Inn: Henning Berg - Ut: Fjøra

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

Håper Grodås får beholde jobben som keepertrener. Han er meget viktig.

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7134

Haha. Lyn-fansen har allerede startet et opprop mot Tom Nordlie som ny trener, ser jeg. Jeg kjenner følelsen...

Hvem i Lyn er uten kontrakt etter sesongen bortsett fra Hoff, forresten? Er ikke det ganske mange?
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

Som trener har Henning Berg en sinnsyk god statistikk mot VIF.....
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

En god dag for LSK. For meg virker som jobben til Jan Åge ikke virker like interessant som den en gang var, ikke like mye entusiasme utad ihvertfall, og da kan det være greit å hente inn en ny mann som sportslig leder.

Berg er LSK, og ikke noe fiksfakseri heller, regner med at det LSK er og skal være vil ligge til grunn for hvordan vi spiller ball neste år.

Petter

Kommentar

• Gullars
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 355

Jeg tror Berg er rett mann for klubben, jeg har ikke mye til overs for han som person, men tror han er en meget dyktig trener.

Smart trekk av LSK, og lansere han som trener samme dag som de informerer om at Fjøra skal gå av, på den måten skaper de et positvt bilde i media, istedenfor at det blir mye blåst rund Fjøra sin avgang, men selv sitter jeg faktisk å lurer på hva som foregår, og hvorfor Fjøra må gå av.

Kommentar

• Lille
              Medlem
              Møteplager
              • May 2008
              • 88

Dette var godt å høre!!
              Ønsker Henning hjertelig velkommen til LSK, Håper og tror at han kan gjøre mye bra for klubben!

Må si jeg synes det er litt synd at Fjøra takker for seg, men må vel innse at sånn er det bare. som sagt noen kommer, andre går..
              Uansett, Takk for alt!

Er ikke bare det norske flagget som skal heises på Bodø Hovedflystasjon i dag

Kommentar

• sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

Opprinnelig skrevet av Gullars

Smart trekk av LSK, og lansere han som trener samme dag som de informerer om at Fjøra skal gå av, på den måten skaper de et positvt bilde i media, istedenfor at det blir mye blåst rund Fjøra sin avgang, men selv sitter jeg faktisk å lurer på hva som foregår, og hvorfor Fjøra må gå av.

Ryktes jo om dårlig personkjemi mellom Berg og Fjørtoft da, ikke vet jeg.

Petter

Kommentar

• athomash
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2007
                  • 118

Lykke til Henning, håper du er rett man.

Det blir spennende å se hvor mye HB tør satse på ungutta når han kommer til LSK. Her er det jo en annen standard, gullet skal hjem! Det er ikke som i Lyn hvor 8 plass er ok, da er det jo ikke noe problem med å bruke litt ungt blod.

Nå skal hver kamp vinnes, så jobben med ungutta må gjøres på treningsfeltet og i 2 Div kamper, slik at de er god nok til å hente seieren hjem når de kommer innpå!

Skulle ønske JÅF kunne bli, og ha Uwe. Men Henning er helt klart spennende, og jeg krysset av for henning på vår undersøkelse.

Jeg vil vel egentlig ha alle hehehe

Stå på! Det er kun gull vi skal ha!!!

Kommentar

• holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

En lynsupporter som spekulerer i hvorfor Henning valgte oss (stasjonsbyen ved Gardermoen som de omtaler oss som, de lærer tydeligvis ikke så mye geografi i hovedstaden):

Vi har ikke nye eiere, ikke eget klubbhus, ikke egen stadion, ikke grep om publikum, ingen Norske A-landslagsspillere og ikke en dritt i premieskapet siden 1968.

Velkommen Henning!
                    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

Mathisen om Bjarmann:

Bjarmann neste
                      Han bekrefter overfor Nettavisen at Lyns sportsdirektør Torgeir Bjarmann er høyaktuell som erstatter for Fjørtoft.
                      - Dette er helt ferskt og vi har ikke gjort noen konkrete henvendelser på Torgeir. Enn så lenge er jan Åge vår manager og han vil være det ut denne sesongen, sier Mathisen.
                      Og legger til:
                      - Vi vet at Henning og Torgeir samarbeider godt i Lyn og skal ikke utelukke noe i forhold til det. "
                      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• KEBABavSVIN
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 594

Opprinnelig skrevet av trigz
                        Haha. Lyn-fansen har allerede startet et opprop mot Tom Nordlie som ny trener, ser jeg. Jeg kjenner følelsen...

Hvem i Lyn er uten kontrakt etter sesongen bortsett fra Hoff, forresten? Er ikke det ganske mange?

Det er fremdeles hele elleve Lyn-spillere som står uten kontrakt etter denne sesongen: Eddie Gustafsson, Mads Dahm, Kim André Madsen, Indridi Sigurdsson, Ståle Stensaas, Kjell Petter Opheim, Lars Kristian Eriksen, Tomasz Sokolowski, Paul Obiefule, Trygve Velten, Espen Hoff og Magnus Powell er alle bosmanspillere.

Artikkelen er en måned gammel, vet ikke om noen av dem har signert ny kontrakt siden da.
                        Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

Kommentar

• athomash
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Oct 2007
                          • 118

Indridi har signert i følge Lyn's forum

Kommentar

• athomash
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Oct 2007
                            • 118

Blir det noen pressekonferanse ?? Live ??

Kommentar

• Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

Kommer sportsnyheter om noen minutter.

