De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Ingen av disse lagene har mer å spille for. Ingen av dem har spillere som bryr seg om at det moralsk sett er viktig å fullføre med stil. Glem at vi kan få hjelp av disse.
    Vi er nødt for å ta tre poeng til selv.
    Bodø/Glimt har jo absolutt noe å spille for. De er 3 poeng bak 3.plassen og UEFA-cup spill.

Kommentar

• LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

Jeg tror faktisk Godset har tatt sitt siste poeng for i år. Etter de mista Andersson (?) på venstre kanten så har de vel ikke tatt et poeng? De har også på papiret vanskligere motstandere igjen en oss. De setter sin lit til at David Nilsen, en mann som har fått flere kort en mål, skal skåre det de trenger for komme seg vekk fra sumpa.

Ellers så tror jeg minst på U mot VIF siden de føler seg ganske sikkre på TL spill neste år etter seier mot TIL, og ikke har så mye å spille for
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        Ellers så tror jeg minst på U mot VIF siden de føler seg ganske sikkre på TL spill neste år etter seier mot TIL, og ikke har så mye å spille for
        Dersom du tror at VIF-spillerne mener det "ikke er så mye å spille for", så tror jeg du tar kraftig feil. Er det én hjemmekamp i året det er særdeles viktig å vinne, så er det akkurat denne. Og nå kan de jo også slippe seg litt løs uten sinka Martin (karantene) på midtbanen.
        Dette blir knalltøft for oss.
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

Vi må gjøre jobben selv! Enkelt og greit. Hjelp fra andre lag er ren bonus, men ikke noe å tenke på. Vi trenger 1 seier eller 3 uavgjort. Vet ikke om vi makter det mot de som er igjen.

Kommentar

• christoffer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 326

Det må være mulig for oss å ta 3 poneg mot vif, rbk og aafk. Jeg tviler sterkt på at kamma og aafk tar full pott, og at vi står igjen med null poeng på de tre siste. Skulle dette mot formodning skje, kan vi bare takke oss selv. Klubben har jo vitterlig ikke gjort et eneste grep for å redde denne sesongen.

Det eneste positive med et evt nedrykk er at vi vil få en full opprenskning i stallen.

Kommentar

• superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

Opprinnelig skrevet av christoffer
              Det eneste positive med et evt nedrykk er at vi vil få en full opprenskning i stallen.
              Helt uenig - rydde kan man gjøre uansett - om vi rykker ned er kontraktsforpliktelsene til klubben like store, mens inntektene faller som en stein.

Et nedrykk vil være en katastrofe for LSK.
              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

Vi hadde ligget en plass lengre ned på pausetabellen: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle119779.ece

Noen oppsiktsvekkende resultater der: FFK, kamma og AAfk
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

Opprinnelig skrevet av christoffer
                  Det må være mulig for oss å ta 3 poneg mot vif, rbk og aafk. Jeg tviler sterkt på at kamma og aafk tar full pott, og at vi står igjen med null poeng på de tre siste. Skulle dette mot formodning skje, kan vi bare takke oss selv. Klubben har jo vitterlig ikke gjort et eneste grep for å redde denne sesongen.

Ja det er meget mulig å ta 3 poeng, men er på ingen måte sikker på noe. Vi kan jo også klare oss med 25 p, alt etter som hva de andre finner på. Men nedrykk, nei da er det krise i klubben som aldri før. Da blir det ikke lett å finne forsterkninger.

Kommentar

• Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

Opprinnelig skrevet av Roll75
                    Vi trenger 1 seier eller 3 uavgjort. Vet ikke om vi makter det mot de som er igjen.
                    Det er absolutt mulig å klare seg med mindre enn dette også. Jeg tror 1p på danskebåten vil være nok for oss i de 3 siste kampene, men jeg håper VIRKELIG vi har avgjort alt til vår fordel innen den kampen!! Hvis ikke, grøss og gru....

