Forventninger til Henning Berg
Collapse
X
-
er usikker på hva jeg forventer av HB som trener, men jeg forventer at LSK ikke skal kjempe i nederste del av tabellen.
Antakelig vil treneren kunne påvirke spillerne i så stor grad at det kan bli en avgjørende faktor til at spillere presterer bedre både individuelt og lagmessig, det er en del av trenerens jobb, men om jeg har forventninger til at han klarer det...tja..... de fleste Norske trenere burde vel klare det bedre enn Nordlie gjorde?
forvirra som jeg selv blir jo mere jeg tenker over det så kommer jeg vel frem til at jeg har litt forventninger til han som trener, men kanskje ikke de helt store forventningene, men HÅPET er stort.Kommentar
-
Tror de av dere som forventer at Berg vil gjøre så mye som dere selv sier vil bli skuffet. Ved å slenge ut mange spillere som per dags dato spiller så å si fast på 11'ern vil skape noe utrolig urolig lag. Blir jo som å komponere sammen en hel stall sammen igjen, noe som tar lang tid. Jeg tror mange av de som er i dgens stall vil forsvinne ja, men jeg tror dette vil skje over flere år, samtidig som vi jevnlig vil få inn nye forsterkninger.
Vil bli vanskelig å slenge ut masse spillere når vi ikke har kvalifiserte spillere klare til å ta over.Kommentar
-
Tror de av dere som forventer at Berg vil gjøre så mye som dere selv sier vil bli skuffet. Ved å slenge ut mange spillere som per dags dato spiller så å si fast på 11'ern vil skape noe utrolig urolig lag. Blir jo som å komponere sammen en hel stall sammen igjen, noe som tar lang tid. Jeg tror mange av de som er i dgens stall vil forsvinne ja, men jeg tror dette vil skje over flere år, samtidig som vi jevnlig vil få inn nye forsterkninger.
Vil bli vanskelig å slenge ut masse spillere når vi ikke har kvalifiserte spillere klare til å ta over.
Tror kanskje HB kan lykkes med spillere som Gundersen, Fellus, Biffen og Myklebust. Det hadde värt helt genialt om han fikk disse på rett kjör.Kommentar
-
Dette er et enkelt, men godt poeng. Dessuten har vel dette blitt utprøvd tidligere? Rundt 1997. Sånn cirka forrige gang Steinar Pedersen var i klubben. Tror ikke man trenger å nevne navnet på mannen."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
Kommentar