KFL angrepet i København
Collapse
X
-
-
ah deilige bilder:
håper alle får en sviende bot, og noen dager på cella....
men de blir vel alle sluppet fri med en smekk på pungen.
Tapere er vel et dekkende ord.
-Egon KKommentar
-
Tviler sterkt på at alle som var der er hooligans. Flere skal visst ha blitt jaget opp på togstasjonen av politiet og valgte heller å prøve å løpe enn å få pepperspray i øyene.
Forøvrig har registreringen av supportere i KBH virkelig tatt livet av supporterkulturen der borte. Ryktene sier at det var 500 mann på bortefeltet og ingen tromme. På en derbykamp mot deres største hatlag, virkelig stusselig.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Uenig. Det er bråkmakerne som har tatt livet av supporterkulturen. Hadde det ikke vært for bråkmakerne ville det heller ikke vært noen registrering.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Går utover mange uskyldige engasjerte fans som ønsker å støtte laget sitt uten å registrere seg med høyde, e-post, navn, passbilde osv.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
-
De har laget strenge regler for seg selv, ingen tvil om det. Men jeg mener det burde finnes en annen utvei enn den latterlige registreringen.
Går utover mange uskyldige engasjerte fans som ønsker å støtte laget sitt uten å registrere seg med høyde, e-post, navn, passbilde osv.Kommentar
-
Slik jeg har fortstått det som må du være registrert for å få lov til å kjøpe billetter til bortekamper. Dem som da er ikke er registrert eller som f.eks. er kastet ut etter å ha gjort faanskap vil da ikke ha noen som helst mulighet til å få tak i billett da du registrert som pøbel.
Mener å ha forstått det slik.Kommentar
-
Man må registrere seg hos FCK med navn, adresse, tlf, personnummer etc. for å ha mulighet til å se kamper. Så må man før hver eneste away igjen møte opp og gi beskjed om at man skal på match. Ved inngangen til stadion må man nok en gang vise fram legitimasjon og medlemsskap.
Helt utrolig, og noe som boikottes av det som er av aktive fans. Noe som resulterte i at knapt 300 fck-tilhengere hadde løst billett til borteseksjonen med en kapasitet på 1600.Kommentar
-
En streng, men helt naturlig reaksjon. Dette har vel vært et problem over tid, så jeg regner med at man har forsøkt andre virkemidler tidligere. Synes det er prisverdig at FCK setter hardt mot hardt i stedet for å belønne bråkmakerne slik bydelslaget gjør.
Hva mener dere FCK burde gjort?
PS: Fordi noen tidligere har misbrukt de personlige studentmånedskortene må en uskyldig supporter som meg registrere meg med navn, adresse, studentnummer, fødselsdato og passbilde for å ta toget til Lillestrøm. Blir ofte kontrollert både før jeg går på toget og på toget også. Fryktelig trist, håper dere kan boikotte Ruter for meg.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Spørsmålet er hvem som gir seg først og jeg tror det til syvende og sist er supporterne som kommer til å kaste inn håndkledet og la seg registrere. Klubben har en stor fordel i denne fighten, da de (vi) som er på tribunen har et sterkt, følelsesmessig forhold til klubb og denne kommer oftest til uttrykk på kampene. Klubbene er mer likegyldige ovenfor fansen og det er noen få personer som har tatt avgjørelsen og har således ansikt å tape.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
FCK har nok forregnet seg litt i denne saken og motstanden mot kortet er større enn antatt på forhånd. De burde absolutt ha alliert seg med noen av de ledende personene på tribunen, da det er noen som setter standarden og resten følger etter som lydige sauer.
Spørsmålet er hvem som gir seg først og jeg tror det til syvende og sist er supporterne som kommer til å kaste inn håndkledet og la seg registrere. Klubben har en stor fordel i denne fighten, da de (vi) som er på tribunen har et sterkt, følelsesmessig forhold til klubb og denne kommer oftest til uttrykk på kampene. Klubbene er mer likegyldige ovenfor fansen og det er noen få personer som har tatt avgjørelsen og har således ansikt å tape.
FCKFC er F.C. Københavns officielle fanklub. På fckfc.dk kan du købe billetter til udebaneture, se billeder og video og meget mere fra FCK-universet
En ting er registreringen som kreves for å bli med i reiseklubben FCK AWAY(som generer en billett til bortekamper per kort), en annen ting er at de stopper den såkalte Stemningstribunen i Parken.
Før sesongen ble feltet minsket, klubben krevde at alle som skulle være det måtta ha sesongkort osv.
Resultatet har blitt at FCK har dårlig stemning hjemme og til tider ingen stemning borte.
Det blir uansett spennende og følge med på hva som skjer og jeg håper at de aktive fansgruppene kommer tilbake.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
Kommentar