Inn: Henning Berg - Ut: Fjøra

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 499

Jaja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg kan jo si så mye att jeg ikke har mye positive ting å si om Henning Berg. Jeg har alltid oppfattet han som en humørløs, sur, grinete og overlegen type. Men, skal nok klare å gi mannen en sjanse. Han er da trossalt en av gjengen 010109. Og han skal få samme støtte og mulighet til å bevise hva han er god for som alle andre for av meg.

Så velkommen til klubben Berg, og lykke til.

PS! Henning, ta deg ett smilekurs på Lyn sin regning hvis muligheten byr seg

Kommentar

• Ted Nugent
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 851

At Bjarmann kommer nå anser jeg som 99.9% sikkert. Er visstnok meget god kamerat med Berg, og er i tillegg en gammel Fuglahelt..

Kommentar

• Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

Litt ivrig, men ta med Bjarmann, Soko, Hoff, Obifule og Eddie så snakker vi.... Gjerne noen av disse jææævlig lovende unggutta!
        Last edited by Ketil Cantona; 19.08.2008, 09:51. Begrunnelse: skrivefeil!

Kommentar

• m_skedsmo
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 212

Yes!

Dette var gode nyheter.

Litt rart å tenke på at Fjøra slutter, men noen kommer og noen går. Kanskje like greit da det kan åpne for Bjarmann. Det lukter jo Bjarmann comeback lang vei.

Kommentar

• Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1094

Opprinnelig skrevet av Paddis
            Litt ivrig, men ta med Bjarmann, Soko, Hoff, Obifule og Eddie så snakker vi.... Gjerne noen av disse jææævlig lovende unggutta!
            Det hadde vært noe. Jeg tror det er bra at JAF tar hatten og går hvis det dreier seg om å vike plassen for Bjarmann. Nå mangler det bare at Frank Grønlund også stikker. Da er dagen redda.

Kommentar

• Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2602

Jeg merker at jeg er rimelig begeistret, men etter en del falsk soloppganger prøver jeg å holde meg mer rolig denne gangen. Jeg har vært en fan av Fjøra og er sikker på at han har gjort jobben etter beste evne. Så få man vurdere om det var godt nok.

Berg har virkelig vokst som et alternativ for meg, og det er ikke minst gledelig at angrepsspillet han står for er ganske så stilig. Han tør også å satse på unggutter, så vi får håpe at vi skaffer eller har gode nok unggutter til å se nytten av det.

Hvis Bjarmann kommer, er det naturligvis stas i forhold til hans gamle rolle som helt. Liker også at han har blitt skrytt av i Lyn og håper han er så god som folk tror.

Endelig kan jeg smile litt på vegne av Sportsklubben igjen.
              Ferdigskåra

Kommentar

• Kjølnerdomen
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2008
                • 148

Noen som vet hvordan HB sitt forhold med Espen Hoff er? Kan vi håpe at han blir med på lasset også, sammen med Bjarmann

Kommentar

• veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

YESSSS!!!! En herlig nyhet!!
                  Og det er nok duket for Bjarmann tilbake igjen også. Endelig kanskje vi også kan finne frem til noen gode talenter og afrikanere. Har trua på Henning!!

Fjørtoft fortjener all mulig respekt når han går av. Han er en meget bra mann!

Kommentar

• trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7134

Berg, Bjar, Hoff, Shane og Bjarnason med på lasset fra Lyn hadde ikke vært dumt...
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Frustrasjon på bastionens forum. http://www.bastionen.no/forum/viewto...er=asc&start=0

Kan ikke si jeg føler så mye med dem.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Juven
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2006
                        • 212

Velkommen til Berg, håper Bjarmann blir med. Litt delte meninger om
                        fjøra sin avgang, men ønsker alle lykke til.
                        Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Er ikke en 5-årskontrakt litt voldsomt? Håper det er en klausul som forhindrer en eventuell kjempefallskjerm ved kontraktbrudd.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Knegge
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Dec 2007
                            • 10

Heis flagget folkens!

Dette var en flott nyhet på en grå tirsdag formiddag

Henning inn - Fjøra ut!

