De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Kamma i ledelsen... faen

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7135

Arne og Rekdal har tenningen og prioriteringene i orden. En av dem kommer til å ta oss igjen. Dette er vårt å miste. Mye avhenger av evnen til å gjøre det som trengs nå.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Håper spillere og trenerne skjønner alvoret i morra. Hører jeg mer "ett poeng på bortebane og tre hjemme" så er alt i orden-prat fra johnsen nå blir jeg sur.

Kommentar

• Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1634

Heldigvis virker det som både Lyn og Viking fortsatt yter sitt beste. Så jeg har vondt for å tro at begge disse lagene taper hjemme mot Aalesund og HamKam i neste runde.

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7135

Kjip-Rekdal har fått skikk på lekk-Aafk. Arne er Arne. Begge to kan utmerket godt finne på å kjipvinne i neste runde.

Kommentar

• McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5102

Dette ser ut til å bli en mareritt-runde for vår del. Aafk og Ham-Kam tar tre poeng, og Godset tar ett borte mot trøndra.

Kampen i morra blir ikke akkurat mindre viktig nå. Fy faen så skummelt det blir med tap.

Kommentar

• chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

Opprinnelig skrevet av Dole
                Heldigvis virker det som både Lyn og Viking fortsatt yter sitt beste. Så jeg har vondt for å tro at begge disse lagene taper hjemme mot Aalesund og HamKam i neste runde.
                Dessverre er det vel det vi har snakket om i hele år. I mellomtiden har vi kastet bort poeng og nedrykk er per i kveld en mye mye større sannsynlighet enn det bare var for et par timer sider.
                Bølerkanaris

Kommentar

• runarM
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 566

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Dette ser ut til å bli en mareritt-runde for vår del. Aafk og Ham-Kam tar tre poeng, og Godset tar ett borte mot trøndra.

Kampen i morra blir ikke akkurat mindre viktig nå. Fy faen så skummelt det blir med tap.
                  Goddamn!! Tror seriøst ikke jeg orker å se matchen i morra. Fint om noen sender meg en SMS sånn i 22-tida om hvordan det gikk...
                  runarM

Kommentar

• trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7135

LSK kan gjøre slutt på alle bekymringene ved å vise seg som menn og ta poengene borte på Ullevål i morra. Det er på tide å reise seg opp og vise hva man er laget av. Og det gjelder både spillere. lagledere og supportere. Taper vi i morra blir det i beste fall kvalik. Jeg er overbevist.

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Tror både lyn og viking svikter. Viking virker helt lamme om dagen og ligger et godt stykke unna medaljekampen. Lyn er i ingenmannsland og har ikke fått til noe etter at Berg ble sparket. Dessuten har man scifi-faktoren på slutten av sesongen.

Kommentar

• Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1634

Opprinnelig skrevet av chrissp
                        Dessverre er det vel det vi har snakket om i hele år. I mellomtiden har vi kastet bort poeng og nedrykk er per i kveld en mye mye større sannsynlighet enn det bare var for et par timer sider.
                        Tja, de som i hele år har snakket om noe annet enn et mulig nedrykk bør i alle fall ha våknet nå.

Kommentar

• sten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2005
                          • 873

dette må nok LSK fint klare selv.tviler på att det er noe hjelp å få fra andre lag.ikke umulig skamma og ålesund vinner flere kamper.tror den sjangsen er meget stor

Kommentar

• holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

Med forbehold om trykkleif eller at dagbladet sin tabell inneholder feil, så ser nederste del av tabellen slik ut i skrivende øyeblikk:
                            Molde ___________28
                            Vålerenga________27
                            Strømsgodset_____26
                            Lillestrøm ________25
                            Aalesund_________22
                            HamKam_________21

Vi og søpla har en kamp mindre spilt da den kampen som kjent går i mårra.

Både Aalesund og HamKam har nå lukta av tørr grunn, og det er ingen grunn til ikke å tro at de tar full pott også i de to siste kampene. Med tanke på at også Godset tok et sterkt poeng på Lerkendal i kveld, morgendagens kamp mot Søpla er livsviktig!

Jeg kommer ikke til å sove godt i natt.
                            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Men om vi klarer å tape for VIF i morgen - og mot RBK 3 dager etter at de har spilt UEFA-cup, fortjener vi rett og slett ikke noe annet enn å spille kvalik mot Sogndal.
                              Kampen mot VIF blir tøff, ingen tvil om det. Dessuten bør ingen ha noen forhåpninger om at RBK er slitne - Hamrén har tatt fra rævbk pilsen og røyken, ymse kilder sier at RBK-spillerne ikke lenger raver rundt i fylla på Trondheims utesteder men faktisk trener istedet.