Kommentar

• Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

Johnsen og gutta må ihvertfall bruke de to ukene fram til vif-kampen usedvanlig godt. Vi MÅ stille max skjerpet til de 3 siste kampene!

Kommentar

• heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2131

Mitt worstcase-scenario:

Lillestròm - Jeg regner med en sedvanlig poengdeling pà Ullevaal, og uavgjort ogsà hjemme mot bartepakket. Da har vi berget plassen, og gàr pà en smell pà danskebàten i siste runde.

vif- Uavgjort mot oss, en smell mot Stabaek, og Brann-kampen ender fort med en seier mot bergensere pà vinterferie.

Molde - Ryker mot Tromsò. Muligens et poeng hjemme mot FFK, fòr det blir tap pà Hamar i siste runde.

Aalesund. Slàr Glimt og klarer uavgjort mot Lyn. Vinner ogsà hjemme mot oss i siste runde.

Ham-Kam .- Slàr et Lyn pà ferie, men ryker i Stavanger. Avslutter med seier hjemme mot Molde.

Godset - Taper borte mot RBK og Glimt. Avslutter med seier hjemme mot Viking.

Sluttabell:
                        vif 31
                        Molde 28
                        Godset 28
                        Lillestròm 27
                        Aafk 26
                        Kamma 24
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Opprinnelig skrevet av heidar
                          Mitt worstcase-scenario:

Lillestròm - Jeg regner med en sedvanlig poengdeling pà Ullevaal, og uavgjort ogsà hjemme mot bartepakket. Da har vi berget plassen, og gàr pà en smell pà danskebàten i siste runde.

vif- Uavgjort mot oss, en smell mot Stabaek, og Brann-kampen ender fort med en seier mot bergensere pà vinterferie.

Molde - Ryker mot Tromsò. Muligens et poeng hjemme mot FFK, fòr det blir tap pà Hamar i siste runde.

Aalesund. Slàr Glimt og klarer uavgjort mot Lyn. Vinner ogsà hjemme mot oss i siste runde.

Ham-Kam .- Slàr et Lyn pà ferie, men ryker i Stavanger. Avslutter med seier hjemme mot Molde.

Godset - Taper borte mot RBK og Glimt. Avslutter med seier hjemme mot Viking.

Sluttabell:
                          vif 31
                          Molde 28
                          Godset 28
                          Lillestròm 27
                          Aafk 26
                          Kamma 24
                          Min worst care scenario er at vi taper borte på ullevål etter tabber i midtforsvaret med Kippe, Riseth og PSA ute. Søpla får også en orgasmisk energiutløsning etter Martine ikke er å se på banen. Siden blir vi rundspillt av bartene som pr. dags dato er det beste laget i TL sammen med Stabæk.

I siste kamp mot Aafk må vi vinne for å unngå kvallik men taper etter Edvartsen gjør noen spektakulære dommeravgjørelser.

I kvallikkampen blir vi felt av tapper, dommeravgjørelser og en hardt kjempende motstander og rykker ned til adecco.

Kommentar

• heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2131

Ditt worst-case scenario innebaerer 4 strake tap for Lillestròm; Nàr skjedde det sist???
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Opprinnelig skrevet av heidar
                              Ditt worst-case scenario innebaerer 4 strake tap for Lillestròm; Nàr skjedde det sist???
                              Det er en grunn til at det heter "worst case scenario" er 3 kamper (2 kvallik, seier første og tap andre)

Trur forøvrig vi vinner kvallikkampene

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7135

Hvis vi ser bort fra presset som ligger på Aalesund er jo Vif-kampen ekstremt viktig for oss nå. Men det holder at Aalesund ryker på ett tap til, og at de skal ta oss igjen betinger at vi taper alle de siste tre kampene. Ikke glem det.

