LSK2 - Viking2 mandag 11. august kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    LSK2 - Viking2 mandag 11. august kl. 18.00

    Ikke glem dagens gjensyn med Uwe og Gunnar. Viktig kamp for rekruttlaget. Tre poeng i denne kampen vil gi et lite pusterom i kampen mot nedrykk. Kampen går i LSK-Hallen.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Lovefool
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 495

    #2
    Må man betale inngang for å se denne kampen, eller er det bare å spasere rett inn?
    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
    http://www.lovefool.org

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Tror det koster 50 kr,gratis med sesongkort.

      Kommentar

      • Campless
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 772

        #4
        10min Mål Lillestrøm 2 1 - 0 Dan Alberto Fellus. Langt oppspill til Fellus. Lurer av en forsvarer og banker ballen i nettaket fra 16 meter.

        Ligger for øyeblikket på 8. plass, og lå på 10. før kampen.

        49min Mål Lillestrøm 2 2 - 0 Ciise Aadan Abshir. Nydelig innlegg av Gjersvoll som finner Cisse Aadan Abshir på 10 meter. Han scorer sikkert.
        Last edited by Campless; 11.08.2008, 18:10.

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          #5
          BRASIL, det er som å se Brasil!

          Kommentar

          • rulfi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 982

            #6
            Ser ikke sånn ut. 2-1 nå ser jeg på Rb.no

            Kommentar

            • Campless
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 772

              #7
              Mål Lillestrøm 2 3 - 1 Ciise Aadan Abshir. Fredrik Gulbransen står for kampens prestasjon da han trekker seg nydelig fri på høyre, innlegget får Cisse tåa på.


              Abshir sikra 3 poeng for LSK 2 nå.
              Håper å få se han i en tippeligakamp snart!
              Morsomt å se at Gulbrandsen viser potensiale og.

              Enda et mål.
              Mål Lillestrøm 2 4 - 1 Christian Landu Landu (selvmål).

              Kommentar

              • Baloo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2006
                • 292

                #8
                6-1!!! Rant inn mot slutten gitt.


                92 Lillestrøm 2 - Viking 2 - Mål Lillestrøm 2 6 - 1 Steinar Gjersvoll. Innlegg fra venstre som Gjersvoll bredsider inn.


                89 Lillestrøm 2 - Viking 2 - Mål Lillestrøm 2 5 - 1 Tore Andreas Gundersen.


                87 Lillestrøm 2 - Viking 2 - Mål Lillestrøm 2 4 - 1 Christian Landu Landu (selvmål). Innlegg fra Cisse som Landu Landu er uheldig og setter i eget mål.

                Kommentar

                • rulfi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 982

                  #9
                  Blei 5-1 og 6-1 også, så nå blei det som å se Brasil ja

                  Kommentar

                  • Ballen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 227

                    #10
                    hyggelig med seier, er Cisse snart klar for a-lagstroppen? Noen som har sett han spille en del som kan si om han har kvaliteter nok for tippeligaen eller om han har et stykke igjen å gå? Burde vel uansett være aktuell etter 2 mål og en målgivende her...Gundersen har bevist fint lite og virker utrolig klønete så det kan vel kanskje være greit å la gutten få prøve seg.

                    Kommentar

                    • rulfi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2007
                      • 982

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Ballen
                      hyggelig med seier, er Cisse snart klar for a-lagstroppen? Noen som har sett han spille en del som kan si om han har kvaliteter nok for tippeligaen eller om han har et stykke igjen å gå? Burde vel uansett være aktuell etter 2 mål og en målgivende her...Gundersen har bevist fint lite og virker utrolig klønete så det kan vel kanskje være greit å la gutten få prøve seg.
                      Han satt vel på benken i går, men fikk ikke slippe til. Mye skader og karantener, men at han satt der i går betyr jo at han ikke er langt unna.
                      Fortsette å gi Fellus sjansen, for han viser at han har nivået inne. Så må gjerne Cisse stå foran TAG i køen, kan ikke gjøre det så mye verre.

                      Kommentar

                      • vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Ballen
                        hyggelig med seier, er Cisse snart klar for a-lagstroppen? Noen som har sett han spille en del som kan si om han har kvaliteter nok for tippeligaen eller om han har et stykke igjen å gå? Burde vel uansett være aktuell etter 2 mål og en målgivende her...Gundersen har bevist fint lite og virker utrolig klønete så det kan vel kanskje være greit å la gutten få prøve seg.
                        Cisse er en fin fyr og spiller bra idag, men han kommer neppe til å få spilletid på a-laget i år. Han mangler mye til å være en tippeligaspiller. Det er desuten 4-5 spisser foran han i spisskøen. Forhåpentligvis kan han nærme seg til neste år!

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          Hadde kanskje vært en idè å bruke vinteren til å (forsøke)omskollere Fellus og/eller Cisse til kantspillere? På spissplass har vi for øyeblikket 4 spisser som foretrekkes, mens på kantene minimalt. Er Cisse venstrebeint?

                          Kommentar

                          • rulfi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 982

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ola
                            Hadde kanskje vært en idè å bruke vinteren til å (forsøke)omskollere Fellus og/eller Cisse til kantspillere? På spissplass har vi for øyeblikket 4 spisser som foretrekkes, mens på kantene minimalt. Er Cisse venstrebeint?
                            Fellus viste vel i går at han er best som spiss, og kan gjøre mye inne i boksen. Han blir vel også nå prioritert som nr 3, etter Sundgot og OO.
                            Cisse vet jeg ikke nok om som spiller til å vurdere som ving eller spiss.

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2127

                              #15
                              Cisse spilte vel iallefall på kanten under den berømte Os-kampen, men bemerket seg ikke da. Virket iallefall som en klar spisstype, og tror ikke han er vingmateriale. Men, ting kan jo forandre seg...

                              Andre spillere som utmerket seg idag??
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Hadde Cisse vært i Lyn hadde han fått spilt!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av vermu
                                  Cisse er en fin fyr og spiller bra idag, men han kommer neppe til å få spilletid på a-laget i år. Han mangler mye til å være en tippeligaspiller. Det er desuten 4-5 spisser foran han i spisskøen. Forhåpentligvis kan han nærme seg til neste år!
                                  Cisse er "nettopp" tilbake etter skade og har etter min mening kommet raskt tilbake på det nivået han var i fjor høst. Han har etter min mening alle ferdigheter en toppspiss skal ha. Hurtighet, skuddbein, hodestyrke (voldsom spenst) samt et bra finterepertoar. Ikke sagt at han ikke har noe å gå på, alle disse elementene må forbedres, men han har alle muligheter.

                                  Det eneste han mangler er litt kroppsmasse samt kløkt.

                                  Akkurat nå står Sundgot, Occean og Fellus foran ham i køen, men Cisse puster Fellus i nakken og kan helt klart forsvare en plass som innbytter i sluttminuttene, både som targetspiss og som bakromsspiss.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    #18
                                    Lagoppstilling

                                    Laget mot Viking 2:

                                    Sutterud

                                    T.Sletteli E.Bertheussen R.Gabrielsen C.Jørgensen

                                    K.Essediri S.Preststulen T.Bogen M.Bolly

                                    D. Fellus Cisse

                                    Gjersvoll inn (Preststulen)
                                    Gundersen (Bolly)
                                    F.Gulbrandsen( Essediri)

                                    Den største positive overraskelsen var for meg den unge stopperen Ruben Gabrielsen. Fysisk sterk, men også god med ball. Turte å bruke ballen, selv om det var et par pasningsfeil. Bidro til at Viking nesten ikke skapte sjanser.

                                    I tillegg bekrefter Fellus at han har en spisskompetanse som er mangelvare i norsk fotball generellt og LSK spesielt: Meget stor hurtighet.
                                    Gi den gutten mer spilletid NÅ!!
                                    Last edited by vermu; 11.08.2008, 23:21.

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Cisse er "nettopp" tilbake etter skade og har etter min mening kommet raskt tilbake på det nivået han var i fjor høst. Han har etter min mening alle ferdigheter en toppspiss skal ha. Hurtighet, skuddbein, hodestyrke (voldsom spenst) samt et bra finterepertoar. Ikke sagt at han ikke har noe å gå på, alle disse elementene må forbedres, men han har alle muligheter.

                                      Det eneste han mangler er litt kroppsmasse samt kløkt.

                                      Akkurat nå står Sundgot, Occean og Fellus foran ham i køen, men Cisse puster Fellus i nakken og kan helt klart forsvare en plass som innbytter i sluttminuttene, både som targetspiss og som bakromsspiss.
                                      Spisskøen er for øyeblikket:

                                      1.Occean
                                      2.Sundgot
                                      3.Fellus
                                      4.Gundersen
                                      5.Myklebust
                                      6.Cisse

                                      Misforstå meg rett, jeg liker Cisse og han har et potensiale. Jeg kjenner han til og med litt,
                                      men Fellus er langt foran i køen og blir ikke pustet i nakken av Cisse!

                                      Kommentar

                                      • hoyt
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 2850

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av vermu
                                        Den største positive overraskelsen var for meg den unge stopperen Rune Gabrielsen. Fysisk sterk, men også god med ball. Turte å bruke ballen, selv om det var et par pasningsfeil. Bidro til at Viking nesten ikke skapte sjanser.
                                        Han heter Ruben Gabrielsen, og var en av LSKs 3 representanter i U16-mesterskapet Norge vant for 2 uker siden. De to andre spilte også i dag, Fredrik Gulbrandsen, og Torje Sletteli.

                                        Føler vi har flere spennende unggutter i systemet nå. Blir moro å følge disse videre.
                                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                        - Nosa

                                        Kommentar

                                        Working...