Littoverhalvveis-Børsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

Karakterbok Littoverhalvveis-Børsen

Tidligere år har jeg fra tid til annen slengt opp en børs over hvordan ting så ut halvveis i sesongen, og tenkte derfor jeg kunne gjøre det igjen, på tross av at godt over halvparten av sesongen alt er unnagjort. Det blir litt vanskelig dette, spesielt med tanke på Udays herjinger, men det får man bare ta med seg. Noen vil dermed sikkert synes endel karakterer er i overkant strenge ettersom vi per dags dato ligner på et fotballlag igjen.

Otto: 5
    Det er vanskelig å skulle klandre Otto for noenting som helst. Mannen er så dedikert og proff i hele sin væremåte at han får Ole Gunnar Solskjær til å virke som en trygdet blandingsmisbruker fra Tveita. Har vært uheldig med skade i år, og har dermed bare stått under Uday, og vi vet alle altfor godt hvordan det gikk. Synes han var så god som det går an å forvente de kampene han stod, selv om det kanskje skortet litt på de helt store tigersprangene.

Steinar Månemann: 4
    Har noen noensinne blitt rakket mer ned på før han i det hele tatt rakk å spille en kamp i LSK-drakta? Javisst, tidlig i sesongen var det ingenting som tydet på at SP hadde noe å bidra med utover å faktisk være høyreback, men etterhvert har det kommet seg. Voldsomt. Var elendig under Nordlie, har vært svært god etter at krølle tok over ansvaret. Har løst venstrebackutfordringa mye bedre enn hva han gjorde under forrige opphold på Åråsen.

PSA: 4
    Har ikke vært god som stopper, men ditto fremragende som høyreback i de siste kampene han har spilt der. Det er ikke helt lett å bli klok på Pål Steffen. Noen kamper er han overalt, andre kamper er han totalt fortapt. Jeg heller mer og mer mot å bruke ham som back, ettersom det er lettere å få tak i gode stoppere enn backer, og fordi jeg begynner å lure på om potensialet er vel så stort, om ikke større, der. Farta er uvurderlig i tidenes treigeste LSK-stall.

Blurkhern: 4
    I tidligere tider, da jeg var hovedansvarlig for å få karakterboka ut til folket, var det å kommentere Frodo en internkonkurranse med meg selv om å komme opp med mest mulig kreativ gjenbruk av superlativer. Er fortsatt stor og sterk, for de som måtte lure på det, men har hatt sin til nå dårligste sesong i gul drakt. Har som alle andre forbedret seg etter "han-dere-veit"(dette kommer til å gjentas til det kjedsommelige), men forut for tjukkasflukten var han på bærtur. Permanent. Har mistet mye fart, forhåpentligvis kommer det tilbake med normal trening.

Biff: 4
    Hadde håpet på mer spilletid, og det er jeg vel greit nok enig i. Har potensiale til å bli en klassisk norsk steinalderstopper med jern i armer og bein, men må få spilletid. Er ikke talent lenger. Har vært svært god i innhoppene sine, også har han jo rødt hår. Det er ALLTID et pluss. Hvis Eirik var superhelt skulle han hett Biff Firecrotch, for det har jeg bestemt. Også skulle vi lagd tegneserier om ham, som Hollywood kunne føkka opp med B-filmatiseringer med Ben Affleck i hovedrollen. Fysj, jeg ser det for meg.

MJ: -
    Ingenting.

Magnat-Vidar: 5
    Var den eneste utespilleren som var i nærheten av å prestere første halvdel av sesongen(derav god karakter), men har utrolig nok klart å bli mye dårligere siden. Sliter med skade i foten som har gjort ham mer eller mindre ubrukelig de kampene har vært innom de siste fem, og er vel uansett egentlig for gammel. Jeg er ikke overbevist, på tross av trua jeg hadde ved innkjøp. Kommer han tilbake slik han spilte i begynnelsen av sesongen kan dette imidlertid bli ganske ålreit.

JML: 3
    Lider voldsomt under å ha blitt brukt på venstreback. Dette er et ledd i dere helvetes høyrehendtes møkkakonspirasjon mot oss venstrehendte/beinte overmennesker, for å holde oss nede på deres eget opprinnelig utilnærmelige labre nivå, og la det være sagt: Det er lavt. Laaaavt! Er en dugandes venstreving, men kommer neppe til å være mer enn stallfyll hvis denne fantasivenstrevingen vi har babbla om i flere år plutselig materialiserer seg.