Og at Aafk skal avslutte sesongen med fire strake seire ser jeg på som helt usannsylig utfra det de har vist hittil i år. Seieren borte over Godset er nå en sak, men glem ikke at det var på KUNSTGRESS, og mot et demoralisert Godset som ser ut til å være i full oppløsning. LSK spilte faktisk helt brukbart mot FFK og hadde fortjent bedre. Summa summarum er det ingen krise, og det skal veldig mye til for at vi skal klare å havne på kvalik. Pust med magen, alle sammen.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Summa summarum er det ingen krise, og det skal veldig mye til for at vi skal klare å havne på kvalik. Pust med magen, alle sammen.
                                  Lett for deg å si, det.. Senest i natt lå jeg våken og vrei meg til klokken 03.30.. Angsten jaget gjennom kroppen, og ble bare avløst av et voldsomt sinne mot Brann som nok en gang ga blaffen i en kamp som betydde så mye for så mange lag.
                                  For et liv...
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Lett for deg å si, det.. Senest i natt lå jeg våken og vrei meg til klokken 03.30.. Angsten jaget gjennom kroppen, og ble bare avløst av et voldsomt sinne mot Brann som nok en gang ga blaffen i en kamp som betydde så mye for så mange lag.
                                    For et liv...
                                    Skulle til å skrive innlegg om nøyaktig det samme. Egentlig ikke overraskende at vi sure gamle er i samme båt.

Natten etter den famøse søndagen fikk jeg knapt sove, og måtte ta flere sovetabletter før jeg endelig sovnet langt ut på natta. Natt til i dag var like ille, våkna halv fem og kunne bare drite i å sove.

Det er ikke kreditturo, renter, arbeidsledighet, global oppvarming, sentralbanker eller annet hysteri som stjeler nattesøvnen min. Marerittet har et navn: nedrykk.

Jeg ser vanskelig for meg at vi tar flere poeng i år. Her er vi avhengige av hjelp fra andre. Kvalik mot Sleggas mannskap på Notodden er nok det mest sannsynlige.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Skulle til å skrive innlegg om nøyaktig det samme. Egentlig ikke overraskende at vi sure gamle er i samme båt.

Natten etter den famøse søndagen fikk jeg knapt sove, og måtte ta flere sovetabletter før jeg endelig sovnet langt ut på natta. Natt til i dag var like ille, våkna halv fem og kunne bare drite i å sove.

Det er ikke kreditturo, renter, arbeidsledighet, global oppvarming, sentralbanker eller annet hysteri som stjeler nattesøvnen min. Marerittet har et navn: nedrykk.

Jeg ser vanskelig for meg at vi tar flere poeng i år. Her er vi avhengige av hjelp fra andre. Kvalik mot Sleggas mannskap på Notodden er nok det mest sannsynlige.
                                      Ja, og Notodden er på vei opp og vi er på vei ned. Så her får vi trøbbel?

Kommentar

• LSK N/B
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 830

Dersom du tror at VIF-spillerne mener det "ikke er så mye å spille for", så tror jeg du tar kraftig feil. Er det én hjemmekamp i året det er særdeles viktig å vinne, så er det akkurat denne. Og nå kan de jo også slippe seg litt løs uten sinka Martin (karantene) på midtbanen.
                                        Dette blir knalltøft for oss.

Ser den, men det jeg mener at jeg tror det blir "lettere" å møte VIF nå, en om de hadde tapt mot TIL og lå og kava med oss i bunn.
                                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Greit nok at Hamkam og Aafk har vært elendige i år, men jeg synes de har fremstått bedre i det siste og det bekymrer meg. De har nettopp møtt Stabæk og RBK og jeg tror de hadde plukket poeng dersom de hadde møtt svakere lag. Kampprogrammet dems senere er overkommelig så det kan bli spennende. Når vi spiller mot VIF på mandag, vet vi hvordan disse har gjort det på søndag. Håper ikke dette eventuelt stresser oss.
                                          Last edited by KFL41; 07.10.2008, 18:12.

Kommentar

Working...