Viking - Lillestrøm SK, Viking stadion, Stavanger søndag 24 august kl 18.00
Collapse
X
-
Tror du misforstår meg litt. Er enig i det du skriver, men jeg synes bare det var en del å gå på i forhold til et kollektivt press. Synes det ble mye en og en som gikk i press. Vi fikk ikke så mange brudd i midtbaneleddet som vi kunne utnyttet. I tillegg synes jeg det kladdet litt offensivt hvor timingen i løp og pasning ikke stemte.Kommentar
-
Hvor i svarteste natta var Fellus?
Den eneste grunnen jeg ser til å ikke ha settet han utpå etter pause må være at han er skadet. Noe han ikke er?
Ellers, bortsett fra headinga i stolpen syntes jeg Sundgot var en vandrende katastrofe i denne kampen.Kommentar
-
Det defensive? Før pause, så. Da ble det strekk i laget og presset var dårlig. Men etter pause syntes jeg det defensive fungerte helt suverent, faktisk, bortsett fra da Søgård dreit seg ut.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det er riktig. Det bedret seg i 2. omgang, men missen til Søgård/midstopper var ikke bra. Der var det låvedør eller snarerer 4-felts motorvei. Men om det ikke ble optimalt etter pause så ble det i allefall litt bedre, med ett untak.Kommentar
-
Occean burde klart å styre innlegget til en av sidene og ikke rett på keeper. Innlegget var mer enn bra nok!!LSK Norges beste lagKommentar
-
OO burde vel scora ved den headinga, klart det er surt det ikke skjedde, men slik ting er og har blitt skal vi vel være fornøyd med at vi klarte å berge 1 poeng og ikke reiste hjem med 0.
jeg var livredd for at vi skulle ende opp med tap og ble glad da vi klarte uavgjort.
Det å bli glad for en uavgjort sier vel litt om hvordan vi egentlig ligger an for tiden!Kommentar
-
Et poeng er vel og bra det borte mot Viking, men jeg klarer likevel ikke å bli helt fornøyd da vi skal være gode nok til i det minste å score mål i hver kamp. Spissene våre er blant de mest effektive i tippeligaen og setter vanligvis slike sjanser. Ser også at Viking er de som bør være mest skuffa etter denne kampen, etter straffen, tverrligger og en fantomredning av Otto, dagens fugl i mine øyne.For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
når vi ser hvor vi ligger på tabellen viser vel det med klarhet at vi ikke er gode nok uansett.
det sier jo litt når vi har ligaens mest effektive spisser og likevel ligger i nedrykksumpa!Kommentar
-
Jeg tar av meg hatten for kanarifansen i denne kampen! Fantastisk aktive og godt lydhøre hele tiden, selv om antallet kanskje ikke var overveldende. På banen var det ikke fullt så bra. Fra min synsvinkel bak flagg og faner synes jeg forsvarsarbeidet var det mest positive. Det som skjedde på angrepsfronten var heller svakt, selv og vi hadde et par, tre saftige sjanser. Synes Kippe hadde en bra kamp og Sundgot skuffet meg.Kommentar
Kommentar