Bjørkis: 4
    Sjelden har fire millioner sett mindre verdt ut enn i Jonnas første kamper for oss. Var tilnærmet ubrukelig, med kondis som en sekstiåring med kohls og bevegelighet som Stephen Hawkins. Men! Så forsvant broren til Qusay, og plutselig hadde vi en klassespiller på midten. I løpet av et par uker ble gutten transformert, og nå er han jaggu grisegod. Herlig førstegoal for klubben, og måten han feiret denne på viste at det betød mye for ham. En spiller alle vil skal lykkes, og som nå ser ut til å gjøre det. Kapteinsemne.

Kalle/Mulle: 6
    Også en som sleit under Tom Saddamson(nå begynner det å bli tomt her). Næmmen. Var imidlertid uansett en av få som ligna på en ordentlig fotballspiller. Fått mye pepper for å slå mye i støtte, men dette har vel gjerne vært fordi medspillerene hans til tider ville fått ni saltstøtter til å se ut som en haug med Usain Bolt-kloninger. Etter EM har han vært noe i nærheten av seriens beste midtbanespiller, og spesielt mot Godset var han helt enorm. Sammen med Occean best i år.

Brenne: 2
    Nå har vi altså for lengst konstatert at Brennis er høstspeller, og ditto elendig om våren. Uansett. Bortsett fra et lekkert skudd mot Tromsø i åpningen har han vært ute av posisjon og form, og har på tross av store forbedringer defensivt ikke fått noe særlig til å stemme offensivt. Var imidlertid god mot Lyn sist på tross av en forferdelig "brennt" sjanse(jeg vet det, unnskyld), og med litt hell og lykke var dette det første tegnet til høstformen som viste seg frem. MÅ bli bedre om han i det hele tatt skal ha en fremtid i klubben.

Lillebror: -
    For å sitere Rednex' klassiker fra 1995:

Wish you were here
    me oh my countryman
    wish you where here

Wish you were here
    don't you know the stove is
    getting colder
    and i miss you like hell
    and i'm feeling blue

I've got feelings for you babe
    do you still feel the same
    from the first time i laid my
    eyes on you
    i felt joy of living
    i saw heaven in your eyes in
    your eyes

I miss your laugh i miss
    your smile
    i miss everything about you
    every second's like a minute
    every minute's like a day
    when you're far away

Wish you were here
    the stove is getting colder baby
    wish you were here
    a battlefield of love and fear

Ah...

Karim: 5
    Jeg er snill med Karim her. Jeg vet det. Men likefullt, hadde gutten fått mer spilletid når vi desperat trengte en høyreving med tendenser til innleggsfot, ville vi hatt flere poeng enn vi har per dags dato. Jeg synes semitunisieren vår har vært svært frisk i de fleste kampene han har spilt, og føler med ham for det latterlige røde kortet han fikk av Tom Egotrip Øvrebø på Briskeby. Er veldig på vippen med en femmer, men føler hans bidrag i snuoperasjonen har vært av såpass viktighet at det trekker opp.

Mykle:
    Jeg vil ikke kommentere dette. Magnus har gått gjennom en karrieremessig krise, og trenger ikke slakt av meg for å være klar over det. Det kommer til å gå oppover herfra, Magne! Dette står ikke på talentet.

Rånern: 3
    Skader og feil posisjon. Bare husk at vi elsker deg for det!

Metern(jepp, bandwagon here I come): 6
    Hmmz...Finnes det noe mer irriterende å se på enn Olivier Occean ute av form? Jeg er fristet til å gjøre et unntak for nettavisartikler om Jessica Simpson med positive vinklinger, men nei. Svaret er selvsagt, ubestridelig, opplest og vedtatt NEI. Når han derimot er i god form, sånn som nå, er metern helt sjef, og kanskje den aller fremste boksspissen i hele serien. Må score mot topplagene også, men 9 mål på 17 kamper, for laget som har spilt dårligst fotball sett under ett, er enormt bra.

Arildo: 5
    Elsker deg. Trenger dere kommentarer på denne karen er dere enten små barn, korttenkte, eller xantippe(altså at du simpelthen nærer et irrasjonelt hat til mannen).

Gundo: 1
    På tide å gjøre talentet gjeldende snart, kanskje?

Fellus: 5
    Har ikke spilt mye, men har gjort svært friske innhopp så å si uten unntak de gangene han har fått sjansen. Synes det er verdt en femmer, jeg. Om ikke annet som en oppmuntring. Har god teknikk og dribbleferdigheter, og den som ikke savner det ved dagens mannskap er rett og slett en jævla dyktig løgner. Berg er lik Fellus-suksess?

Moldskred: 5
    Begynte alldeles grusomt mot Lyn(var det vel), men har spilt seg enormt opp. Er blitt rimelig trygg i feltet, og har gjort endel feberredninger vi ikke visste han hadde på lager. En solid nummer to bak Otto.

Trenere:
    Uday: 1
    Helt forferdelig. Ødela laget fysisk og psykisk, og hadde en måte å behandle folk på som fikk Vibekke Sæter til å virke sympatisk(det sier litt). Burde vært fjernet da Fjøra gikk inn for det i vinter, og fikk sitte for lenge. Det som er trist er at fyren er ekstremt dyktig i media, og fremstår som svært sympatisk i nær sagt enhver sammenheng. Dermed blir alt det negative fokuset som skulle vært ham selv til del satt på klubben i stedet, og konsensusen blir at det er LSK som er ulven og Fjørtoft er ryggdolkeren ingen trenere utenom Uwe kan stole på. Gi meg en P! Gi meg en S! Gi meg en Y! Og så videre...

EJ: 4
    Litt for tidlig å si, men har tross alt gitt oss tre livsviktige seiere i sekspoengere på rekke og rad. Skal ut mot de gode lagene etter helga, og da får vi nok se om dette kvalifiserer til høyere karakter til slutt. Er vel omtrent så bra som det går an å forvente.

KFL: 8
    Vi skal ha kredd for å aldri ha gitt oss, men fortsatt synginga uansett hvor rævva det som har blitt vist på banen har vært. For egen del syntes jeg det var en bro for langt da det ble sunget på 3-0 til FFK, men det viser jo bare hvor fantastisk gode motgangssupportere mange av dere åpenbart er.

Så! Der gikk det jaggu unna en time av arbeidsdagen. Ikke verst, eh?
    Last edited by Håkon Henriksen; 25.08.2008, 12:16. Begrunnelse: Karakterbok
    Ni principe ni rey...

D10S!
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 720

Digger innlegget ditt og er nærmest enig i alt .... Have a cold one on me

Visa 9615 4654 5845 4544
    Exp: 05/10

Hehe - not
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7154

Nydelig tiltak fra Grusom, og som vanlig er jeg nesten helt enig i alt han sier. Faktisk vanskelig å trekke ut et "gjennomsnitt" over hele sesongen, siden laget har opptrådt radikalt forskjellig i våres respektive etter sommerferien.

Otto: 7 (vært kjempegod, ikke påstå noe annet!)
      LIM: 5 (spilt seg stort opp)
      Pedersen: 4+ (håpløs i vår, solid nå)
      Kippe: 5- (dårlig vår, mye mer resolutt og smart nå)
      Riseth: 5 (tidvis grisebra i vår, så kom akilesskaden. Svakere etterpå)
      PSA: 4+ (varierende, men inne i en god stim. Høyreback fra nå av?)
      Biffen: (5 - få kamper. God i Køben, gi ham flere kamper)
      JML: 3 (sett ikke en ving til å spille back - la JML spille ving. Der er han god)
      Stensaas: (5 - få kamper. Positiv fyr)
      Essediri: 5 (Vært glimtvis god. Nydelig dødballfot og gode innlegg)
      Mouelhi: 6+ (Minst svak av utespillerne i vår. God i høst)
      Bjørkøy: 5 (håpløs i vår - stor den siste måneden. Forstå det den som kan)
      Brenne: 3- (ute av posisjon i hele år. Få ham sentralt!)
      Søgård: 2 (skada, og deretter svak form)
      Myklebust: 1 (blottet for selvtillit. Må snart levere)
      Gundersen: 1 (brukt i feil posisjon, men har heller ikke levert)
      Sundgot: 5 (jevnt god. Et par svake kamper)
      Occean: 7 (aldri vært bedre enn han er nå. Gi ham service, så scorer han)

Uday - 1: Ble fjernet fem måneder for seint. Fy faen ta deg, Uday. Kom aldri tilbake!

Erland J - 7: Tror jobben med å snu skuta har vært mye vanskeligere enn vi kan forestille oss. Etter det jeg har sett har Johnsen/Grodås gjort en kjempejobb med å hale laget opp av gjørma og få tilbake troa på seg selv og innøve en spillestil som er variabel og dynamisk, i motsetning til robotfotballen til Nordlie som var så lettgjennomskuelig at det ble tåpelig å se på. Trekkes vel for svake bytter ved et par anledninger. Erland har gjort jobben mer enn godt nok, og jeg håper vi får beholde ham i klubben.
      Last edited by trigz; 22.08.2008, 15:09.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

Jevnt over syns jeg dere er litt snille, og setter karakterer en over det jeg ville gjort. Med unntak som Kiko, Occean og Riise (det lille vi har sett) som har stått frem.

Men det er spesielt en karakter som opprører meg.

Uday: 1

Hva har denne mannen gjort som skal tilsi at han fortjener en stolpe? Til og med en smultring er for generøst for denne parodien på trener, hvis fotballfilosofi baserer seg på å kunne løpe mest mulig. Fortrinnsvis på trening slik at det ikke finnes overskudd igjen til noe kreativitet når det kommer til kamp.

Jeg gremmes...
        Last edited by Henrik; 23.08.2008, 17:40. Begrunnelse: spelling

Kommentar

• Raskolnikov
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1453

Synes hetsingen av Nordlie er utrolig patetisk. Den første sesongen hans gjorde vi det godt i serien selv om laget var klart svekket (Koren og Mifsud) og vi vant vår første tittel siden 1989.

At fotballfilosofien til Nordlie bare går ut på å løpe er også en idiotisk påstand. Nordlie har en klar filosofi for hvordan man skal spille 4-3-3 som han står last og brast ved. Er få, om noen, norske trenere som har en så klar filosofi - uten at det betyr at jeg nødvendigvis er enig med Nordlie.

Jeg er helt sikker på at LSK-supporteren Tom Nordlie gjorde sitt aller beste for å gjøre LSK til en toppklubb. Dessverre mislyktes han og det er trist, men nå synes jeg hetsingen av Tom Nordlie snart må ta slutt!
          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
            Synes hetsingen av Nordlie er utrolig patetisk. Den første sesongen hans gjorde vi det godt i serien selv om laget var klart svekket (Koren og Mifsud) og vi vant vår første tittel siden 1989.

At fotballfilosofien til Nordlie bare går ut på å løpe er også en idiotisk påstand. Nordlie har en klar filosofi for hvordan man skal spille 4-3-3 som han står last og brast ved. Er få, om noen, norske trenere som har en så klar filosofi - uten at det betyr at jeg nødvendigvis er enig med Nordlie.

Jeg er helt sikker på at LSK-supporteren Tom Nordlie gjorde sitt aller beste for å gjøre LSK til en toppklubb. Dessverre mislyktes han og det er trist, men nå synes jeg hetsingen av Tom Nordlie snart må ta slutt!
            Jeg syns jeg vanskelig kan få hetset han nok. Han må personlig ta ansvaret for at vi ikke er noen toppklubb lengre.

Hans gullplan består i å hente inn Steinar Pedersen, JML, Karim Essediri samt bytte ute Shane med Marius Johnsen etc etc. Riseth var så viktig å få inn at vi betaler han 3 mill i året, og det kommer til å skaffe oss store problemer når vi skal ut i forhandlinger med de viktige spillerne i stallen som kun tjener halvparten.

Han var notorisk på å ikke slippe til nye spillere, han hadde satt seg en ellver i hodet og klarte ikke å vike fra den. Han forestilte seg at Occean var en krittslikker og han klarte ikke å ta hensyn til BHR sitt tøffe kampprogram, og resultatet av det har vi sett i år.

Og nå som han endelig ha blitt fjernet klarer han å fremstille det som om det er LSK som er den stygge stygge ulven, og at han er et stakkars uskyldig offer.

Nei den mannen har jeg mistet all respekt for etter hva han har gjort med sportsklubben.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Tre millioner til Riseth i året inkluderer sign-on fee som neppe var ubetydelig. Lønna hans er nok lang mer moderat, og er neppe noen rekordsum i LSK-sammenheng.

Kommentar

• Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

Opprinnelig skrevet av reka
                Tre millioner til Riseth i året inkluderer sign-on fee som neppe var ubetydelig. Lønna hans er nok lang mer moderat, og er neppe noen rekordsum i LSK-sammenheng.
                6 mill over to år er uansett poenget. Og at han får mesteparten allerede i det han signerer gjør bare avtalen mindre gunstig for LSK enn om vi kunne porsjonert det ut over flere år.

