De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    At vi har tapt noen kamp mot Aafk er jeg rett og slett ikke med på. Vi har gode muligheter der borte. Vi må bare sørge for at vi er tilstede i kampen for det var vi ikke idag. En ting er helt sikkert. Dersom spillerne tenker det samme som enekelte her nå, så taper vi garantert. Slutt å spre negativitet om kampene mot RBK og Aafk. Vi har ikke tapt de på forhånd! De fleste som har fulgt med i fotball skjønner dette.

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      blir ikke lett å møte ålesund på kunstgresset der.var det ikke den bana Erik Hamren hudflettet noe så jævlig?

      Kommentar

      • forzafugla!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 461

        Det var dumt vi sparka nordlie, og ikke bare permiterte han. Da kunne vi hatt han tilbake som trener de 3 siste kampene, så kunne han redda oss.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          Bare å innse at dette ender med nedrykk. Et dobbeltmøte med Sogndal i den forfatningen LSK er i nå er dømt til å ende med katastrofe. Kampen i kveld var det veikeste jeg har sett av et LSK-lag på så lenge jeg kan huske.

          Jeg har fått sympatimeldinger fra VIF-støttende kompiser etter kampen. Det sier faktisk alt.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Bare å innse at dette ender med nedrykk.
            Nei, det tror jeg ikke.
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Et dobbeltmøte med Sogndal i den forfatningen LSK er i nå er dømt til å ende med katastrofe. Kampen i kveld var det veikeste jeg har sett av et LSK-lag på så lenge jeg kan huske.

            Jeg har fått sympatimeldinger fra VIF-støttende kompiser etter kampen. Det sier faktisk alt.
            Her er jeg enig. Puslinger. Voksfigurer uten trua. Tvilen som forsvaret har sprer seg til hele laget. Samma greia var tilfelle når Nordlie holdt på. Det må stabilitet inn der bak så vil det gå bedre for resten av laget også.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Martini
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 294




              Rykker garantert ikke ned sier Frode.....:neutral:
              Lett å tro på for oss som var på Ullevaal idag!!!
              FUGLA TIL VI DØR!

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Dummeste jeg har hørt.. Lyn er ikke til å stole på, regner med at Uwes disipler gjør jobben og sender Hamar rett ned. Dermed er det opp til oss selv, med seier til helga er saken biff, men tap blir det en helvetes tur til havgapet som jeg ikke tør å drømme om engang.

                Har vondt i hjertet og hodet nå... Fotball er ikke bra for helsa!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  "rykker ikke ned" sier Grodås. Har han retrograd amnesi?

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    Vår kaptein med stor
                    K er tilbake med Rosenborg og AAFK. derfor bli det ikke noe nedrykk.

                    Kommentar

                    • Fjeller'n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 905

                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                      Vår kaptein med stor
                      K er tilbake med Rosenborg og AAFK. derfor bli det ikke noe nedrykk.
                      Tja...Kippe er vel tilbake mot RBK, men det spørs om han ikke soner igjen mot Mesta.

                      Stian
                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                      Kommentar

                      • Martini
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 294

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Vår kaptein med stor
                        K er tilbake med Rosenborg og AAFK. derfor bli det ikke noe nedrykk.

                        Ekke kristen, og HATER når søpla skrur opp salmen sin på anlegget over Ullevaal; men før de 2 siste rundene har jeg en ting å si:
                        GUD VÆRE MED OSS!!!
                        FUGLA TIL VI DØR!

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2128

                          Opprinnelig skrevet av mooph
                          Nei, det tror jeg ikke.

                          Her er jeg enig. Puslinger. Voksfigurer uten trua. Tvilen som forsvaret har sprer seg til hele laget. Samma greia var tilfelle når Nordlie holdt på. Det må stabilitet inn der bak så vil det gå bedre for resten av laget også.
                          Kunne knapt vaert mer enig. Idag spilte vi med en forsvarsrekke med kun en -1- fra vàr vanlige oppstilling. At det fòrer til utrygghet i de bakre rekker, er det ingen tvil om. At dette fort forplanter seg framover pà banen, er ogsà helt sikkert. Nòkkelen til suksess mot Rosenborg blir derfor à stable sammen forsvaret igjen. Med Kippe tilbake, vil vi uansett ha 3 av 4 bak der pà plass, noe som vil gjòre forsvarsspillet mye tryggere.

