De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt
Collapse
X
-
Jeg tror faktisk Godset har tatt sitt siste poeng for i år. Etter de mista Andersson (?) på venstre kanten så har de vel ikke tatt et poeng? De har også på papiret vanskligere motstandere igjen en oss. De setter sin lit til at David Nilsen, en mann som har fått flere kort en mål, skal skåre det de trenger for komme seg vekk fra sumpa.
Ellers så tror jeg minst på U mot VIF siden de føler seg ganske sikkre på TL spill neste år etter seier mot TIL, og ikke har så mye å spille for03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Dette blir knalltøft for oss.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det må være mulig for oss å ta 3 poneg mot vif, rbk og aafk. Jeg tviler sterkt på at kamma og aafk tar full pott, og at vi står igjen med null poeng på de tre siste. Skulle dette mot formodning skje, kan vi bare takke oss selv. Klubben har jo vitterlig ikke gjort et eneste grep for å redde denne sesongen.
Det eneste positive med et evt nedrykk er at vi vil få en full opprenskning i stallen.Kommentar
-
Et nedrykk vil være en katastrofe for LSK.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Vi hadde ligget en plass lengre ned på pausetabellen: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle119779.ece
Noen oppsiktsvekkende resultater der: FFK, kamma og AAfkAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det må være mulig for oss å ta 3 poneg mot vif, rbk og aafk. Jeg tviler sterkt på at kamma og aafk tar full pott, og at vi står igjen med null poeng på de tre siste. Skulle dette mot formodning skje, kan vi bare takke oss selv. Klubben har jo vitterlig ikke gjort et eneste grep for å redde denne sesongen.
Det eneste positive med et evt nedrykk er at vi vil få en full opprenskning i stallen.Kommentar
-
Det er absolutt mulig å klare seg med mindre enn dette også. Jeg tror 1p på danskebåten vil være nok for oss i de 3 siste kampene, men jeg håper VIRKELIG vi har avgjort alt til vår fordel innen den kampen!! Hvis ikke, grøss og gru....Kommentar
-
Mitt worstcase-scenario:
Lillestròm - Jeg regner med en sedvanlig poengdeling pà Ullevaal, og uavgjort ogsà hjemme mot bartepakket. Da har vi berget plassen, og gàr pà en smell pà danskebàten i siste runde.
vif- Uavgjort mot oss, en smell mot Stabaek, og Brann-kampen ender fort med en seier mot bergensere pà vinterferie.
Molde - Ryker mot Tromsò. Muligens et poeng hjemme mot FFK, fòr det blir tap pà Hamar i siste runde.
Aalesund. Slàr Glimt og klarer uavgjort mot Lyn. Vinner ogsà hjemme mot oss i siste runde.
Ham-Kam .- Slàr et Lyn pà ferie, men ryker i Stavanger. Avslutter med seier hjemme mot Molde.
Godset - Taper borte mot RBK og Glimt. Avslutter med seier hjemme mot Viking.
Sluttabell:
vif 31
Molde 28
Godset 28
Lillestròm 27
Aafk 26
Kamma 24En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Mitt worstcase-scenario:
Lillestròm - Jeg regner med en sedvanlig poengdeling pà Ullevaal, og uavgjort ogsà hjemme mot bartepakket. Da har vi berget plassen, og gàr pà en smell pà danskebàten i siste runde.
vif- Uavgjort mot oss, en smell mot Stabaek, og Brann-kampen ender fort med en seier mot bergensere pà vinterferie.
Molde - Ryker mot Tromsò. Muligens et poeng hjemme mot FFK, fòr det blir tap pà Hamar i siste runde.
Aalesund. Slàr Glimt og klarer uavgjort mot Lyn. Vinner ogsà hjemme mot oss i siste runde.
Ham-Kam .- Slàr et Lyn pà ferie, men ryker i Stavanger. Avslutter med seier hjemme mot Molde.
Godset - Taper borte mot RBK og Glimt. Avslutter med seier hjemme mot Viking.
Sluttabell:
vif 31
Molde 28
Godset 28
Lillestròm 27
Aafk 26
Kamma 24
I siste kamp mot Aafk må vi vinne for å unngå kvallik men taper etter Edvartsen gjør noen spektakulære dommeravgjørelser.
I kvallikkampen blir vi felt av tapper, dommeravgjørelser og en hardt kjempende motstander og rykker ned til adecco.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvis vi ser bort fra presset som ligger på Aalesund er jo Vif-kampen ekstremt viktig for oss nå. Men det holder at Aalesund ryker på ett tap til, og at de skal ta oss igjen betinger at vi taper alle de siste tre kampene. Ikke glem det.
Og at Aafk skal avslutte sesongen med fire strake seire ser jeg på som helt usannsylig utfra det de har vist hittil i år. Seieren borte over Godset er nå en sak, men glem ikke at det var på KUNSTGRESS, og mot et demoralisert Godset som ser ut til å være i full oppløsning. LSK spilte faktisk helt brukbart mot FFK og hadde fortjent bedre. Summa summarum er det ingen krise, og det skal veldig mye til for at vi skal klare å havne på kvalik. Pust med magen, alle sammen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
For et liv...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Natten etter den famøse søndagen fikk jeg knapt sove, og måtte ta flere sovetabletter før jeg endelig sovnet langt ut på natta. Natt til i dag var like ille, våkna halv fem og kunne bare drite i å sove.
Det er ikke kreditturo, renter, arbeidsledighet, global oppvarming, sentralbanker eller annet hysteri som stjeler nattesøvnen min. Marerittet har et navn: nedrykk.
Jeg ser vanskelig for meg at vi tar flere poeng i år. Her er vi avhengige av hjelp fra andre. Kvalik mot Sleggas mannskap på Notodden er nok det mest sannsynlige.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Skulle til å skrive innlegg om nøyaktig det samme. Egentlig ikke overraskende at vi sure gamle er i samme båt.
Natten etter den famøse søndagen fikk jeg knapt sove, og måtte ta flere sovetabletter før jeg endelig sovnet langt ut på natta. Natt til i dag var like ille, våkna halv fem og kunne bare drite i å sove.
Det er ikke kreditturo, renter, arbeidsledighet, global oppvarming, sentralbanker eller annet hysteri som stjeler nattesøvnen min. Marerittet har et navn: nedrykk.
Jeg ser vanskelig for meg at vi tar flere poeng i år. Her er vi avhengige av hjelp fra andre. Kvalik mot Sleggas mannskap på Notodden er nok det mest sannsynlige.Kommentar
-
Dersom du tror at VIF-spillerne mener det "ikke er så mye å spille for", så tror jeg du tar kraftig feil. Er det én hjemmekamp i året det er særdeles viktig å vinne, så er det akkurat denne. Og nå kan de jo også slippe seg litt løs uten sinka Martin (karantene) på midtbanen.
Dette blir knalltøft for oss.
Ser den, men det jeg mener at jeg tror det blir "lettere" å møte VIF nå, en om de hadde tapt mot TIL og lå og kava med oss i bunn.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Greit nok at Hamkam og Aafk har vært elendige i år, men jeg synes de har fremstått bedre i det siste og det bekymrer meg. De har nettopp møtt Stabæk og RBK og jeg tror de hadde plukket poeng dersom de hadde møtt svakere lag. Kampprogrammet dems senere er overkommelig så det kan bli spennende. Når vi spiller mot VIF på mandag, vet vi hvordan disse har gjort det på søndag. Håper ikke dette eventuelt stresser oss.Last edited by KFL41; 07.10.2008, 18:12.Kommentar
Kommentar