Inn: Henning Berg - Ut: Fjøra

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
    Berg er fristilt så han kan begynne jobben i LSK med en gang, men han uttalte selv på pressekonferansen "Jeg kommer ikke til å ta over i Lillestrøm før det vi hadde planlagt uansett."

    Ellers var det ikke veldig mye av interesse for oss utenom det åpenbare, at han får mer tid til å planlegge neste sesong.
    Ja og for Lyn sin del kan dette vise seg å være ris til egen bak...
    Nå har jo Berg hvertfall tid til å "overtale" spillerne.. Og ikke minst har nok forholdet til Lyn blitt relativt dårligere etter at de ba han dra!

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      Hvis Berg blir spurt av LSK om å starte i sin nye jobb før første januar så ville jeg blitt utrolig overasket om han sa nei til det. Håper han bruker en del av ferien sin på å finne spillere som forsterker laget vårt til neste år.

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1453

        Jeg tror det har veldig lite å si om Berg prøver å overtale spillere eller ikke. De spillerne han eventuelt ønsker seg til LSK kjenner han godt fra før av og vet hva han står for. Håper Berg er godt likt av Obiefule...

        Ser på dette som et tveegget sverd for LSK. Fint fordi Berg får bedre tid til å planlegge neste sesong, men negativt fordi det antageligvis vil skape ekstra støy rundt laget som skal redde plassen i år.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
          Ser på dette som et tveegget sverd for LSK. Fint fordi Berg får bedre tid til å planlegge neste sesong, men negativt fordi det antageligvis vil skape ekstra støy rundt laget som skal redde plassen i år.
          Forsåvidt enig, men det kunne fort han blitt like mye støy hvis Erland og gutta hadde tapt noen kamper på rad nå. Da ville sikkert mange krevd hans hode og Berg satt inn som nye trener. Så lenge gutta spiller bra og fortsetter å klatre på tabellen så går dette bra.

          Kommentar

          • SPD
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2005
            • 228



            Opprinnelig skrevet av Dagbladet
            Henning Berg innrømmer samtidig at det er litt vemodig å forlate Lyn, som han har trent i snart fire år.

            - Vi har jobbet godt sammen med god kjemi, og vi har utviklet oss sammen. Sånn sett er det trist at jeg ikke kan være med dem lenger. Jeg hadde håpet å kunne fullføre jobben her, men sånn er fotballen, sier oåtroppende Lillestrøm-trener Berg.

            Erik Langerud takker Henning Berg for jobben han har gjort for Lyn.

            - Dette er en trist dag for meg personlig, klubben mister en svært dyktig trener. Henning kan være stolt av det han har fått til, og gå herfra med eget hode, sier Lyn-direktøren.
            Eget hode?!?! Hvem sitt hode skulle han ellers gått derfra med?!:???:

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              Jeg håper virkelig at Sportsklubben har is i magen og lar Erland og Frode fortsette ut sesongen, med kun et mål: berge plassen. Jeg tror det er til alles beste at de to nå får mest mulig ro fram til kampen på danskebåten avblåses i siste serierunde. Sportsklubben er langt fra friskemeldt, og så skjør som helsa er nå anser jeg at en brå inntreden med ny trener på tampen av sesongen vipper oss av pinnen.

              Berg og Bjarmann kan ta seg en velfortjent ferie, starte planlegginga av neste sesong i ro og mak, og ikke minst møter de da godt forberedt første jobbdag.

              Det er faktisk en paretooptimal løsning i mine øyne slik tingene har blitt i dag.
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1252

                Opprinnelig skrevet av SPD
                http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/09/546255.html



                Eget hode?!?! Hvem sitt hode skulle han ellers gått derfra med?!:???:
                Hevet hode skulle det nok stått.

                Kommentar

                Working...