LSK-FC København (UEFA-kvalik), Åråsen 28.08.08 kl. 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Roll75
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 834

    Opprinnelig skrevet av sparwasser
    Har fulgt mitt kjære LSK siden begynnelsen av 70-tallet, og for å ta konklusjonen med engang: Etter min mening er årets utgave av FCK det beste skandinaviske laget som noen gang har gjestet Åråsen. Gull-lagene til Rosenborg på 90-tallet ville ha fått skikkelig bank av dette danske laget.

    Føler ingen skam etter å ha tapt mot en langt bedre motstander, uansett hvor avkledd og rundspilt vi ble i gårsdagens kamp. Jeg tar heller av meg hatten og bøyer meg i støvet. LSK fikk en sjelden oppvisning i lekker teknisk fotball.

    Ønsker Ståle og FCK lykke til videre i UEFA-cupen.
    OK. At FCK er et godt lag er mulig. Men se hva som har skjedd med oss på så kort tid! For meg er det uvirkelig at våre lag har gått så til de grader i forskjellig retninig på formstigen. Personlig tror jeg det er vi som har blitt merkbart dårligere og ikke FCK som er så utrolig mye bedre. Jeg hater Rosenborg, men de hadde ikke fått skikkelig bank av dagens FCK på 90-tallet!

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1586

      Opprinnelig skrevet av Roll75
      Jeg hater Rosenborg, men de hadde ikke fått skikkelig bank av dagens FCK på 90-tallet!
      Og sannsynligvis heller ikke i år.

      Kommentar

      • Ted Nugent
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 851

        I går møtte vi FCK og RBK møtte Djurgården. Fire i utgangspunktet relativt jevne lag. I begge oppgjørene gikk det laget med mest Europacup-erfaring av med en klar seier. SKal vi noengang lykkes i Europa må vi først etablere oss helt i toppen av norsk fotball for å kunne spille e-cup hvert eneste år for å få erfaring i denne type oppgjør.

        Kommentar

        • AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

          Stikk fingeren i jorda, folkens.
          Hvis noen ved sine fulle fem seriøst har gått rundt og trodd i hodet sitt at årets utgave av LSK(eller noen av de siste års utgaver..) skulle ha et FNUGG av mulighet til å slå FCK over 2 kamper, bør de snarest oppsøke fastlegen. Mission Impossible! FCK er et lag med bedre spillere på alle plasser og et lag for cupene i Europa. Mye kan skje i fotball, men det er tross alt ikke lotto.

          Er også SÅ lei av at alle nå skal gi Johnsen bøttevis med pepper. Tenk litt over arbeidsbetingelsene og materiellet han har å disponere.
          Last edited by AG-3; 29.08.2008, 11:08. Begrunnelse: sleif

          Kommentar

          • dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

            Opprinnelig skrevet av AG-3
            Stikk fingeren i jorda, folkens.
            Hvis noen ved sine fulle fem seriøst har gått rundt og trodd i hodet sitt at årets utgave av LSK(eller noen av de siste års utgaver..) skulle ha et FNUGG av mulighet til å slå FCK over 2 kamper, bør de snarest oppsøke fastlegen. Mission Impossible! FCK er et lag med bedre spillere på alle plasser og et lag for cupene i Europa. Mye kan skje i fotball, men det er tross alt ikke lotto.

            Er også SÅ lei av at alle nå skal gi Johnsen bøttevis med pepper. Tenk litt over arbeidsbetingelsene og materiellet han har å disponere.
            Det første man må ha i fotball er trua... og det hadde jeg før den første kampen mot Fck men når den var ferdigspilt så sank litt av trua og når 1,omgang i går var ferdig så var også mitt håp borte.
            PS.jeg føler ikke at jeg må til fastlegen pga dette her

            Kommentar

            • erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

              I 2. omgang spilte vi med en forsvarsfirer med en gjennomsnittsalder på noen-og-førti. Skulle trodd at de gutta hadde såpass erfaring at de klarte å sette ei linje og ikke falle av enkeltvis gang på gang på gang.

              Stort sett samtlige av FCKs kontringer mot slutten hadde lett blitt avvinket for offside av den vifteglade herremannen langs sidelinja, dersom ikke de fire bak så på det å falle av som løsningen på alle problemer - også når man ikke har noen motspiller å falle av på.
              Ja til pause i pausen!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Opprinnelig skrevet av AG-3
                Stikk fingeren i jorda, folkens.
                Hvis noen ved sine fulle fem seriøst har gått rundt og trodd i hodet sitt at årets utgave av LSK(eller noen av de siste års utgaver..) skulle ha et FNUGG av mulighet til å slå FCK over 2 kamper, bør de snarest oppsøke fastlegen.
                Jeg har ringt og fått timeavtale, for vi har nemlig hatt et godt tak på FCK før vi ble "Udaylysert". Dagens LSk derimot er milevis unna 2006 (og 2005) utgaven.

                Kommentar

                • AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Jeg har ringt og fått timeavtale, for vi har nemlig hatt et godt tak på FCK før vi ble "Udaylysert". Dagens LSk derimot er milevis unna 2006 (og 2005) utgaven.
                  B-laget deres har vi vel klart oss brukbart mot ja..

                  Kommentar

                  • dennis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 872

                    sakset fra Ståbekks hjemmeside!!!

                    Men på mandag står det et langt viktigere slag. På Åråsen, mot Lillestrøm. Normalt sett er dette en av terminens vanskeligste kamper. Men nå føler jeg at vi bør, eller i det minste kan, vinne. LSK har opplevd nedtur etter nedtur de siste 9 månedene. De ble feid av banen av et lite imponerende København-lag i midtuka. De har liten selvtillit.


                    Lite imponerende fck??? det er vel det mest ballsikre laget som har vært på Åråsen på 3-4 år!!!

                    Kommentar

                    Working...