LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dennis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 872

    Opprinnelig skrevet av Frederik
    Tak for kampen.

    Jeg håber, at vi mødes igen snart.
    Det må bli La Manga cup for europaspill på oss blir vel ikke på en stund...

    Kommentar

    • waalekr
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 114

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Det er lett og bli frustrert på dager som dette.

      1: Mener Kippe har utspilt sin rolle. Treg gampete. Selg etter sesongen.
      Sats på Biffen og PSA
      2: Vi mangler gode becker. whats new.
      2: Eneste som gjør en middels jobb i dag er OO, Essediri og Otto

      Ser bare frem til sesongen 2009 nå.
      Laget må begynne med basic pasningspill. Sentre til værandre.

      Vil heller se raske sultne 2 lagsspillere neste år enn mange av de overbetalte spillerne som ikke klarer en pasning engan.
      Nok en svart dag på åråsen.
      Og hvor var Fellus?
      Vi må bare berge plassen i tippeligaen i år, håper på seier mot stabæk på mandag, og mere fellus, kanskje Fellus og mykle på topp...
      Kim R

      FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
      ---------------------------

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Opprinnelig skrevet av dennis
        Enig i punkt 2 og 3,men punkt 1 fatter jeg ikke at han setter på Mykle istedet for Fellus!!
        Fellus har vært agresiv og god de minuttene han har fått tidligere i år
        Jeg har bare sett fellus i ti minutter toppen. Jeg håper og tror at han også vil få mere spilletid, men Myklebust var nok et klokere og litt mer forsiktig valg i dag. Skjebnen til Fellus minner meg (foreløpig) litt om Haddad, spissen som ble signert etter at han lekte med Moldeforsvaret med rå finter og frekke vendinger, for så å aldri spille seg til fast plass. Husker vi skrek på han i hver eneste kamp når det buttet i mot, men bortsett fra ett eller to spektakulære mål (?) klarte han aldri å bidra.

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          Opprinnelig skrevet av reka
          eg håper og tror at han også vil få mere spilletid, men Myklebust var nok et klokere og litt mer forsiktig valg i dag.
          Ser ikke helt poenget med og spille klokt og forsiktig når vi må score 5 mål
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            I alle dager..?!?! Vi tapte mot en gjeng danskepølser som på papiret slår oss 9 av 10 ganger. Selvsagt hadde det vært utrolig kult å pisse på overlegne dansker (ref våre "gjester" på forumet her om dagen) men kanskje vi skal stikke fingern i jorda og finne ut hvor vi står sjøl? Lest tabellen i det siste anyone?

            Vi risikerer nemlig nedrykk dersom vegvesenet fotball brått vinner to kamper samtidig som vi gjør som vi bruker, nemlig å avgi poeng i hopetall. Vi er ferdig med UEFA, fikk som fortjent og slitne, ekle, gamle dansker på pub fikk rett. Vi tapte mot FCK, sånn ble det og sånn er det.

            Å rope på Erland sitt hode etter denne kampen er som å kreve konges hode på et fat fordi kongen av danmark smaker bedre enn bringebærdrops på kino. Vi dreit oss ut, noe de aller fleste som følger fotball i den vestlige verden forutså for lenge før kampen ble blåst av.

            Ja det er trist at folk som snakker med en potet i halsen får rett, men vi har da jaggu viktigere ting å bekymre oss over, som feks. Adecco neste år.
            Last edited by holmiz; 28.08.2008, 21:01. Begrunnelse: moderering og meningsylling
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              Opprinnelig skrevet av reka
              2) Ingen kan plassere Brenne på kant etter å ha sett ham sentralt. Forskjellen Sundgot og Brenne var som natt og dag. "To fyrtårn"-konseptet bør nå være parkert for evig og alltid.
              Dette har vel den oppegående delen av forumet påpekt lenge.

              På tide at vi snart kan ønske velkommen etter til EJ?
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Vi var sjanseløse på de ekstra målene. Myklebust har vært en ok førsteforsvarer, og kunne bidra til at nederlaget ble tålelig. Hadde vi hatt bare ett mål å putte tror jeg faktisk sjansen for å se fellus ville vært større. Jeg forsvarer ikke bruken av myklebust i dag, men jeg kan skjønne hvorfor man heiv ham innpå. God på 2. laget var han vel også, og det må få konsekvenser

                Kommentar

                • dennis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 872

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Jeg har bare sett fellus i ti minutter toppen. Jeg håper og tror at han også vil få mere spilletid, men Myklebust var nok et klokere og litt mer forsiktig valg i dag. Skjebnen til Fellus minner meg (foreløpig) litt om Haddad, spissen som ble signert etter at han lekte med Moldeforsvaret med rå finter og frekke vendinger, for så å aldri spille seg til fast plass. Husker vi skrek på han i hver eneste kamp når det buttet i mot, men bortsett fra ett eller to spektakulære mål (?) klarte han aldri å bidra.
                  klokere og forsiktig valg??
                  trengte en som kunne være agresiv og til det kan jeg si at Mykle ikke er det men det har Fellus vist..
                  Haddad klarte vel aldri å score for oss i en seriekamp?

                  Kommentar

                  • dennis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 872

                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Vi var sjanseløse på de ekstra målene. Myklebust har vært en ok førsteforsvarer, og kunne bidra til at nederlaget ble tålelig. Hadde vi hatt bare ett mål å putte tror jeg faktisk sjansen for å se fellus ville vært større. Jeg forsvarer ikke bruken av myklebust i dag, men jeg kan skjønne hvorfor man heiv ham innpå. God på 2. laget var han vel også, og det må få konsekvenser
                    Myklebust ser det ut som ikke eier selvtillit for tiden, passer der hvor han klart kunne ha skutt selv.
                    Det jeg syntes er å få inn Fellus som har fart i kroppen og det er noe vi mangler på topp
                    ett lite knippe av angripere:
                    Occean-sterk i kroppen mann mot mann.
                    Sundgot - ikke akkurat lynrask....
                    Gundersen -utleid.
                    Myklebust- uten selvtillit.
                    Cisse- får jo aldri sjansen.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Dette har vel den oppegående delen av forumet påpekt lenge.

