Viking - Lillestrøm SK, Viking stadion, Stavanger søndag 24 august kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • runarM
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 565

    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Ellers så synes jeg det var dårlig kollektivt idag, både offensivt og defensivt. Litt dårlig kollektivt press og litt dårlig samhandling offensivt.
    Pffft! Vi er et ræva bunnlag med nedrykkskniven på strupen og hauger av skader som speller mot en av medaljekandidatene. En taktisk triumf med max av hva vi kan forvente. Vi hadde til&med mulighet for å rane med oss 3 poeng på slutten. Strålende spør du meg.
    runarM

    Kommentar

    • Franken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1036

      Ett poeng borte mot Viking, og vi bør være godt fornøyd. Synd at ikke OO setter den sjansen på overtid, men det ville vel vært et gedigent ran om vi tok med alle poengene.
      Fra Baillsund

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        et nokas-ran

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Opprinnelig skrevet av runarM
          Pffft! Vi er et ræva bunnlag med nedrykkskniven på strupen og hauger av skader som speller mot en av medaljekandidatene. En taktisk triumf med max av hva vi kan forvente. Vi hadde til&med mulighet for å rane med oss 3 poeng på slutten. Strålende spør du meg.
          Tror du misforstår meg litt. Er enig i det du skriver, men jeg synes bare det var en del å gå på i forhold til et kollektivt press. Synes det ble mye en og en som gikk i press. Vi fikk ikke så mange brudd i midtbaneleddet som vi kunne utnyttet. I tillegg synes jeg det kladdet litt offensivt hvor timingen i løp og pasning ikke stemte.

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            Hvor i svarteste natta var Fellus?

            Den eneste grunnen jeg ser til å ikke ha settet han utpå etter pause må være at han er skadet. Noe han ikke er?

            Ellers, bortsett fra headinga i stolpen syntes jeg Sundgot var en vandrende katastrofe i denne kampen.
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              Opprinnelig skrevet av KFL41
              Ellers så synes jeg det var dårlig kollektivt idag, både offensivt og defensivt. Litt dårlig kollektivt press og litt dårlig samhandling offensivt.
              Det defensive? Før pause, så. Da ble det strekk i laget og presset var dårlig. Men etter pause syntes jeg det defensive fungerte helt suverent, faktisk, bortsett fra da Søgård dreit seg ut.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                Opprinnelig skrevet av trigz
                Det defensive? Før pause, så. Da ble det strekk i laget og presset var dårlig. Men etter pause syntes jeg det defensive fungerte helt suverent, faktisk, bortsett fra da Søgård dreit seg ut.
                Det er riktig. Det bedret seg i 2. omgang, men missen til Søgård/midstopper var ikke bra. Der var det låvedør eller snarerer 4-felts motorvei. Men om det ikke ble optimalt etter pause så ble det i allefall litt bedre, med ett untak.

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  EJ sa i et intervju før kampen at han forventet at 4-5 (?) spillere var tilbake til neste uke. Noen som vet hvem det skal være?

                  Riseth, PSA, Riise, MJ og Moldskred kanskje ??

                  Kommentar

                  • KimFL
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1410

                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    KFL synger:

                    Vi er LSK, nå skal Viking få, vi har noe på gang, hater tore tang, vi er lsk

                    Mel: Every move you make
                    ...eller "Every breath you take", som låta egentlig heter


                    KimFL

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Enig i det, men Nicht rekker å se hvem som mottar innlegget og hvor headingen kommer til å komme. Ett hardt innlegg ville gjort denne muligheten mye mindre. Men det er ikke sikkert det var så lett for Essidiri å komme med et hardere innlegg.
                      Occean burde klart å styre innlegget til en av sidene og ikke rett på keeper. Innlegget var mer enn bra nok!!
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        OO burde vel scora ved den headinga, klart det er surt det ikke skjedde, men slik ting er og har blitt skal vi vel være fornøyd med at vi klarte å berge 1 poeng og ikke reiste hjem med 0.
                        jeg var livredd for at vi skulle ende opp med tap og ble glad da vi klarte uavgjort.
                        Det å bli glad for en uavgjort sier vel litt om hvordan vi egentlig ligger an for tiden!
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • tHuLu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 730

                          Et poeng er vel og bra det borte mot Viking, men jeg klarer likevel ikke å bli helt fornøyd da vi skal være gode nok til i det minste å score mål i hver kamp. Spissene våre er blant de mest effektive i tippeligaen og setter vanligvis slike sjanser. Ser også at Viking er de som bør være mest skuffa etter denne kampen, etter straffen, tverrligger og en fantomredning av Otto, dagens fugl i mine øyne.
                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            når vi ser hvor vi ligger på tabellen viser vel det med klarhet at vi ikke er gode nok uansett.

                            det sier jo litt når vi har ligaens mest effektive spisser og likevel ligger i nedrykksumpa!
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Jeg tar av meg hatten for kanarifansen i denne kampen! Fantastisk aktive og godt lydhøre hele tiden, selv om antallet kanskje ikke var overveldende. På banen var det ikke fullt så bra. Fra min synsvinkel bak flagg og faner synes jeg forsvarsarbeidet var det mest positive. Det som skjedde på angrepsfronten var heller svakt, selv og vi hadde et par, tre saftige sjanser. Synes Kippe hadde en bra kamp og Sundgot skuffet meg.

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                jeg kan legge til at det var veldig bra visuelt det vi så, når kamera sveipet innom dere. (med Chrizza som superstar)
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                Working...