Begge midtstoppera og kapteinen til motstanderen ute. Lett match, som vanlig Taper 1-0.
Viking - Lillestrøm SK, Viking stadion, Stavanger søndag 24 august kl 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg har en følelse som er en mellomting mellom seier og tap... Derfor så er det kanskje uavgjort følelsen?
2-2...og ingen røde kort !Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
At relativt oppegående Trigz (så kan du klø deg i hodet mens du lurer på om jeg mener det som en under- eller overdrivelse, eller helt bokstavelig) sitter med en kjempefølelse før en vanskelig bortekamp, etter et tap, tar jeg som et godt omen.
Har ingen magefølelse selv denne runden, men Trigz optimisme gjorde meg litt mer offensivFerdigskåraKommentar
-
Litt info sakset fra tv2 sport mens vi venter på kampstart:
Lagene har møtt hverandre 31 ganger i Tippeligaen. Viking har vunnet elleve ganger, mens Lillestrøm står med ni seire. Målforskjellen er 44-41 i favør Viking.
Viking har tatt ledelsen seks ganger denne sesongen. Dette har resultert i fem seirer og og èn uavgjort.
Viking har snudd 0-1 til seier to ganger denne sesongen.
Neste borteseier for Lillestrøm vil bli lagets 150. i Tippeligaen.
Lillestrøm står med kun tre poeng på bortebane.
Lillestrøm har funnet nettmaskene fem ganger etter hvilen. Dette er færrest i Tippeligaen.
Steinar Pedersen har spilt samtlige minutter for Lillestrøm denne sesongen.
Kommentar
-
-
Kritikk
Undertegnede er nok en gang kritisk til:
* To stasjonære spisser
* Feil bruk av Brenne
* Mangel på innleggsføtter
Eneste faren for poeng i dag er om Viking er enda dårligere.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Brenne vandrer veldig i dag da, ikke låst som noe venstrekant ihvertfall. Da MÅ Ståle løpe mye, men vi har jo fått høre en del at gammern er godt trent, så da er det bare å løpe!
PetterKommentar
-
-
Biffen brøt veldig bra én gang, ellers syns jeg han bommer på alt og alle.
Sundgot virker ikke helt i slag, nei, men det er vel for mye å håpe at Fellus kommer inn i pausen. Han får vel de siste 5-10 minuttene som vanlig.Kommentar
-
Eirik B. kommer til å ta livet av meg, han er utrolig primitiv i spillestilen og jeg sitter med hjertet langt oppe i halsen når han er i nærheten av situasjonen...
Håper Fellus får muligheten fra halvtid, en kjapp spiss mot en latterlig treg Soma og en halvskadet Horn kan være en fin makker til Occean.Kommentar
Kommentar