At vi har tapt noen kamp mot Aafk er jeg rett og slett ikke med på. Vi har gode muligheter der borte. Vi må bare sørge for at vi er tilstede i kampen for det var vi ikke idag. En ting er helt sikkert. Dersom spillerne tenker det samme som enekelte her nå, så taper vi garantert. Slutt å spre negativitet om kampene mot RBK og Aafk. Vi har ikke tapt de på forhånd! De fleste som har fulgt med i fotball skjønner dette.
De siste 3 (var 4..) serierundene for LSK og lagene rundt
Collapse
X
-
Det var dumt vi sparka nordlie, og ikke bare permiterte han. Da kunne vi hatt han tilbake som trener de 3 siste kampene, så kunne han redda oss.Kommentar
-
Bare å innse at dette ender med nedrykk. Et dobbeltmøte med Sogndal i den forfatningen LSK er i nå er dømt til å ende med katastrofe. Kampen i kveld var det veikeste jeg har sett av et LSK-lag på så lenge jeg kan huske.
Jeg har fått sympatimeldinger fra VIF-støttende kompiser etter kampen. Det sier faktisk alt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Nei, det tror jeg ikke.
Et dobbeltmøte med Sogndal i den forfatningen LSK er i nå er dømt til å ende med katastrofe. Kampen i kveld var det veikeste jeg har sett av et LSK-lag på så lenge jeg kan huske.
Jeg har fått sympatimeldinger fra VIF-støttende kompiser etter kampen. Det sier faktisk alt.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Dummeste jeg har hørt.. Lyn er ikke til å stole på, regner med at Uwes disipler gjør jobben og sender Hamar rett ned. Dermed er det opp til oss selv, med seier til helga er saken biff, men tap blir det en helvetes tur til havgapet som jeg ikke tør å drømme om engang.
Har vondt i hjertet og hodet nå... Fotball er ikke bra for helsa!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ser ingen grunn til à frykte et rosenborg-lag som kommer fra uavgjort hjemme mot godset. godset har vel vaert tippeligaens dàrligste lag den siste màneden. Men det er klart, skal man resignere alt nà, og gi opp kampen fòr den er spilt, kan man like gjerne la vaere à mòte opp. Dessverre virket det som om spillerne har vaert for mye pà forumet i det siste...En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har resignert. Vi rykker ned.
Vi tar maks 1 poeng mot RBK og vi taper borte mot Mesta. Kvalikken taper vi.
Fremtiden vil bringe bortetur til Voldsløkka, seier over Tom Nordlies menn på Gjemselunden, bortetur til Jessheim Stadion for å avgjøre hvem som er Romerikes beste lag og tilskuersnitt på Åråsen på 4.567 tilskuere.
Jeg gleder meg...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Lyn har tapt de fire siste. Jeg ser ikke bort fra at LSK må vinne i Ålesund for å unngå kvalikk.
I kvalikk venter sannsynligvis Sogndal - de har ikke tapt siden juli. Det er bare å lære seg veien til Jæren og Trysil.
(Jeg er optimist og har trua på at Viking klarer poeng hjemme mot HamKam - ikke at det har noe å si, da man ender opp i samme divisjon likevel.)Ja til pause i pausen!Kommentar
-
10 gode grunner til å glede seg til Adecco
Mine mareritt slår til. Her er det bare å belage seg på direkte nedrykk, i beste fall en kvalik vi taper.
Like greit å forsøke å se løspunkter med Adecco. Ti grunner til å glede seg:
1. Vi kan kanskje, bare kanskje, klare å føre en kamp igjen
2. Vi får besøkt mange nye snåle steder
3. Gjensyn med Øre Villa Kro
4. Felles dusjing med Jan Halvor på Notodden
5. Ny baner på lista
6. Nye "dansepartnere" å treffe for de som er opptatt av denslags
7. Muligens litt billgere inngang
8. Litt mindre sikkerhet på stadion
9. Færre folk på hjemmekamp, og dermed lettere parkering og mindre kø i kiosken
10. Vi slipper Søpla det nærmeste åretModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Blir litt skremt av hvor mye vi frykter bortekampen mot ålesund. HAdde likt det bedre om vi hadde en holdning alla "Vi fårr heldigvis muligheten til å avgjøre det mot ålesund og vise at vi er et mye bedre lag". Ålesund har en mye bedre innstilling til denne kampen enn oss og det har de trolig fortsatt om vi ligger likt etter neste runde.Kommentar
-
hvis jeg ser det går dårlig i løpet av de to siste kampene så stemmer jeg for grisespill og egoistiske handlinger uten like utpå banen om inget annet funker.. gutta mååå vise at de virkelig gir/ofrer ALT for å holde seg i øverste divisjon. Virker som de tar det for gitt at de ikke rykker ned.. nesten en "LSK vil alltid være i tippeleagaen uansett"-tankegang "så vi trenger ikke kjempe like mye som andre for å holde oss der"Kommentar
Kommentar