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7135

Har tenkt gjennom situasjonen vår en gang til og pustet dypt et par ganger. Mye skal fortsatt gå til helvete for at vi skal rykke ned.

Vi har seks mål bedre målforskjell enn Aafk, 18 bedre enn Hamkam. Det er i praksis som ett poeng ekstra. For at Aafk skal kunne gå forbi oss er de derfor avhengige av å slå Lyn i neste runde, slå oss, og vi må i tillegg tape i morra og mot RBK. Hamkam må både vinne i Stavanger og hjemme mot Molde.

Kort sagt: Hamkam har definitivt gode muligheter til å klare det som i tilfelle vil være en bragd. Viking er ferdigspilt for i år og har masse skader. Molde hjemme skal de klare.

Aafk skal få kjørt seg på brede og store Ullevål mot flanke-Lyn. Med Riseth-Kippe i midtforsvaret vårt på CLS skal de også få en satans jobb med å slå oss.

Vi tapte sist, og for at vi skal gå ned må vi med andre ord tape samtlige av våre fire siste kamper. Det mener jeg skal være helt usannsynlig, og skulle så skje, har ikke LSK noen andre å legge skylda på enn seg selv.

I mellomtiden bør de som henger seg opp i at Andre Bergdølmo kanskje blir ny assistenttrener puste med magan og fokusere all energi på å støtte laget, og ikke dyrke sine egne kjepphester, i de siste tre kampene.

Kommentar

• gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

Det er ikke så overraskende det som nå skjer, at bånnlaga tar mye poeng. Det skjer alltid på tampen av sesongene.
                                  LSK må derfor ta minimum tre poeng til, tror jeg. Vi får garantert ingen hjelp fra andre.
                                  Av de gjenstående kampene tror jeg oppgjøret mot RBK er vår beste sjanse, men også det blir steintøft.
                                  Jeg er ikke så veldig optimist foran kampen i morra. Til det ser forsvaret vårt rett og slett for dårlig ut både på fart og duellstyrke. Måtte jeg bare ta feil..
                                  Viktig er det også at vi ikke pådrar oss unødvendige kort. Det er lett å miste hodet på grunn av den høye temperaturen som VIF-bataljene alltid har.
                                  Skal vi berge plassen er vi 100 prosent avhengig av å stille våre beste 11 de siste rundene.
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Fjeller'n
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 905

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    Jeg kommer ikke til å sove godt i natt.
                                    Det bør ingen med hjerte for klubben gjøre.
                                    2008 er sesongen fra helvete. Den kan "krones" med direkte nedrykk, eller enda verre: Nedrykk etter kvalik mot Sogndal og Bergdølmo som assistenttrener.
                                    Jeg tør ikke håpe eller tro at kampene til de andre lagene rundt oss går vår vei. Til det har denne sesongen bestått av alt for mange rare og uforutsigbare resultater. Og i tillegg er dette som sagt sesongen fra helvete. Vi må forsøke å avgjøre dette selv.
                                    - Vi reiser til Ullevål i morgen med dette antatte forsvaret:
                                    Espen-Biffen-Steinar-Ståle
                                    Les det en gang til og ligg våken i natt du også.
                                    - RBK tror jeg ikke vi slår. De er bedre enn oss for tiden.
                                    - Siste forsøk er mot et Mesta-lag som på dette tidspunktet kan ha håp om å klare seg, mens vi møter opp med skuldrene godt over ørene.

God høst!

Stian
                                    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1634

Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                      - RBK tror jeg ikke vi slår. De er bedre enn oss for tiden.
                                      De er mye bedre enn oss for tiden. Men vi har griseflaks som møter dem mindre enn 3 døgn etter at de har spilt europacupkamp mot Brügge. Forhåpentligvis vil den kampen sitte litt i beina når de møter oss. Så gjelder det bare å by opp til noe annet enn gå-fotball.

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Opprinnelig skrevet av Harvest
                                        Pessimist.

Jeg har trua på Lyn, i det minste.

Og akkurat i det jeg skrev disse orda blei det 1-1, gitt!
                                        Realist takk.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Alt som kan gå galt må gå galt for at vi skal rykke ned.

Hamkam var heldige idag og møter skarpere motstand i de to siste.

Aafk møter Lyn borte og oss og vi er et langt bedre lag enn dem.

Når godset kan ta poeng på Lerkendal, kan vi meget vel ta poeng mot de på hjemmebane.

Kommentar

Working...