Forventninger til Henning Berg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    #21
    Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
    Forventninger til Henning Berg.

    La meg först få presisere at forventningene mine först og fremst går til Lilleström Sportsklubb. Man kan väre en herlig kombinasjon av Brian Clough, Jose Mourinho og Alex Ferguson uten å få det godt til i LSK slik klubben blir drevet i dag.

    Henning Berg er en god trener med alle forutsetninger for å lykkes på Åråsen men han har behov for hjelp. Han kan ikke alene snu trenden sportslig.

    Henning Berg trenger en stall med gjennomsnittlig mye höyere hurtighet og teknikk enn hva som finnes i dag. Om Henning Berg skal fortsette sin fotballfilosofi på Åråsen med den han har i dag trenger Sportsklubben en skikkelig ansiktslöftning. Vi kan ikke gjennom 90 minutter sende Sundgot og Occean på löpetur i bakrom for å ta et eksempel.

    Henning Berg slår et slag for 4-4-2 eller 4-4-1-1 som han har spilt mye i Lyn. 4-4-1-1 tror jeg mest han har utövd grunnet spillermateriellet. På Åråsen er jeg overbevist om at vi kommer til å stille troppene våre opp i en ren 4-4-2 formasjon i år 2009. Jeg tror vi kommer til å rendyrke vingspillet, spille ekstremt gjennombruddshissig og variere mot etablert med langt mot Occean eller hurtig spill med mange löp i rom.

    Henning Berg trenger först og fremst en revolusjon i spillermateriellet. Jeg vil også tro han har gjort dette klart under kontraktsforhandlingene. Det blir spennende å se hva vi ender opp med.

    Jeg tror eneste spillere som kan föle jobben sin i LSK sikker neste år er:

    -Otto
    -Espen
    -Pål Steffen
    -Frode Kippe
    -Björn Helge Riise
    -Simen Brenne
    -OO
    -Mouheli

    Resten er jeg meget usikker på. Noen flere blir garantert men kan ikke se noen andre enn disse som sikre.

    Så forventningene mine til HB ligger i en klar filosofi, lavere gjennomsnittsalder, mer hurtighet og teknikk og til slutt et godt samarbeid med styr og stell i klubben. Felles mål og felles arbeidsmetoder.

    Og for guds skyld, ta med deg Torgeir på lasset.
    d
    Enig i de spillerne du nevner, med unntak av Frode Kippe.
    Syntes ikke han leverer så bra lenger.
    Bjørkøy derimot har jeg mer tro på.....

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #22
      Man skal ikke se bort i fra at vi kan få oss noen overaskelser når det gjelder salg neste år.

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #23
        er usikker på hva jeg forventer av HB som trener, men jeg forventer at LSK ikke skal kjempe i nederste del av tabellen.
        Antakelig vil treneren kunne påvirke spillerne i så stor grad at det kan bli en avgjørende faktor til at spillere presterer bedre både individuelt og lagmessig, det er en del av trenerens jobb, men om jeg har forventninger til at han klarer det...tja..... de fleste Norske trenere burde vel klare det bedre enn Nordlie gjorde?


        forvirra som jeg selv blir jo mere jeg tenker over det så kommer jeg vel frem til at jeg har litt forventninger til han som trener, men kanskje ikke de helt store forventningene, men HÅPET er stort.
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #24
          Tror de av dere som forventer at Berg vil gjøre så mye som dere selv sier vil bli skuffet. Ved å slenge ut mange spillere som per dags dato spiller så å si fast på 11'ern vil skape noe utrolig urolig lag. Blir jo som å komponere sammen en hel stall sammen igjen, noe som tar lang tid. Jeg tror mange av de som er i dgens stall vil forsvinne ja, men jeg tror dette vil skje over flere år, samtidig som vi jevnlig vil få inn nye forsterkninger.

          Vil bli vanskelig å slenge ut masse spillere når vi ikke har kvalifiserte spillere klare til å ta over.

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #25
            Opprinnelig skrevet av Trondeo
            Tror de av dere som forventer at Berg vil gjøre så mye som dere selv sier vil bli skuffet. Ved å slenge ut mange spillere som per dags dato spiller så å si fast på 11'ern vil skape noe utrolig urolig lag. Blir jo som å komponere sammen en hel stall sammen igjen, noe som tar lang tid. Jeg tror mange av de som er i dgens stall vil forsvinne ja, men jeg tror dette vil skje over flere år, samtidig som vi jevnlig vil få inn nye forsterkninger.

            Vil bli vanskelig å slenge ut masse spillere når vi ikke har kvalifiserte spillere klare til å ta over.
            Joda, helt enig med deg i dette. Nå kan jeg kun snakke for meg selv og mine forventninger til HB er ikke at han skal skifte ut stallen i löpet av vinteren 2009. Personlig tenkte jeg over en 5 års periode siden han tross alt han skrevet en 5 års kontrakt.

            Tror kanskje HB kan lykkes med spillere som Gundersen, Fellus, Biffen og Myklebust. Det hadde värt helt genialt om han fikk disse på rett kjör.

            Kommentar

            • Slakter Fjes
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 288

              #26
              Opprinnelig skrevet av Trondeo
              Vil bli vanskelig å slenge ut masse spillere når vi ikke har kvalifiserte spillere klare til å ta over.
              Dette er et enkelt, men godt poeng. Dessuten har vel dette blitt utprøvd tidligere? Rundt 1997. Sånn cirka forrige gang Steinar Pedersen var i klubben. Tror ikke man trenger å nevne navnet på mannen.
              "And I never thought this life was possible.
              You're the yellow bird that I've been waiting for."
              Bright Eyes - Poison Oak

              Kommentar

              Working...