De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt
Collapse
X
-
Mine mareritt slår til. Her er det bare å belage seg på direkte nedrykk, i beste fall en kvalik vi taper.
Like greit å forsøke å se løspunkter med Adecco. Ti grunner til å glede seg:
1. Vi kan kanskje, bare kanskje, klare å føre en kamp igjen
2. Vi får besøkt mange nye snåle steder
3. Gjensyn med Øre Villa Kro
4. Felles dusjing med Jan Halvor på Notodden
5. Ny baner på lista
6. Nye "dansepartnere" å treffe for de som er opptatt av denslags
7. Muligens litt billgere inngang
8. Litt mindre sikkerhet på stadion
9. Færre folk på hjemmekamp, og dermed lettere parkering og mindre kø i kiosken
10. Vi slipper Søpla det nærmeste året
12. Pølse i vaffel på Melløs (hvordan i alle dager kunne du glemme dét?)
13. På vei til Sogndal; nattbad i en foss (om de ikke skulle rykke opp på LSK sin bekostning...)Knurr...Kommentar
-
Hvis vi skal kikke litt oppover på tabellen, tror jeg det er best for oss om brann slår vif siden vi ikke kan gå forbi begge to. Får også håpe ham kam gjør jobben mot molde, slik at vi kan erobre 9. plassen.
Men egentlig er ingenting av dette veldig viktig. FOR VI ER I TIPPELIGAEN 2009!!!!!!Last edited by Roll75; 27.10.2008, 13:32.Kommentar
-
Med 0-0 i VIF-Brann tar vi en 8. plass hvis vi vinner med minst seks mål i Aalesund.Kommentar
-
Kan vi vel! Seks eller sju mål på Color Line stadion, mens Brann og VIF spiller uavgjort. Klarer vel å score to mål mer mot AaFK enn mot RBK? Det skulle bare mangle (jippi, jeg er optimist igjen).FerdigskåraKommentar
-
Mye heller over forferdelige, møkkete og historieløse SØPLA enn SK Brann...Jævlig gøy at publikummet (synger når de vinner) forrige match på Ullevaal sang rykker ned til oss, men vips kan vi altså være foran kjerkerottene!!
jeg SMILER!!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Slik som situasjonen nå med ett er blitt, ser jeg på kampen vår i Aalesund som en het kandidat til å være den typiske meltdown-kampen et nedrykket lag ofte får helt på tampen av sesongen. Få et tidlig mål, og vi kan vinne med fem.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg ser mer pà det som den typiske utladningskampen fra vàr side, etter den fantastiske prestasjonen sist. Hàpet ligger vel i at spillerne fortsatt er meget interesserte i à reise kjerringa etter en svak sesong.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Noen som vet hvor mye vi kan får i bonus ved å avanserer på sluttabellen?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tviler litt på at det blir en stor seier mot Ålesund. Tipper dem er ganske på tåhev i denne kampen hvor det tross alt står om tippeliga plassen. Mulig vi kan score litt på dem i andre omgang, hvis vi tar ledelsen og de mister litt trua.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar