Ikke glem dagens gjensyn med Uwe og Gunnar. Viktig kamp for rekruttlaget. Tre poeng i denne kampen vil gi et lite pusterom i kampen mot nedrykk. Kampen går i LSK-Hallen.
LSK2 - Viking2 mandag 11. august kl. 18.00
Collapse
X
-
Må man betale inngang for å se denne kampen, eller er det bare å spasere rett inn?Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.org -
10min Mål Lillestrøm 2 1 - 0 Dan Alberto Fellus. Langt oppspill til Fellus. Lurer av en forsvarer og banker ballen i nettaket fra 16 meter.
Ligger for øyeblikket på 8. plass, og lå på 10. før kampen.
49min Mål Lillestrøm 2 2 - 0 Ciise Aadan Abshir. Nydelig innlegg av Gjersvoll som finner Cisse Aadan Abshir på 10 meter. Han scorer sikkert.Last edited by Campless; 11.08.2008, 18:10.Kommentar
-
-
Mål Lillestrøm 2 3 - 1 Ciise Aadan Abshir. Fredrik Gulbransen står for kampens prestasjon da han trekker seg nydelig fri på høyre, innlegget får Cisse tåa på.
Abshir sikra 3 poeng for LSK 2 nå.
Håper å få se han i en tippeligakamp snart!
Morsomt å se at Gulbrandsen viser potensiale og.
Enda et mål.
Mål Lillestrøm 2 4 - 1 Christian Landu Landu (selvmål).Kommentar
-
6-1!!! Rant inn mot slutten gitt.
92 Lillestrøm 2 - Viking 2 - Mål Lillestrøm 2 6 - 1 Steinar Gjersvoll. Innlegg fra venstre som Gjersvoll bredsider inn.
89 Lillestrøm 2 - Viking 2 - Mål Lillestrøm 2 5 - 1 Tore Andreas Gundersen.
87 Lillestrøm 2 - Viking 2 - Mål Lillestrøm 2 4 - 1 Christian Landu Landu (selvmål). Innlegg fra Cisse som Landu Landu er uheldig og setter i eget mål.Kommentar
-
hyggelig med seier, er Cisse snart klar for a-lagstroppen? Noen som har sett han spille en del som kan si om han har kvaliteter nok for tippeligaen eller om han har et stykke igjen å gå? Burde vel uansett være aktuell etter 2 mål og en målgivende her...Gundersen har bevist fint lite og virker utrolig klønete så det kan vel kanskje være greit å la gutten få prøve seg.Kommentar
-
hyggelig med seier, er Cisse snart klar for a-lagstroppen? Noen som har sett han spille en del som kan si om han har kvaliteter nok for tippeligaen eller om han har et stykke igjen å gå? Burde vel uansett være aktuell etter 2 mål og en målgivende her...Gundersen har bevist fint lite og virker utrolig klønete så det kan vel kanskje være greit å la gutten få prøve seg.
Fortsette å gi Fellus sjansen, for han viser at han har nivået inne. Så må gjerne Cisse stå foran TAG i køen, kan ikke gjøre det så mye verre.Kommentar
-
hyggelig med seier, er Cisse snart klar for a-lagstroppen? Noen som har sett han spille en del som kan si om han har kvaliteter nok for tippeligaen eller om han har et stykke igjen å gå? Burde vel uansett være aktuell etter 2 mål og en målgivende her...Gundersen har bevist fint lite og virker utrolig klønete så det kan vel kanskje være greit å la gutten få prøve seg.Kommentar
-
Hadde kanskje vært en idè å bruke vinteren til å (forsøke)omskollere Fellus og/eller Cisse til kantspillere? På spissplass har vi for øyeblikket 4 spisser som foretrekkes, mens på kantene minimalt. Er Cisse venstrebeint?Kommentar
-
Cisse vet jeg ikke nok om som spiller til å vurdere som ving eller spiss.Kommentar
-
Cisse spilte vel iallefall på kanten under den berømte Os-kampen, men bemerket seg ikke da. Virket iallefall som en klar spisstype, og tror ikke han er vingmateriale. Men, ting kan jo forandre seg...
Andre spillere som utmerket seg idag??En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
-
Det eneste han mangler er litt kroppsmasse samt kløkt.
Akkurat nå står Sundgot, Occean og Fellus foran ham i køen, men Cisse puster Fellus i nakken og kan helt klart forsvare en plass som innbytter i sluttminuttene, både som targetspiss og som bakromsspiss.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Lagoppstilling
Laget mot Viking 2:
Sutterud
T.Sletteli E.Bertheussen R.Gabrielsen C.Jørgensen
K.Essediri S.Preststulen T.Bogen M.Bolly
D. Fellus Cisse
Gjersvoll inn (Preststulen)
Gundersen (Bolly)
F.Gulbrandsen( Essediri)
Den største positive overraskelsen var for meg den unge stopperen Ruben Gabrielsen. Fysisk sterk, men også god med ball. Turte å bruke ballen, selv om det var et par pasningsfeil. Bidro til at Viking nesten ikke skapte sjanser.
I tillegg bekrefter Fellus at han har en spisskompetanse som er mangelvare i norsk fotball generellt og LSK spesielt: Meget stor hurtighet.
Gi den gutten mer spilletid NÅ!!Last edited by vermu; 11.08.2008, 23:21.Kommentar
-
Cisse er "nettopp" tilbake etter skade og har etter min mening kommet raskt tilbake på det nivået han var i fjor høst. Han har etter min mening alle ferdigheter en toppspiss skal ha. Hurtighet, skuddbein, hodestyrke (voldsom spenst) samt et bra finterepertoar. Ikke sagt at han ikke har noe å gå på, alle disse elementene må forbedres, men han har alle muligheter.
Det eneste han mangler er litt kroppsmasse samt kløkt.
Akkurat nå står Sundgot, Occean og Fellus foran ham i køen, men Cisse puster Fellus i nakken og kan helt klart forsvare en plass som innbytter i sluttminuttene, både som targetspiss og som bakromsspiss.
1.Occean
2.Sundgot
3.Fellus
4.Gundersen
5.Myklebust
6.Cisse
Misforstå meg rett, jeg liker Cisse og han har et potensiale. Jeg kjenner han til og med litt,
men Fellus er langt foran i køen og blir ikke pustet i nakken av Cisse!Kommentar
-
Føler vi har flere spennende unggutter i systemet nå. Blir moro å følge disse videre."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar