Takker Fjøra

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

Takker Fjøra

Helt sikkert han er ikke alle sitt ønske når de gjelder en manager stilling i en klubb, som LSK, men jeg takker JAF pga følgende årsaker.

* Han ledet oss til Cupen.

* Royal League innsatsen.

* Han var meget lojal mot Uwe og sa i fra når han mente klubben begikk en stor tabbe i å sparke ham. Had the balls to say so in front of an assembled press corps.

* Hentet flere landslagspiller (til tross for forskjellige prestasjoner. Er det noen andre som har hentet like mange spilletyper som Fjøra? Kanskje Søpla og RBK, men kommer på ikke flere)

* Hevet LSK sin profil.

Jeg vet at LSK har hatt mange skikkelige nedturer mens JAF har vært i klubben (er det nødvendig å ramse disse opp?). For å sammenligne, ville dere har hatt Bohinen istendefor? Knut Eggen? Hoftun? Nei takk.
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

JÅF bidro til at klubben, fra en nokså glemt middelhavsfarertilværelse, ble en potensiell gullkandidat tre år på rad. Vi ble en av Norges mest omtalte og profilerte klubber, samt at miljøet rundt LSK og alle som er glade i klubben virker mye mer samlet i dag. Vi har vært så heldige å få en ekte, 100 % kanarifugl i sjefsstolen, istedet for en hoppentusiast eller en slekting av ledelsen. Han har alltid satt klubben foran seg selv, og nekter selv i dag å syte og klage i media. Hoff kan ta seg en bolle. Fjøra bør bæres på gullstol gjennom Lillestrøm den dagen han går av.

Kommentar

• Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

Skulle bare mangle at vi ikke har en egen "takk for alt"tråd til Fjøra. Synes folk godt kan slenge inn en liten melding med takk og lykke til videre, i stedet for bare tommeltotter i taket. Såpass innsats har han fortjent fra oss!

Takk for alt, Fjøra! Stor mann!
      Last edited by Grusom B; 20.08.2008, 09:15. Begrunnelse: hva faen er tommtotter?
      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

Fjøra - En ekte fugl!...
        Last edited by Skinke; 20.08.2008, 12:20.
        Daukjøtt Felt C

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

Slutter meg til denne. Synes også det er på sin plass å berømme Fjøra for den proffe måten han forlater klubben på, jf. bl.a. uttalelsene han kom med i går:

Opprinnelig skrevet av okb
          Hva nå Jan Åge Fjørtoft? Det har jeg faktisk ikke rukket å tenke på. Det eneste fokuset jeg har nå er å bidra til at LSK kommer på sikker grunn. Det må jobbes knallhardt for dette. Alle mann og kvinner må være fullt konsentrert de siste ni kampene. Både på – og utenfor banen.

Det var helt naturlig å melde om min avgang etter sesongen i dag, i og med at LSK ville offentliggjøre treneren for neste sesong nå. Slik unngår vi forhåpentligvis for mange spekulasjoner. Min jobb er å beskytte laget og støtteapparatet, slik at disse får gjøre en best mulig jobb. Det er utfordringen nå inn i mot den viktige kampen mot Viking.

Jeg ble LSK- supporter i 1975, jeg har vært/er LSK – supporter som manager og jeg vil være LSK – supporter også når jeg drar etter sesongen.

Fjøra
          http://www.lsk.no/?did=9100143
          Bare en rakrygget og LSK-lojal mann uttaler seg på denne måten!

Kommentar

• sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

Han skal ha for at han gjør minimalt av skade eller legger opp til massive spekulasjoner, han sier det som det er, og ferdig med det. Ikke noe mer å snakke om.
            Helt til Frank Grønlund sier eller skriver noe vil dette virke som en fint og rent brudd.

Petter

Kommentar

• KanariGulFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 454

Takk for alt Fjøra du er og blir en bra mann, gjort mye bra for LSK og Fansen, og har en humor som ingen annen manager har.. Du har fylt mange ansikt med latter og smil gjennom årene du har jobbet hos/for oss Lykke til videre, og vi stoler på at dere som står i ledelsen nå klarer å få LSK litt oppover på tabellen før sesongslutt!!
              Sees vi på Feltet neste år da? :P

Kommentar

• Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 720

Takk Jan Åge for alle gode stunder og gleder. Du fremstår for meg som en stor hedersmann og en av få som vet hva integritet er.

Jeg digger at du setter klubben foran deg selv og egne interesser/agendaer.

Lykke til fremover ! - også kan vi håpe på mange nye gledesstunder med ny ledelse. Du får deg sikkert en kuul managerjobb i Europa om du så skulle ønske det.

All the best.
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

Takk for alt du har gjort for LSK, Fjøra. Både som spiller, trener og manager. Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre i livet, så lenge du ikke begynner i bydelsklubben. Håper å se deg på Åråsen igjen (og igjen).

Ta en twist!
                  Knurr...

Kommentar

• tilt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2007
                    • 813

Takk for alt du ga Fjøra

Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

kanskje på plass med en versjon av denne klassikern...
                    livet er en gamp for de som ikke kan si k
                    https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

Takk for alt du har gitt LSK, Jan Åge. Både som spiller, trener og gjennom din gjerning som manager. Jeg synes du alltid har frontet klubben på en eksemplarisk måte, aldri vært noe tvil om hvor lojaliteten din ligger. Dessuten synes jeg du har behandlet oss supportere på en glimrende måte. Som du selv sa når du ble spurt om hva du hadde lært gjennom 4 år som manager i Lillestrøm Sportsklubb; At det faktisk går ann å bli kjent med fansen. Takk for at du tok deg tid til dette.

Med dette ønsker jeg deg herved lykke til videre, hva du enn måtte ha av fremtidige planer. Kjenner jeg deg rett, så er ikke dette det siste vi har sett av Jan Åge Fjørtoft.

Min siste bønn til deg: Gjør ditt ypperste for å sikre LSKs tippeligakontrakt for 2009. Uansett kan du forlate Åråsen med hodet høyt hevet.
                      Last edited by Kanarifugl84; 20.08.2008, 12:47.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

Vil også takke for at du latterliggjorde Davy på TV2Sport direkten. Hans patetiske ledende spørsmål ble en etter en plukket fra hverandre og han satt og ble sakte bleker og blekere.

Kommer aldri til å glemme dette intervjuet og jeg vil ønske deg lykke til med livet og ditt velbegrunnede korstog mot elendig jouralistikk.

Ha en god karriere og ikke end opp i søpla!
                        Last edited by Kjell.T.Ring; 20.08.2008, 12:26. Begrunnelse: leif
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Tak Fjøra!

Takk for alt Fjøra. Scoringer, entusiasme for klubben og glimrende coaching i RL.

Regner med at vi sees i St. Tropez til sommeren. Benny spanderer første runde!
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Vil også takk for at du latterliggjorde Davy på TV2Sport direkten. Hans patetiske ledende spørsmål ble en etter en plukket fra hverandre og han satt og ble sakte bleker og blekere.

Kommer alldri til å glemme dette intervjuet og jeg vil ønske deg lykke til med livet og ditt velbegrunnede korstog mot elendig jouralistikk.

Den der kommer til å sitte høyt hos meg også, deilig å se han avvæpne sensasjonsjournalistikken på den måten. Mer slikt i fremtiden, Jan Åge, uansett hvor du er!!

Petter

Kommentar

• Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

Takker for en stor mann, Fjørtoft. Gleder meg til festen etter sesongslutt

Kommentar

• Jon André
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2007
                                • 60

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Skulle bare mangle at vi ikke har en egen "takk for alt"tråd til Fjøra. Synes folk godt kan slenge inn en liten melding med takk og lykke til videre, i stedet for bare tommeltotter i taket. Såpass innsats har han fortjent fra oss!

Takk for alt, Fjøra! Stor mann!
                                Eller sende en takke mail til fjøra selv! Jeg gjorde det og fikk svar tilbake
                                Ultras Lillestrøm

Kommentar

• Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Vil også takke for at du latterliggjorde Davy på TV2Sport direkten. Hans patetiske ledende spørsmål ble en etter en plukket fra hverandre og han satt og ble sakte bleker og blekere.

Kommer aldri til å glemme dette intervjuet og jeg vil ønske deg lykke til med livet og ditt velbegrunnede korstog mot elendig jouralistikk.

Husker ikke dette jeg, finnes det noen sted på nette?
                                  Daukjøtt Felt C

Kommentar

• McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5102

Fjøra kommer etter ca 25. min.

Utdrag:

Wathne: Det er helt åpenbart at det med sportsdirektør og trener er et problem. Det var et problem for Knut Torbjørn Eggen når Morgan Andersen kom til Fredrikstad. Det var et problem for Knut Tørum når Knut Torbjørn Eggen kom til Rosenborg. Og det var et problem for mange andre som havnet i-i-i den situasjonen at det blir en konflikt om hvor går grensen. Hva skal jeg mene, hva skal du mene. Er vi faglig enige. Det var et problem for deg å si farvel til Uwe Rösler vel, som du støttet og sto last og brast med.

Fjøra: Det var et spørsmål?
                                    Last edited by McGuffy; 20.08.2008, 13:14.

Kommentar

• Superstefan
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 2180

Ekke så mye som ikke er sagt allerede så jeg havnet på .

Takk for alt
                                      Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

[quote=McGuffy;282222]http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=235646

Ser bare at man kan kjøpe seg abo på sumo, der selvfølgelig en Brann-spiller er avbildet. I dette tilfelle Mjøsas ekleste
                                        LSK Norges beste lag

Kommentar

Working...