KFL angrepet i København

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

Opprinnelig skrevet av iL
    synes denne tråden bør handle om angrepet, ikke om casuals generelt, til det har vi en annen tråd.

har det kommet noen oppdatering fra KFL sikkerhet og deres oppfatning av saken? Gjorde politiet en bra nok jobb ? (tydeligvis ikke)

hva skjedde med de 3 som ble sendt på legevakta? er spesielt bekymret for 12 åringen, som sikkert sliter med redsel og slikt enda.
    ingen som har noe svar her?
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1825

Opprinnelig skrevet av iL
      synes denne tråden bør handle om angrepet, ikke om casuals generelt, til det har vi en annen tråd.

har det kommet noen oppdatering fra KFL sikkerhet og deres oppfatning av saken? Gjorde politiet en bra nok jobb ? (tydeligvis ikke)

hva skjedde med de 3 som ble sendt på legevakta? er spesielt bekymret for 12 åringen, som sikkert sliter med redsel og slikt enda.
      Det som er nitrist er hvis 12-åringen ikke tørr å gå på no lsk kamper lenger!

Kommentar

• TwentyThirteen
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2007
        • 49

Opprinnelig skrevet av Arild_E
        Jeg mistenker deg for å være en smule sarkastisk og ironisk noe som er svært unødvendig. Kampen mot vold og undergrupper er alfa og omega for at LSK skal overleve. Egil gjør en svært god jobb og leder ann i kampen mot disse utskuddene og taperne. Stå på Egil, neste skritt er å føre kampen fra internet ut i Lillestrøms gater og puber.
        For at LSK skal overleve?
        Kamp? Byr du opp guttene til dans, eller er det her snakk om protesttog i lillestrøms gater?

Jeg bare lurer på hva kamp i lillestrøms gater betyr...

Kommentar

• egil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1119

Jeg mistenker nok at brukeren Arild E, bedriver såkalt dobbeltironi. Han gjør seg selv til en ekstremvariant av tante Sofie, slik at andre som bare er "litt tante Sofie" blir latterliggjort. En litt artig form for "hersketeknikk".
          KFL - medlem nr 23

Kommentar

• FC Lillestrøm
            I karantene
            Forumonanist
            • Aug 2006
            • 198

Opprinnelig skrevet av egil
            Jeg mistenker nok at brukeren Arild E, bedriver såkalt dobbeltironi. Han gjør seg selv til en ekstremvariant av tante Sofie, slik at andre som bare er "litt tante Sofie" blir latterliggjort. En litt artig form for "hersketeknikk".

Jeg mistenker brukeren Arild E og egil for å være samme person. Litt morsom teknikk for å backe opp sine egne argumenter

Kommentar

• egil
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1119

Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
              Jeg mistenker brukeren Arild E og egil for å være samme person. Litt morsom teknikk for å backe opp sine egne argumenter
              faen, avslørt!

Jeg trodde faktisk i starten at Arild E backet meg opp, men skjønte etterhverte at det dessverre bare var på "lissom". Men, litt artig er det ihvertfall
              KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

Men er ikke du etterlevningene av Turbojenta? Faen, nå skjønner jeg ingenting lenger...

Ellers har jeg fått høre med en kompis idag som var blant de angrepne at det var en rimelig ubehagelig opplevelse.

De 17 år gamle jentene var visst på sin første utenlandskamp med LSK og de var visst "vettaskremte".
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                  De 17 år gamle jentene var visst på sin første utenlandskamp med LSK og de var visst "vettaskremte".
                  Nå kjenner jeg og pratet med dem, hun fortalte at det selvfølgelig ikek var noen koselig opplevelse men at politiet hadde kommet på flekken og de hadde bare løpt.
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• Arild_E
                    I karantene
                    Bøffel
                    • Aug 2008
                    • 32

Det var utrolig en unødvendig og sårende komtentar. Driver ikke med noe "hersketeknikk" er kun engasjert for at KFL skal overleve og da så jeg deg som en pådriver for det. Kun fordi man er nytt medlem på forumet blir man mistenkt for å fare med løgn. Har vært med KFL lenger en disse "moderatorene" som meldte seg inn i 1998 og ble med i styret året etter. Og har vært på mang en konsert med Barmates både på gamle Martins og Slainte inne i Oslo. Men ønsker du ikke støtte i kampen mot dette casual avskummet så er det greit det.
                    Last edited by Arild_E; 22.08.2008, 12:43. Begrunnelse: skrivefeil

Kommentar

• egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

Det var utrolig en unødvendig og sårende komtentar. Driver ikke med noe "hersketeknikk" er kun engasjert for at KFL skal overleve og da så jeg deg som en pådriver for det. Kun fordi man er nytt medlem på forumet blir man mistenkt for å fare med løgn. Har vært med KFL lenger en disse "moderatorene" som meldte seg inn i 1998 og ble med i styret året etter. Og har vært på mang en konsert med Barmates både på gamle Martins og Slainte inne i Oslo. Men ønsker du ikke støtte i kampen mot dette casual avskummet så er det greit det.

He-he, morsomt . Jeg må innrømme at jeg måtte søke på alle innleggene dine, og lese de i en viss sammenheng før jeg ble rimelig sikker. Virker som om det er andre enn meg som også har vært usikre på om du er ironisk eller ikke. Rønnern gjennomskuet deg rimelig tidlig ser jeg. Litt turbojente takter over dette, egentlig.

