Occean har bommet nok for en stund og putter ikveld hvis han får gode innlegg.
                          6. Kanarifansen må gi jernet.
                          7 Gjerne en brasse av Kippe

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Enig i punkt 2-7.

                            Punkt 1 er jeg delvis enig. Bedre med en støttepasning enn å miste ballen hele tiden.

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av dollyholly
                              7 Gjerne en brasse av Kippe
                              Med en brasse av Kippe og et hælspark av Gilbert går vi lett videre.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Punkt 1 er jeg delvis enig. Bedre med en støttepasning enn å miste ballen hele tiden.
                                Dette er bare nok ett eksempel på den ensidige og totalt feilslåtte kritikken mot Kiko; han er en av få som tør å holde ballen i laget fremfor å slå en håpløs pasning fremover og gi bort ballen.

                                Ja til flere støttepasninger!
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel

                                  Ja til flere støttepasninger!
                                  Vil heller si: Ja til gode bevegelser fremover på banen så Kiko kan sende sine millimeter presise passninger til noen.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Vil heller si: Ja til gode bevegelser fremover på banen så Kiko kan sende sine millimeter presise passninger til noen.
                                    Selvfølgelig, men vi kan dessverre ikke forvente at det skjer hver gang Kiko har ballen. Men gjerne begge deler!
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Håper ikke oppskrifta koker ned til langballer bakfra mot Ollie/Gilbert. Vi må spille oss til innleggssituasjoner langs bakken. Alt maset om krig og dueller er underordnet at vi faktisk er nødt til å spille ball.

                                      Kommentar

                                      • Franken
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1036

                                        Noen som har kjøpt kampen på NUTV? Kan det anbefales, eller finnes andre plasser å se kampen?

                                        Edit: kjøpte nettopp adgang for omtren 40 danske kroner. Ser greit ut enda...
                                        Fra Baillsund

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          jeg kjøpte den på Sumo, er klar som et EGG!!!!! fugle-egg til og med :-)

                                          FORZA FUGLA ------- 2-0! minst
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...