                          Jeg ser ingen grunn til à frykte et rosenborg-lag som kommer fra uavgjort hjemme mot godset. godset har vel vaert tippeligaens dàrligste lag den siste màneden. Men det er klart, skal man resignere alt nà, og gi opp kampen fòr den er spilt, kan man like gjerne la vaere à mòte opp. Dessverre virket det som om spillerne har vaert for mye pà forumet i det siste...
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1174

                            blir morro neste år, får krysset av noen nye stadioner på den norske groundhopper lista. Mjøndalen away, sandnes ulf away ++ (gitt opp har jeg)

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              Opprinnelig skrevet av kimmern
                              blir morro neste år, får krysset av noen nye stadioner på den norske groundhopper lista. Mjøndalen away, sandnes ulf away ++ (gitt opp har jeg)
                              Tenk på Melløs igjen, da..
                              Eksisterer fortsatt Øre Villa Kro?
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Jeg har resignert. Vi rykker ned.

                                Vi tar maks 1 poeng mot RBK og vi taper borte mot Mesta. Kvalikken taper vi.

                                Fremtiden vil bringe bortetur til Voldsløkka, seier over Tom Nordlies menn på Gjemselunden, bortetur til Jessheim Stadion for å avgjøre hvem som er Romerikes beste lag og tilskuersnitt på Åråsen på 4.567 tilskuere.

                                Jeg gleder meg...
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Merkelig av Mathiesen å si at han ikke tør å dra til Ålseund? Hvordan skal han kunne forvente at spillerne skal tørre om ikke han tør?
                                  Last edited by reka; 21.10.2008, 08:20.

                                  Kommentar

                                  • erlando
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 858

                                    Lyn har tapt de fire siste. Jeg ser ikke bort fra at LSK må vinne i Ålesund for å unngå kvalikk.

                                    I kvalikk venter sannsynligvis Sogndal - de har ikke tapt siden juli. Det er bare å lære seg veien til Jæren og Trysil.


                                    (Jeg er optimist og har trua på at Viking klarer poeng hjemme mot HamKam - ikke at det har noe å si, da man ender opp i samme divisjon likevel.)
                                    Ja til pause i pausen!

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      10 gode grunner til å glede seg til Adecco

                                      Mine mareritt slår til. Her er det bare å belage seg på direkte nedrykk, i beste fall en kvalik vi taper.

                                      Like greit å forsøke å se løspunkter med Adecco. Ti grunner til å glede seg:
                                      1. Vi kan kanskje, bare kanskje, klare å føre en kamp igjen
                                      2. Vi får besøkt mange nye snåle steder
                                      3. Gjensyn med Øre Villa Kro
                                      4. Felles dusjing med Jan Halvor på Notodden
                                      5. Ny baner på lista
                                      6. Nye "dansepartnere" å treffe for de som er opptatt av denslags
                                      7. Muligens litt billgere inngang
                                      8. Litt mindre sikkerhet på stadion
                                      9. Færre folk på hjemmekamp, og dermed lettere parkering og mindre kø i kiosken
                                      10. Vi slipper Søpla det nærmeste året
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6082

                                        Blir litt skremt av hvor mye vi frykter bortekampen mot ålesund. HAdde likt det bedre om vi hadde en holdning alla "Vi fårr heldigvis muligheten til å avgjøre det mot ålesund og vise at vi er et mye bedre lag". Ålesund har en mye bedre innstilling til denne kampen enn oss og det har de trolig fortsatt om vi ligger likt etter neste runde.

                                        Kommentar

                                        • KanariGulFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 454

                                          hvis jeg ser det går dårlig i løpet av de to siste kampene så stemmer jeg for grisespill og egoistiske handlinger uten like utpå banen om inget annet funker.. gutta mååå vise at de virkelig gir/ofrer ALT for å holde seg i øverste divisjon. Virker som de tar det for gitt at de ikke rykker ned.. nesten en "LSK vil alltid være i tippeleagaen uansett"-tankegang "så vi trenger ikke kjempe like mye som andre for å holde oss der"

                                          Kommentar

                                          Working...