                      På tide at vi snart kan ønske velkommen etter til EJ?
                      Jeg tror dessverre feighet spiller inn her. EJ har lite å vinne på å "gamble" med uttakene, han vet hva folk i korridorene på Åråsen synes er riktig. At han eksperimenterer og endrer "suksessformelen" S+O vinner han lite på, selv om vi skulle skåre flere mål. Slik situasjonen for ham er i dag er det viktigere å bli likt innad i LSK enn å bli kjent som et modig og dristig treneremne.

                      Tross alt er EJ bedre enn Nordlie, som trolig ville satt seg på Fellus til sesongen var over og spilt med JML som back til vi var i 2. divisjon.

                      Kommentar

                      • Nosferatu
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 728

                        Poenget er at FCK ikke VAR overlegne. Denne matchen er ikke representativ for nivået deres fordi vi gjorde det så JÆVLIG lett for dem, blant annet ved å blånekte å utnytte dødballene våre. Laget vårt er optimert for å pumpe disse, og når vi fullstendig dropper det kan vi faenmeg skylde oss sjøl. Føler meg så snytt akkurat nå. Hva byttene ved pause angår indikerte det bare på at vi hadde tapt kampen og visste det, det eneste som irriterer meg er at Mykle blei prioritert foran Fellus. Det var unødvendig.

                        Forøvrig synes jeg Brenne løste kantrolla relativt bra i dag, det hadde vært bedre å fortsette med ham der. Men som sagt hadde vi åpenbart ingen ambisjoner om å vinne matchen etter pause, så grepene som ble foretatt er ikke verdt å prate om uansett.

                        Linjemannen på Rainbow-sida var noe av det stakkarslige jeg har sett.

                        Haddads ene perle var for rekruttlaget, ja.
                        For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                        Kommentar

                        • TEETRE
                          Medlem
                          Bøffel
                          • May 2005
                          • 31

                          Synes vi mangler fart overalt! Vi kan godt ha 2 spillere som er god på å slå innlegg men når ingen av dem kan jobbe hjemover eller komme til gode innleggsmuligheter er vi utspillt! Basta! Riise er vel pr dags dato den eneste spilleren vi har som er "komplett" på dette området. Får håpe han er tilbake snart!
                          Last edited by TEETRE; 28.08.2008, 21:24.

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1586

                            Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                            Poenget er at FCK ikke VAR overlegne.
                            Vel, jeg tror resultatet forteller akkurat hvor overlegne FCK var. Vi var 5 mål unna å gå videre. Mer sjanseløst kan det vanskelig bli.

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              Dette var ræva!! Jeg hadde håpet på en bra kamp for en gangs skyld. Men neida!! Her gjør gutta den ene juniorfeilen etter den andre. Og så JÆVLIG treigt det går??? Og så sinnsykt mange feilpasninger? Se på FCK hvor fort de forflytter seg og hvor sikre de er på pasninger. På tide å få inn noen spillere som faktisk har hurtighet og et minimum av teknikk.
                              LSK hadde raskt spill, bra kantspill og bra pasninger for noen år siden med Robert Koren og co. På tide å finne tilbake igjen! Lei av sirumpa treiginger som ikke kan/orker å løpe.

                              Og til alle rasshøla som ble hjemme fra Åråsen i dag uten en god grunn: dra til helvete, svikere!!

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                Erland Johnsens inkompetanse, LSKs mangelfulle spillerstall og dagens ynkelige prestasjon kan oppsummeres i én enkelt setning:

                                Espen Søgård får spille 45 minutter som venstreving i 4-2-3-1.

                                Fy faen...

                                Kommentar

                                • Kjølnerdomen
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2008
                                  • 148

                                  Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                                  Men som sagt hadde vi åpenbart ingen ambisjoner om å vinne matchen etter pause, så grepene som ble foretatt er ikke verdt å prate om uansett.
                                  Det er vel nettopp derfor man burde ha prøvd noe annet enn Riseth og Søgård!!

                                  Kommentar

                                  • Kjølnerdomen
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2008
                                    • 148

                                    Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                                    Poenget er at FCK ikke VAR overlegne.
                                    Og jo, FCK VAR overlegne i dag. I absolutt ALLE spillets faser!

                                    Kommentar

                                    • Smukken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 720

                                      Ræva, idiotisk og fuckings patetisk........ Fy faen så glad jeg er for at Erland ikke fikk fornyet engasjement (som trener). Høl i hue - hue i dass - whatever !!
                                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Erland Johnsens inkompetanse, LSKs mangelfulle spillerstall og dagens ynkelige prestasjon kan oppsummeres i én enkelt setning:

                                        Espen Søgård får spille 45 minutter som venstreving i 4-2-3-1.

                                        Fy faen...
                                        Ja, jeg trodde virkelig ikke det jeg så!! Riseth og Søgård inn?? WTF!?
                                        Hva med å la unggutta få prøve seg når de alikevel ikke har sjans til å vinne sammenlagt?

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Vil heller si: Ja til gode bevegelser fremover på banen så Kiko kan sende sine millimeter presise passninger til noen.
                                          Burde ikke egentlig alle spillerne på laget klare å sentre ballen like presist og bra som Kiko?
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...