Åssen kan Bergdølmo ha samvittigvet til å i det heletatt ville tilbake til LSK etter det som skjedde den gang? Nei detta håper jeg ikke blir en realitet.
Inn: Henning Berg - Ut: Fjøra
Collapse
X
-
Nå må vi ikke få panikk her. Dette er noe som Bergdølmo har sagt selv, og jeg velger å ikke bli bekymret før noen fra LSK gjentar noe lignende eller det kommer rykter fra noen iinnsidere i LSK-miljøet om at Bergdølmo er aktuell.
Jeg tolker utsagnet på denne måten. Bergdølmo har ringt Henning Berg og sagt at han gjerne vil bli assistenttrener i LSK. Berg har sikkert svart høflig, og sagt at han skal sette navnet hans på blokka. Bergdølmo har sikkert tenkt at han ikke vil ha noen mulighet til å få jobben, men at det kan være en fordel å skryte på seg en viss interesse fra storklubben LSK, for å være mer aktuell for en assistentrolle i den mellomstore klubben fra Drammen
Opprinnelig skrevet av Judas– Jeg har så vidt pratet med Henning, og jeg vet at jeg står på blokken der. Vi får se hva som skjer. Men akkurat nå tiltaler Godset meg mest, sier Bergdølmo.Kommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Han er en rolig og velbalansert mann og virker meget fornuftig og gjennomtenkt i sine avgjørelser, come home!Kommentar
-
Dette står og faller på ledelsen. Basert på tidligere beslutninger blir vel dette en åpen, gjennomtenkt prosess hvor alle argumenter kommer på bordet og det taes en demokratisk forankret beslutning til klubbens, medlemmenes og lagets beste som alle kan leve med.Kommentar
-
Styret har sagt at Bjarmann er førstevalget. Bjarmann ønsker seg til LSK. Trenger ikke være Einstein for å skjønne hva som kommer til å skje.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Bjarmann
Hvis det blir Bjarmann som tar over etter Fjøra. så har han 3 mnd oppsigelse etter det jeg har lest. det vil si at han burde ha sakt opp på søndag for da er han klar 1 november. Dette er vel en fordel med tanke på nye spillere inn.LSKKommentar
-
Er rimelig sikker på at det ikke skjer. Det er vel en god nok grunn i seg selv til at det ikke skjer, siden Stensaas fikk ikke spilletid i Lyn og det er jo Berg som plukker ut laget. Og hvis han ikke fikk spille under han så tviler jeg på at han er aktuell som hjelpetrener.
Personlig kunne jeg ønske at Erland fortsetter i sportsklubben, men som asssistent, og at Bjarmann tar over jobben til fjøra når han er ferdig.Kommentar
Kommentar