De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

Opprinnelig skrevet av trigz
    Vi har seks mål bedre målforskjell enn Aafk, 18 bedre enn Hamkam. Det er i praksis som ett poeng ekstra. For at Aafk skal kunne gå forbi oss er de derfor avhengige av å slå Lyn i neste runde, slå oss, og vi må i tillegg tape i morra og mot RBK.
    Eventuelt spille uavgjort mot Lyn og slå oss hvis vi taper de tre siste. Ikke direkte usannsynlig.
    Kort sagt: Hamkam har definitivt gode muligheter til å klare det som i tilfelle vil være en bragd. Viking er ferdigspilt for i år og har masse skader. Molde hjemme skal de klare.
    Det gjør de nok også når Molde ser muligheten av å sende Aalesund eller LSK ned i Adecco ved å tape på Hamar.
    Vi tapte sist, og for at vi skal gå ned må vi med andre ord tape samtlige av våre fire siste kamper. Det mener jeg skal være helt usannsynlig, og skulle så skje, har ikke LSK noen andre å legge skylda på enn seg selv.
    Tre kamper. Den tapte kampen mot FFK har som tidligere nevnt ingenting i dette regnestykket å gjøre. Mener du at det er mindre sannsynlig at vi taper de tre siste kampene fordi vi tapte mot FFK?

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Kamma scorer tre mål på tre sjanser. To heldige straffespark. Tror Viking og Molde klarer å straffe de.

Vi stiller et offensivt lag som enga skal få trøbbel med å henge med på. Jeg venter med krisetankene til etter at neste serierunde er gjennomført.

Kommentar

• TorTor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 335

Jeg tror Ham Kam og Ålesund tar maks 3 poeng på de to siste. Ham Kam taper neste helg i Stavanger og Ålesund taper mot Lyn. Da rykker Ham Kam direkte ned på 24 poeng og Ålesund ender på 25 poeng. Vi har -7 i målforskjell med tre kamper igjen og Ålesund har -13 med to kamper igjen. Jeg tror vi overlever selv med tap i alle de tre siste kampene...

Kommentar

• kinstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2007
          • 406

Spiller ham kam uavgjort på en av de to siste kampene og vi spiller uavgjort mot Aafk så holder det med mindre vi slipper inn mange mål mot vif og rbk.
          ________
          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

OM vi tar 3 poeng i mårra er jeg lykkelig, da anser jeg plassen som tilnærmet berget. Vi tar med oss 3 livsviktige poeng samtidig som vi atter en gang beviser at Oslo's stolthet ikke er stort mer enn et skilt ved plata, og selvtillitten som Uday trolig dro ned på historisk lavnivå, den får seg en aldri så liten opptur som jeg anser som überviktig videre.

Skulle vi ryke på en schmell mot søpla (måtte høyere makter forby), da kommer nervene mine til å riste meg i filler frem mot serieavslutninga. Jeg ser allerede for meg armagedon i Norges lille utskudd av en "by", Ålseund. Ikke skjønner vi hva de sier der ute, sympati og empati er ukjente ord i denne landsdelen, penger har de ikke godt av og lykkepiller florerer som drops på en konferanse for pedofile.

Enkelte obeservante forumlesere vil sikkert påpeke at vi også møter United Colors of Bart City før veg(u)vesenet i kjøkkenbakgården til Røkke. Vel, jeg har avskrevet og nedskrevet samtlige mulige poeng i rundens nest siste kamp. Bart City og co ligger ann til å raide nedre Romeriket den helgen, så her er det bare å gjemm jomfruer, bikja og hamstern når mini-Ivers kommer på besøk.

Kort oppsummert, mine neste uker som tilhenger av Sportsklubben beror veldig på morgendagens resultat. Går vi på en schmell der håper jeg møringene kan avse noen lykkepiller til meg.

God natt, hilsen en søvnløs Anders

Ps. I mine værste mareritt/drømmer har jeg opplevd vært å se Pe****ud i tospann sammen med Judas i ledelsen av Sportsklubben, der de ler hele veien ned til 5. divisjon. En god start for nevnte gærninger vil være å starte 2009 med adecco og Judas som assistent ved roret for et synkende skip. Vær så snill og ikke la dette skje.
            Last edited by holmiz; 20.10.2008, 06:21.
            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Roll75
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 834

Jeg sitter og ser på tabellen slik den nå ser ut. Kan ikke fatte at det har gått så galt i år som det har, at vi har satt oss selv i denne situasjonen! Alt kan skje! Å spekulere i at de andre bunnlagene har vansklige kamper igjen vil jeg ikke. Se på godset som plutselig tar poeng på lerkendal, helt ut av det blå. Ser jo at det ikke er noen umulighet å havne på kvalik. Tror vi må avgjøre til vår fordel FØR vi skal til Ålesund. Kveldens kamp blir grusom å følge!

