Ny spiller?
Collapse
X
-
Det er som han apen Harle skriver at Nystuen er meget god spiller - kjenner litt til han fra før av. Blir iallefall skryti opp i skyene av Vegard Skogheim. Vi burde sjekke markede for spillere også i lavere div. Moa - Nystuen er noen av alternativene :!: -
-
-
Nystuen er en hardtarbeidende spiller, minner meg veldig om Søgård. Men syns det holder med 1 sånn type spiller i klubben, vi må også ha noe kreativ kraft.
Stadheim Hadde vært god å ha på kanten, men jeg synes Pål Strand er bedre, er bare synd at "Påsan" har vært mye skadet i det siste.
Tommy Øren hadde vært en knall angriper om han holder seg skadefri, han har altid blitt sett på som ett stort talent, men har sliti med skader. Men klarer han seg en periode nå uten skader kan han være ett kupp.eLSKerKommentar
-
Enig med Rawe. I 1 div er det mange gode spillere - Sogndal, Skeid, Sandefjord osv. Send Halle på en lete tur. Noen som hvem hvordan det går med Larsen? målvakten til Haugesund??? Et supertalent jeg helst ser i gult og sort.Kommentar
-
Best på VG-børsen - 2005
1. Espen Nystuen, Kongsvinger 6,33 (0 mål) (1 gult kort)
17. Anders Stadheim, Sogndal 5,2 (3 mål)
Jeg vet det bare er spilt 5 kamper, men Espen er en fighter, syns det er synd for hans del at han ikke spiller for en litt større klubb enn KIL.
Tommy Øren har forøvrig skåret 2 mål.eLSKerKommentar
-
Kommentar