Kommentar

• superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

Opprinnelig skrevet av athomash
                                Blir det noen pressekonferanse ?? Live ??
                                Helt sikkert ikke med Berg, han er fortsatt under kontrakt med Lyn.
                                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Opprinnelig skrevet av athomash
                                  Indridi har signert i følge Lyn's forum
                                  hvor? finner det ikke!

ser at de fleste Lyn fans tror at Hoff og Soko slår følge. Hadde ikke vært meg i mot.

Indridi er jo og en klassespiller.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• forzafugla!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 461

Opprinnelig skrevet av Paddis
                                    Litt ivrig, men ta med Bjarmann, Soko, Hoff, Obifule og Eddie så snakker vi.... Gjerne noen av disse jææævlig lovende unggutta!
                                    Var dette et av krava chelsea stilte når vi forhandla om en samarbeidsavtale med dem? Nå kan vi jo sende dem 2-3 nigerianere hvert år..

Nå gjenstår det bare og se om vi ansetter Morgan eller Bjarmann..

Jaja skal bli deilig og sleppe fjerdeplassen og masse overbetalte gamle norske spillere, nå blir det sjetteplasser og så mye nigerianere at et asylmottak vil se norsk ut i forhold..

Vi får kose oss med hjemmekampen mot fck, det blir den siste gangen lsk er utafor norge på maaaange år..

Jeg lurer på om Per Berg også har tenkt til og trekke seg? Eller vil han vise at er like spandabel som brynestad?

Jaja ut med Røsler 2 finaler og fjerdeplasser, inn med nordlie og cupfinalegull, deretter inn med berg.. Herregud hva foregår i huet på ledelsen?

Kommentar

• Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

Syntes dette ser ut som et steg fram igjen! Bare de gir han litt tillitt over tid vil dette bli bra trur jeg!
                                      Har også som mange andre trua på at Hoff og Soko kommer over, samtidig som vår alles kjære Bjarmann blir å se på Åråsen igjen!

Berg er flink til å bruke unge spillere, men det han kanskje er best på er å få det absolutt beste ut av spillerstallen han har til rådighet.

Vi får håpe på det beste med andre ord!

Cheers!
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                        Var dette et av krava chelsea stilte når vi forhandla om en samarbeidsavtale med dem? Nå kan vi jo sende dem 2-3 nigerianere hvert år..

Nå gjenstår det bare og se om vi ansetter Morgan eller Bjarmann..

Jaja skal bli deilig og sleppe fjerdeplassen og masse overbetalte gamle norske spillere, nå blir det sjetteplasser og så mye nigerianere at et asylmottak vil se norsk ut i forhold..

Vi får kose oss med hjemmekampen mot fck, det blir den siste gangen lsk er utafor norge på maaaange år..

Jeg lurer på om Per Berg også har tenkt til og trekke seg? Eller vil han vise at er like spandabel som brynestad?

Jaja ut med Røsler 2 finaler og fjerdeplasser, inn med nordlie og cupfinalegull, deretter inn med berg.. Herregud hva foregår i huet på ledelsen?
                                        Personlig lurer jeg vel egentlig mer på hva som foregår inni hodet ditt... Nordlie var Berg alene, trodde faktisk de fleste fugler hadde fått med seg dette. Styret har gjort et godt grep i å hente inn en av de to beste alternativene(nilsen er den andre) tilgjengelig, det er ikke rom for kritikk av av akkurat denne biten. Det er riktig og bra på alle mulige måter. Vi sliter med talentproduksjonen, så vi henter inn en trener som har fått frem utallige på sine få år i Lyn. Vi har dårlig med penger, så vi henter inn en trener som har bevist at han får det beste ut av begrensede midler. Vi har strevd etter bedre fotball i mange år, så vi henter en trener viss lag både prøvde og lyktes med å spille fin fotball.

Hva er det egentlig du syter for? At Uwe ble sparka er alle enige i at var feil, men det var altså én mann som sto bak.

PS! Ivar Hoff viser seg nok en gang som en tabloid tulling og provokatør. Hvorfor i alle helveter skal han komme med et utsagn som dette "det varmer hjertet mitt at Jan Åge Fjørtoft går"? Skaper bare negative vibber og dårlig stemning, samt at det selvsagt er helt på jordet. Jåf har gjort en kjempejobb for klubben, og det faktum at han hentet spillerene treneren ba om burde knappest brukes mot ham. Takk for alt, Jan Åge, og ikke bry deg om hva den gamle tøysekoppen der har på hjertet. Han vil bare ha trynet sitt på tv2 så han kan rettferdigjøre lønningsposen sin ovenfor seg selv.
                                        Last edited by Grusom B; 19.08.2008, 11:31. Begrunnelse: skråstrek oppå E
                                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• sbraathen
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Apr 2004
                                          • 88

Dette er jo helt fantastik..akkurat det jeg håpet på når nordlie måtte gå. nå mangler vi bare bjarmann inn for fjøra. mener fjøra har gjort en fantastisk jobb for oss i mange år, men i det siste har det ikke vært like mye "sprut" fra fjøra. tror det er sunt med nytt blod.

glad for at erland og grodås går tilbake til sin "gamle" jobber ved nytt år. er vel de beste i de respektive stillingene som vi kan få her til lands.

tror også at fellus er glad for trenerskifte. nå får vi en trener som ikke er redd for å la unggutter spille på seg selvtilit i tippeligakamper og ikke bare de siste 5-10 min som det har vært i år.

blir spennende å se hva som skjer på overgangsfronten også. hadde ikke vært så dumt med hoff ved siden av occean på topp. en klassespiller.

velkommen skal du i alle fall være henning. tror dette kan føre til seriemesterskap om noen år.
                                          Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                          - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

Kommentar

Working...