Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
la oss håpe vi klarer å holde nullen til dommern blåser, fro akkurat nå føler jeg meg slett ikke trygg !
dette er dårlig av fugla, vi virker feige og tilbaketrukket
Hadde innlegget til Essidiri vært hardere, hadde den sitti. Nicht hadde vært sjanseløs dersom han kunne satt en hardere heading. Så der har vi kjepphesten min, harde innlegg!! Burde nok ha satt den uansett, men et slapt innlegg gir keeper mulighet for slike redninger.
Latterlig, hårreisende møkkaustivt av Occean. Fy faen. Å prestere å bomme helt umarkert på 5 meter der, kan legge den ned med stakan og svinge den inn med et realt golfslag, så presterern å heade den ballen innenfor rekkevidden til keeper. Etter å ha brent en vanvittig feit sjanse tidligere i matchen. Fytte helvete Occean, idag var du slappere enn en dau elefant. Jævla møkk.
Hadde innlegget til Essidiri vært hardere, hadde den sitti. Nicht hadde vært sjanseløs dersom han kunne satt en hardere heading. Så der har vi kjepphesten min, harde innlegg!!
Hadde innlegget til Essidiri vært hardere, hadde den sitti. Nicht hadde vært sjanseløs dersom han kunne satt en hardere heading. Så der har vi kjepphesten min, harde innlegg!! Burde nok ha satt den uansett, men et slapt innlegg gir keeper mulighet for slike redninger.
Enig i det, men Nicht rekker å se hvem som mottar innlegget og hvor headingen kommer til å komme. Ett hardt innlegg ville gjort denne muligheten mye mindre. Men det er ikke sikkert det var så lett for Essidiri å komme med et hardere innlegg.
Kommentar