Viking - Lillestrøm SK, Viking stadion, Stavanger søndag 24 august kl 18.00
Collapse
X
-
Men, OK, Occean er heldigvis der han hører hjemme nå!Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Det er nesten slik at LSK skulle gjort det samme med 4-4-2, men da tar man vekk trenerens mulighet til å tilpasse formasjon etter motsander / form / bane mm
Sikkert ikke så lurt. Men uansett: Brenne har ingenting på kanten å gjøre.LSK Norges beste lagKommentar
-
PetterKommentar
-
Viking – Lillestrøm – Dommer Per Ivar Staberg.
Kommentar
-
Kommentar
-
Enig, men det er lettere å forsvare spillerkjøp dersom spilleren spiller, enn når man blir benket. Nå mener jeg ikke at Riseth har spilt dårlig, men at kanskje hadde vi trengt million invisteringen på andre plasser enn midtstopper.Kommentar
-
På sin plass med en takkebanner til Fjøra mot Viking?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Viking med stopperproblem før LSK-kampen. Horn og Steenslid sliter: http://fotball.aftenbladet.no/elites...icle116024.ece
I tillegg er Allan Gaarde ute med karantene.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
LSk - Viking er som regel jevnt i Stavanger. Håper på 1-2. Hjemme slår vi de alltid 2-0 el noe sånt, borte av og til. Da gjerne med 1-2. Klubben trenger en borteseier!!!LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg bor i Stavanger og har en kompis som er offshore med sesongkort så jeg har sett en del Viking kamper i år siden han er mye bortreist.
Viking er egentlig helt elendige, men siden Gaarde er ute så kan de være at de blir fremtvinget til å spille med sitt beste lag med både Austnes og Ødegaard på laget, men jeg tviler veldig på om Røsler velger dette, han bruker vel Stokholm, Samulesen og Danielsen som vanlig og da blir det null fremdrift og mye bakover og på tverrs helt til ballen havner hos Soma og han slår langt.
Dette bør vi dekke enkelt opp for etter min mening.
Dette bør bli seier, Viking er et middels lag og med Myhre ute og sila Nicht i mål bør det være grei skuring."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Kommentar
Kommentar