Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ett poeng borte mot Viking må ses på som godkjent, selv om jeg frykter baklengs i andre omgang. Ingen har utmerket seg positivt i dag dessverre. Ut med Legenden tidlig i andre og inn med Fellus.
Jeg synes det var veldig rart at vi ikke satte opp Essidiri 1 mot 1 på siden der flere ganger enn den ene gangen. Vi hadde muligheter et par-tre ganger men istedet ble ballen spilt bakover. Den ene gangen han fikk sjansen, endte det med heading i stanga av Sundgot.
Sundgot har vært svak ja, som mange sier, men det er jo ofte sånn det er da. Sundgot kan ofte være ræva i 90 minutter, men allikevel score 2 mål. Sånn sett kan man forsvare det om han får fortsette litt til.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Otto 4: Klønete og tåpelig straffe. Flaks som reddet. Rusten.
Pedersen 5: Ok omgang. Klønete mot Ødegaard, kunne ha blitt straffe.
Stensaas 4: Sliter med tempoet, og ikke synlig framover på banen. Ingen innlegg hittil.
Bertheussen 2: Livsfarlig å ha på banen. Håper han justerer tenningsnivået før han åker ut.
Kippe 6: Bestemann bak. Nådeløs mot Ijeh
Mouelhi 6: God sentralt, bra bruk av ballen
Bjørkøy 3: Blir løpende imellom. Kom ikke tidsnok oppi Samuelsen før skuddet i tverrliggeren.
Essediri 4: To gode innlegg, bl.a. superrykk og -innlegg til Sundgots stangheading, men litt usynlig
Brenne 6: Vår bestemann hittil. Trekker innover og gjør seg spillbar, men må få mer resultater av det han prøver på i andre.
Occean 4: Kommer seg ikke nok inn i boksen og blir stående litt på halvdistanse, og da er han sjelden god. Bedre utover i omgangen.
Sundgot 2: En heading i stolpen, ellers usynlig.
Jeg har en dårlig følelse etter førsteomgangen, men håper jeg tar feil.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Synes førsteomgangen har vært svak i forhold til hva vi har sett de siste kampene. Viser i perioder at vi er ballbesittende, uten at vi klarer å overføre det til sjanser. Kan vel si oss fornøyd med nullen etter første omgang, synes han lange afrikanern til Viking er småskummel. Biffen og Stensaas prestert å dra på seg idiotiske kort, det kan fort bli avgjørende i andreomgang. Arild må ut, inn med Fellus. Ellers må vi heve oss, og unngå å la Danielsen og Ødegaard sette fart.
Kommentar