Så du har sett oss på Slainte? Mmm, ble egentlig litt nysgjerrig på hvem du er. Arild Edvardsen, er ikke det en misjonær fra Sarons dal?
                      KFL - medlem nr 23

Kommentar

• skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

Men ønsker du ikke støtte i kampen mot dette casual avskummet så er det greit det.
                        Tror neppe du kommer problemet casualvirksomhet til livs gjennom å sette merkelappen "avskum" i panna på de som har et eller begge bein innenfor casualsmiljøene. Akkurat som på fotballbanen er det sjelden man løser noe som helst ved å gå på mann i stedet for ball...

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Dette handler om at den enkelte må ta ansvaret for egne handlinger. Man kan ikke dekke seg bak ord "gjeng" eller "kultur". All slikt fjas er bare for å dekke over hva dette egentlig er - ulovlige voldshandlinger. Ingen forskjell mellom dette og disse gjengoppgjørene i enkelte innvandrermiljøer. Ingen ved sine fulle fem vil akseptere slikt fordi det er en del av en "kultur".

Kommentar

• skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

Opprinnelig skrevet av reka
                            Dette handler om at den enkelte må ta ansvaret for egne handlinger. Man kan ikke dekke seg bak ord "gjeng" eller "kultur". All slikt fjas er bare for å dekke over hva dette egentlig er - ulovlige voldshandlinger. Ingen forskjell mellom dette og disse gjengoppgjørene i enkelte innvandrermiljøer. Ingen ved sine fulle fem vil akseptere slikt fordi det er en del av en "kultur".
                            Hvis du tolket meg dithen at jeg legger skylda på gruppa, og fratar individene for ansvar kan du neppe ha tatt deg bryet med å ha lest noen av innleggene mine på forumet. Her var jeg kun ute etter at argumentasjonsformer som man ellers hører i barnehager vil virke totalt mot sin hensikt, og vennligst ikke legg mere i det enn det...

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Opprinnelig skrevet av skotten
                              Her var jeg kun ute etter at argumentasjonsformer som man ellers hører i barnehager vil virke totalt mot sin hensikt, og vennligst ikke legg mere i det enn det...
                              Du skal ikke undervurdere argumentasjonsformene som blir brukt i barnehager. Skal love deg at det ikke er lett å vinne diskusjoner med 4 jenter på 5 år!
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• tHuLu
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 730

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                Du skal ikke undervurdere argumentasjonsformene som blir brukt i barnehager. Skal love deg at det ikke er lett å vinne diskusjoner med 4 jenter på 5 år!
                                Det er en grunn til at det er vanskelig å vinne diskusjoner med små barn, og desto viktigere er det å vinne diskusjoner mot voksne mennesker med barnehagementalitet. Det er ikke alltid greit å slå selv om det kan være rasende festlig og enkelt.
                                For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• FC Lillestrøm
                                  I karantene
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 198

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  Men er ikke du etterlevningene av Turbojenta? Faen, nå skjønner jeg ingenting lenger...

Ellers har jeg fått høre med en kompis idag som var blant de angrepne at det var en rimelig ubehagelig opplevelse.

Turbojenta var faktisk dama mi. Utrolig trist historie det også, tenk å bli meid ned og drept av en liverpoolcasual i en gammel haug av en fiat panda.

Gikk de forresten greit med de som ble angrepet? Har ikke hørt noe nytt så håper det ikke var så store skadene det er snakk om.

Kommentar

• siljelille
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Jul 2006
                                    • 152

slik

jeg har fått med meg. går det greit med de fleste. trur vi fleste slapp unna med å være redde, å små skader. jeg har selv knust noe i kneet etter jeg ble treffet av stein på baksiden å går på krykker., men det går over snart håper jeg, er bare glad det gikk så bra som det gjorde

Turbojenta var faktisk dama mi. Utrolig trist historie det også, tenk å bli meid ned og drept av en liverpoolcasual i en gammel haug av en fiat panda.

Gikk de forresten greit med de som ble angrepet? Har ikke hørt noe nytt så håper det ikke var så store skadene det er snakk om.

Kommentar

• Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

Opprinnelig skrevet av siljelille
                                      jeg har fått med meg. går det greit med de fleste. trur vi fleste slapp unna med å være redde, å små skader. jeg har selv knust noe i kneet etter jeg ble treffet av stein på baksiden å går på krykker., men det går over snart håper jeg, er bare glad det gikk så bra som det gjorde
                                      Så fint at det går bra deg og de andre som ble angrepet.

Kommentar

• Arild_E
                                        I karantene
                                        Bøffel
                                        • Aug 2008
                                        • 32

He-he, morsomt . Jeg må innrømme at jeg måtte søke på alle innleggene dine, og lese de i en viss sammenheng før jeg ble rimelig sikker. Virker som om det er andre enn meg som også har vært usikre på om du er ironisk eller ikke. Rønnern gjennomskuet deg rimelig tidlig ser jeg. Litt turbojente takter over dette, egentlig.
                                        Er ikke mye ironisk jeg nei, virker som du er litt vondbråten fordi jeg åpenbart ser faresignalene ved denne casuals bevegelsen i større grad en deg. Hadde inntrykk av at du var intresert i å redde LSK fra dette ondet, men mulig jeg tar feil.

Så du har sett oss på Slainte? Mmm, ble egentlig litt nysgjerrig på hvem du er. Arild Edvardsen, er ikke det en misjonær fra Sarons dal?
                                        Var vel en av de elendige spillejobbene dere gjorde der en gang i 1999 eller 2000. Sjekk gule sider så finner du at det finnes ett par hundre med mitt navn i Norge og kommer ikke fra Kvinesdal.

Kommentar

• iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

ah deilige bilder:

håper alle får en sviende bot, og noen dager på cella....
                                          men de blir vel alle sluppet fri med en smekk på pungen.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

Working...