KFL angrepet i København
Collapse
X
-
Dette er sjokkerende! En ting er når idioter sloss mot hverandre, men at fokl kan bli så jævelig lavpanna at de angriper uskyldige jenter og barn er det så uakseptabelt at jeg ikke har ord på det.
Håper på snarlig pågripelse og en laang ubetinget dom, men det er vel ønsketenkning?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Overdrevet er ordet min kilde i København kommer med. Max 200 reisende, og ingen som vedkommende snakket med har merket noe til dette. De ble holdt igjen etter kampen, 50 på bussene hjem, og politiet eskorterte de andre ut av området. Så, som vanlig, ting blir blåst veldig opp. Men selvsagt er det meget uheldig for de tre som ble skadet, men omfanget er blåst opp av media og kanskje Frode Thai, hva vet jeg;o)
PetterKommentar
-
Står på hotel i københavn nå. Kan bekrefte at kvinner og barn var blant de som ble angrepet, men antallet er overdrevet. Kun de som ikke reiste med kfl`s reiseopplegg ble angrepet på vei ut av stadion (ette at vi også ble holdt igjen). Regner med at det var 40-60 stykker, men max 20 akkurat der hvor det braket løs.
Vi ble deretter eskortert ut av stadionområdet bak en politibil med politifølge på begge sider. Tror det løste seg greit opp deretter.
Hilsen Jøls som nå har skiftet til "sivile" klær og er på vei ut for å treffe den normale glade danske!En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Ut i fra NRK oppslaget virker det ikke som om noen av disse barna/jentene har "prøvet seg" mot angriperne som du antyder. Virker heller som som et nøye forhåndsplanlagt angrep fra noen syke dansker.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Nå kjenner jeg det koker her. Kaste stein på en tolvåring! Jeg er mildt sagt forbløffet over oppførsel som hadde vært lavmål selv for bydelsklubben."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Kommentar
-
Jeg påstår ingenting. Men det er mye fyll i københavn på turer, og det kan ha vært at noen har slengt med leppa og at barn som var i nærheten ble tilfeldig truffet av gjenstander av den grunn. Men det blir bare spekulasjoner. Selvsagt kan danskene ha angrepet uten grunn og. Synd selvsagt...................Kommentar
-
Jeg påstår ingenting. Men det er mye fyll i københavn på turer, og det kan ha vært at noen har slengt med leppa og at barn som var i nærheten ble tilfeldig truffet av gjenstander av den grunn. Men det blir bare spekulasjoner. Selvsagt kan danskene ha angrepet uten grunn og. Synd selvsagt.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
-
Hevntanker er selvsagt feil.
Episoden bør allikevel være en vekker for de her på forumet som driver å lefler med "kosevold". Vold og fotball har ingenting med hverandre å gjøre, punktum.
De som bedriver vold i LSK sitt navn, motarbeider LSK på verst mulige måte. Utestengelse fra Åråsen på livstid er da det eneste naturlige.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JørnSå du planlegger virkelig å senke deg ned på dette nivået? I en tid hvor store deler av KFL diskuterer dette med vold og casuals? Sånt gjør bare vondt verre.
Nei jeg har full forståelse for at mennesker reagerer med sinne, angrep mot uskyldige barn og jenter er på ingen måte akseptabelt. Men det spørs vel om vold den smarteste måten å reagere på..Kommentar
-
Men i alle dager folkens. Jeg er verken en casuals eller driver å planlegger noen som helst aksjon/hevn mot fck fans som kommer.
Men at dette er så utrolig typisk norsk er det desverre ingen vei utenom.
"Man skal være grei og snill, men forøvrig kan man gjøre som man vil"
Jeg må desverre bare si til manges store skuffelser at kommer det mennesker til Lillestrøm som har deltatt i å banke barn og jenter så kommer jeg til å reagere meget sterkt. Men jeg regner selvfølgelig med at både norsk og dansk politi har full kontroll, slik at disse menneskene ikke får delta på retur kampen
Ps. Lillestroom; Jeg forbyr deg herved å svare/quote noen av mine innlegg da jeg menner du er en besservisser/kverulant!Kommentar
-
Nå er jeg mer enig i det du skriver, fuglungen. På det første innlegget virket du rimelig aggressiv og det virket som om du hadde lyst til å ta hevn osv.
Det er ikke du som bestemmer om jeg skal svare på dine innlegg eller ikke.. Jeg er ingen kverulant, bare litt uenig i at hevn er den beste løsningen..Kommentar
-
Hvem som helst kan jo komme hit å smadre hele byen uten at noen løfter en finger. Samtidig vises det ingen respekt for folk vil kjempe for byen sin. Folk fra KFL blir uskyldig skadet, men det skal liksom bare passere og glemmes. Merkelig.. Før var det litt mentalitet i fansen. Folk kødda ikke ustraffa med Lillestrøm. Nå er det bare (ikke bare men nesten) kjerringer igjen.. Dessverre....................Kommentar
-
Hvem som helst kan jo komme hit å smadre hele byen uten at noen løfter en finger. Samtidig vises det ingen respekt for folk vil kjempe for byen sin. Folk fra KFL blir uskyldig skadet, men det skal liksom bare passere og glemmes. Merkelig.. Før var det litt mentalitet i fansen. Folk kødda ikke ustraffa med Lillestrøm. Nå er det bare (ikke bare men nesten) kjerringer igjen.. Dessverre..Kommentar
-
Hvem som helst kan jo komme hit å smadre hele byen uten at noen løfter en finger. Samtidig vises det ingen respekt for folk vil kjempe for byen sin. Folk fra KFL blir uskyldig skadet, men det skal liksom bare passere og glemmes. Merkelig.. Før var det litt mentalitet i fansen. Folk kødda ikke ustraffa med Lillestrøm. Nå er det bare (ikke bare men nesten) kjerringer igjen.. Dessverre..Kommentar
Kommentar