Kommentar

• heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2131

Kan noen av forumets pessimister forklare meg hvorfor vi er sjanselòse hjemme mot bartepakket???
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2819

Opprinnelig skrevet av heidar
                  Kan noen av forumets pessimister forklare meg hvorfor vi er sjanselòse hjemme mot bartepakket???
                  Fordi Gud hater meg.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Opprinnelig skrevet av heidar
                    Kan gi deg 20 gode grunner:

1) Bartepakket kjemper om medaljer mens vi kaver i bunnen
                    2) Sippara har gått over til filtersigaretter og fått en hudfarge som gjør at Ivers ikke lenger blir redd for at det er et "spøkels" han får innlegget fra.
                    3) Bartepakket er i sin beste fysiske og psykiske form siden Eggen-tiden
                    4) Bartepakkets Roar Strand får fysiobehandling hver kveld hjemme istedet for å måtte lete etter terapeuter på byen.
                    5) Bartepakket har sluttet å synge ÆÆÆÆRRRR-BEEEEEEE-KÅÅÅÅÅÅÅÅ og har istedet blåkopiert kanaris
                    6) Bartepakket har noe å hevne på Åråsen
                    7) Bartepakket spilte nettopp en svak kamp og vil ha revansj
                    8 ) Bartepakket er på vannvogna
                    9) Ryktene om at KFL undergruppa Råtten-veikromage-kanaris har bæsjet på Lerschkendal har nådd brakka og fremkalt harme.
                    10) Bartepakkets trener stiller i dress mens LSK kjører Campingliv-stilen
                    11) Bartepakkets afrikanere har endelig klart å holde på sodden, og fremstår som matchvinnende Alanzhinoer
                    12) Bartepakkets sementerte stjerne Iversen har nettopp vært på landslagssamling og har fått renset lever for alko og hjernelignende organ for warcraft.
                    13) Bartepakkets supportere er plutselig venner med alle i styre og stell.
                    14) Alle rånerjenters våte drøm per-silje har skjønt at agentene heller vil se ham slå en tidlig pasning enn å se ham løpe rundt med ballen i tre minutter som en puddel på dressurkurs.
                    15) Kjernens hvitmaling av Tom-Lund statuen var ikke maling allikevel, men et mer basalt utrykk for respekt og beundring. Usikker på denne men trenger et punkt nr 15.
                    16) Tett-i har bestemt seg for å skyte mindre.
                    17) Bartepakkets stall er imponerende
                    18 ) Storflor er blitt - hold dere fast - en potensiell matchvinner som kan komme inn fra benken
                    19) Vi kastet ikke nok stein på dem i forrige kamp.
                    20) RBK har kjøpt dommeren igjen.
                    Last edited by reka; 20.10.2008, 12:06.

Kommentar

• Bibaboy
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 712

Opprinnelig skrevet av reka
                      Kan gi deg 20 gode grunner:

2) Sippara har gått over til filtersigaretter og fått en hudfarge som gjør at Ivers ikke lenger blir redd for at det er et "spøkels" han får innlegget fra.
                      3) Bartepakket er i sin beste fysiske og psykiske form siden Eggen-tiden
                      4) Bartepakkets Roar Strand får fysiobehandling hver kveld hjemme istedet for å måtte lete etter terapeuter på byen.
                      5) Bartepakket har sluttet å synge ÆÆÆÆRRRR-BEEEEEEE-KÅÅÅÅÅÅÅÅ og har istedet blåkopiert kanaris
                      6) Bartepakket har noe å hevne på Åråsen
                      8 ) Bartepakket er på vannvogna
                      9) Ryktene om at KFL undergruppa Råtten-veikromage-kanaris har bæsjet på Lerschkendal har nådd brakka og fremkalt harme.
                      10) Bartepakkets trener stiller i dress mens LSK kjører Campingliv-stilen
                      11) Bartepakkets afrikanere har endelig klart å holde på sodden, og fremstår som matchvinnende Alanzhinoer
                      12) Bartepakkets sementerte stjerne Iversen har nettopp vært på landslagssamling og har fått renset lever for alko og hjernelignende organ for warcraft.
                      13) Bartepakkets supportere er plutselig venner med alle i styre og stell.
                      14) Alle rånerjenters våte drøm per-silje har skjønt at agentene heller vil se ham slå en tidlig pasning enn å se ham løpe rundt med ballen i tre minutter som en puddel på dressurkurs.
                      15) Kjernens hvitmaling av Tom-Lund statuen var ikke maling allikevel, men et mer basalt utrykk for respekt og beundring. Usikker på denne men trenger et punkt nr 15.
                      16) Tett-i har bestemt seg for å skyte mindre.
                      17) Bartepakkets stall er imponerende
                      18 ) Storflor er blitt - hold dere fast - en potensiell matchvinner som kan komme inn fra benken
                      19) Vi kastet ikke nok stein på dem i forrige kamp.
                      20) RBK har kjøpt dommeren igjen.
                      Det blirt dårlig med sistater men du skal har skryt for kreativitet og oppfinnelse for inlegget ditt. PS: Iflg dagbladet stilles det spørsmål om Storflor i det heletatt eksisterer og ikke bare er en illusjon.... Så ditt pkt nummer 18 stiller jeg meg særdeles tvilende til...
                      Fugla Forever

Kommentar

• Larsabal
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Oct 2005
                        • 23

Så ble det tap for søpla etter atter en forferdelig kamp av oss.

La nå for faen Berg ta over de siste par ukene slik at vi ikke rykker ned!!!

Kommentar

• King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

Det er bare å håpe på hjelp fra Røsler så dem slår Kamma så får vi kvalikk mot Sogndal. Ikke at det hjelper noe, har ikke sjans mot dem heller sånn som vi spiller.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• dIsTurBeD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 668

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Det er bare å håpe på hjelp fra Røsler så dem slår Kamma så får vi kvalikk mot Sogndal. Ikke at det hjelper noe, har ikke sjans mot dem heller sånn som vi spiller.
                            En kvalik høres nå mest av alt ut som en forlengelse av lidelsen... Det er ikke lett å være positiv akkurat nå, man kan håpe og tro osv., men med hånden på hjertet; Dette ser ikke lyst ut.

Kommentar

• Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1634

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                              En kvalik høres nå mest av alt ut som en forlengelse av lidelsen... Det er ikke lett å være positiv akkurat nå, man kan håpe og tro osv., men med hånden på hjertet; Dette ser ikke lyst ut.
                              Jeg tror vi har gode muligheter til å slå Sogndal over to kamper. Derimot tror jeg vi fort taper siste serierunde borte mot Aalesund. Det blir som en cupfinale på bortebane. Derfor hadde det vært veldig bra om vi fortsatt lå 3 poeng foran dem før den kampen. Jeg krysser fingerne og håper Lyn gjør jobben sin.

Kommentar

• 65`an
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Apr 2006
                                • 70

Opprinnelig skrevet av reka
                                .
                                Stemmer det, for vi har ikke noe å kjempe for, å vi spillte en bra kamp i dag

Kommentar

• KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

Vi må ha Riseth og Kippe de to siste kampene. Noe annet vil ende med katastrofe.

En mann har reddet oss før og må gjøre det igjen. Uwe Rösler.

Om det blir kvallik, bør vi greie den, men vi må løfte oss fra idag. Idag var det grusomt.

Vi kan ikke grave oss ned før det er over. Det er overhode ikke noe poeng i det.

Kommentar

• Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1634

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Vi må ha Riseth og Kippe de to siste kampene. Noe annet vil ende med katastrofe.
                                    Fikk ikke Riseth et kort i kveld som gjør at han må stå over neste kamp?

Kommentar

• King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

Opprinnelig skrevet av Dole
                                      Jeg tror vi har gode muligheter til å slå Sogndal over to kamper. Derimot tror jeg vi fort taper siste serierunde borte mot Aalesund. Det blir som en cupfinale på bortebane. Derfor hadde det vært veldig bra om vi fortsatt lå 3 poeng foran dem før den kampen. Jeg krysser fingerne og håper Lyn gjør jobben sin.
                                      Det hjelper sannsynligvis ikke om vi fortsatt ligger 3 poeng foran Ålesund før den siste matchen ettersom vi taper den kampen med 2-3 mål.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

Fy faen måtte jeg ta feil, men vi har så god kurs for Adecco at vi kan like gjerne forberede oss på tur til Sogndal og Kongsvinger neste år. Helvete!

34 år i øverste divisjon rett i dass. Faen. Beklager stygt språk, men faen!
                                        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                          Fy faen måtte jeg ta feil, men vi har så god kurs for Adecco at vi kan like gjerne forberede oss på tur til Sogndal og Kongsvinger neste år. Helvete!

34 år i øverste divisjon rett i dass. Faen. Beklager stygt språk, men faen!
                                          Til Sogndal skal vi i høst, men vi slipper å dra dit neste år hvis det skulle være noen som helst trøst.
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

Working...