Jeg kommer til å heise flagget i dag!

Håper Bjarmann signerer i løpet av høsten som ny manager

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Frustrasjon på bastionens forum. http://www.bastionen.no/forum/viewto...er=asc&start=0
                              Kan ikke si jeg føler så mye med dem.
                              Hele eksistensen har vært betinget av LSK - uten Berntsen, Berg, Bjarmann etc hadde de vært i 2. div. Vi tar bare tilbake det som er vårt. Hva har så lyn gitt til andre klubber? Har vel gitt ffk en avgått leder som har gått læretida i lyn, men han ble jo dømt for dok. falsk. Av talentene deres er det vel ikke så mange som har fått til noe utenfor lyn.

Kommentar

• Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

Trist at Fjøra forlater oss. Er nesten like ille som når Uwe fikk sparken. Takk for alt du gjorde for LSK Jan Åge!

Bra at vi har avklart trener-spørsmålet allerede nå. Tror Berg kan være den rette for oss. Ta med deg Hoff da

Kommentar

• Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

Nå havner vel Tom Nordlie hos Lyn.

Skal ikke være for på tå for dette skiftet enda, da ting fort kan forandre seg. Men lykke tl til Berg, og farvel til Fjøra.

Kommentar

• Øystein
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Feb 2006
                                    • 79

Veldig gode nyheter dette. Berg tror jeg kan gjøre en veldig god jobb. At FJørtoft forlater oss, tror jeg kan være sunt. Han har gjort mye bra for klubben selvsagt, men har nå også skaffet oss en del mediaomtale vi svært godt kunne vært foruten.

Men er Bjarmann mannen til å ta over?? Har egentlig alltid tvilt på hans evner i en slik jobb. Selvsagt er mannen en legende på åråsen, og en eller annen gang vil han sikkert ha en rolle i klubben, men jeg er ikke helt overbevist om jeg vil ha ham i denne stillingen nå. Samtidig er det vel vanskelig å måle den jobben han har gjort i Lyn, har vel ikke vært den enkleste klubben å jobbe i.

Øystein

Kommentar

• Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Er ikke en 5-årskontrakt litt voldsomt? Håper det er en klausul som forhindrer en eventuell kjempefallskjerm ved kontraktbrudd.
                                      Tror Berg skal gni seg godt i henda når han ankommer LSK. LSK slipper å kjøpe han fri men må nok ut med feit sign on fee... 5 år, betyr vel rett og slett at LSK skal for EN gangs skyld la en trener få litt tid på seg til å bygge et godt lag...

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                        Ahhhh... nydelig!! Inn med talenter og velkommen til en ny periode uten tap for blånissene/kjerkerottene!

Veldig synd å miste Fjøra synes jeg, egentlig. Han er en mann hvis hjerte simpelthen banker for LSK!

Og Berg: ta med deg Bjarmann - det er intet mindre enn en ordre!
                                        Henning Berg er vel ikke ene og alene ansvarlig for alle talentene i Lyn.. Tipper det har like mye med NTG, Budsjetter & Junioravdeling til Lyn å gjøre... At vi kommer til å stille med eliteserien yngste lag neste år er vel heller lite sansynlig.. (ikke at du sier det, men for å sette det på spissen). Men at Berg er en trener som ikke er redd for å la de yngre gutta slippe til har vi jo sett, spørs bare hvor mange gode talenter vi har..... og evt får!
                                        Men de gangene Lyn har tapt må jeg si at det er en lite sympatisk Henning Berg vi har sett på tv2, mest opptatt av å kjefte på andre... så håper for alle sin skyld at han får en bedre start en Udday...!!
                                        Men at han er en god trener er vel jobben han har gjort i Lyn ett bevis på, så ikke det jeg tviler på!

Kommentar

• Kanarifugl84
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2007
                                          • 2319

Lykke til, Henning! Måtte du være rette mann for å få denne noe skakkjørte klubben på rett spor igjen!

Fjøra, du har vært en enorm ressurs for LSK disse årene. Lykke til videre!

Kommentar

Working...