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7154

Det "patetiske" er at noen faktisk tar Uday i forsvar. Vårsesongen vår i fjor var en fortsettelse av den gode stimen fra 2006, og var i liten grad Nordlies fortjeneste, selv om han selvsagt melket suksessen for alt den var verdt. Først utpå høsten begynte "Nordlie-effekten" å gjøre seg gjeldende. Spillersalgene hans i fjor, og de SKADDE! erstatningene han hentet inn, er ubegripelige. En oppskrift på katastrofe.

Når det så begynte å butte, kom den virkelige Nordlie fram. Han som skyver ansvaret over på alle andre enn seg selv og som ikke evner å snu dårlige resultater, fordi hans eget system er så fastlåst at han ikke evner å gjøre om på det og spille en fotball som faktisk PASSER de spillerne han rår over. Ikke faen om det er patetisk å hetse Nordlie: Han fortjener alt han kan få.

Takk, Fjørtoft, for at du sto oppreist i stormen i vinter og beredet grunnen for sparkingen av Uday. I motsatt fall ville han ha fått sparken sånn ca. nå, og da ville vi vært fortapt.

Å ta Uday i forsvar er like ubegripelig som å forsvare Even Pelleruds regime på Åråsen. De er i samme klasse.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Han bor i Lillestrøm, han har familie i lillestrøm og han prøvde så godt han kunne. En grusom tabbe å ansette ham, selvfølgelig, og halve 2008 er et svart kapittel i historien. Men han er tross alt en fra distriktet her som har bånd til klubb og by. Jeg kan trekke frem noe positivt: Cupgull og at han har trent søpla ned i 1. divisjon. Personlig sparer jeg hatet mitt til dem.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7154

Han bor i Lillestrøm, han har familie i lillestrøm og han prøvde så godt han kunne.
                      Men han var ikke "lojal" nok til å ta konsekvensen av katastrofen han stilte i stand og trekke seg vederlagsfritt fra jobben: Nordlie fikk flere millioner i fallskjerm. Hadde du eller jeg gjort en så ubegripelig rævva jobb i vårt daglige virke ville vi ikke ha fått et øre i fallskjerm, men et tupp i ræva og adjøss, det skal jeg love deg.

Nordile kan stappe krokodilletårene og flosklene sine opp der sola aldri skinner. Han var en sammenhengende katastrofe for oss, verken mer eller mindre, og var håret unna å styre oss helt ned i avgrunnen. Han fortjener ingen takk overhodet. Begynn som gymlærer igjen, Nordlie!

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

1. Krokodilletårer: Nordlie har holdt helt kjeft om engasjementet sitt i media etter at det ble avsluttet. Ingen sutring, ingen drit. Et eksempel til etterfølgelse.
                        2. Fallskjerm/etterlønn: Ingen ved sine fulle fem ville takket nei til en fallskjerm etter en oppsigelse som nok kan representere ens siste engasjement i bransjen.

Kommentar

• Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

Nordlie har vel tjent noe opp i mot 7.5 millioner på å bli oppsagt rundt omkring, bare til orientering.

En person som river ned alle rundt seg med nedrakking og uforutsigbar drittsekkoppførsel fortjener ikke annet enn hets(ikke prøv deg med enda en stein-i-glasshuskommentar, benny).
                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Raskolnikov
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1453

Opprinnelig skrevet av trigz
                            Det "patetiske" er at noen faktisk tar Uday i forsvar. Vårsesongen vår i fjor var en fortsettelse av den gode stimen fra 2006, og var i liten grad Nordlies fortjeneste, selv om han selvsagt melket suksessen for alt den var verdt. Først utpå høsten begynte "Nordlie-effekten" å gjøre seg gjeldende. Spillersalgene hans i fjor, og de SKADDE! erstatningene han hentet inn, er ubegripelige. En oppskrift på katastrofe.

Når det så begynte å butte, kom den virkelige Nordlie fram. Han som skyver ansvaret over på alle andre enn seg selv og som ikke evner å snu dårlige resultater, fordi hans eget system er så fastlåst at han ikke evner å gjøre om på det og spille en fotball som faktisk PASSER de spillerne han rår over. Ikke faen om det er patetisk å hetse Nordlie: Han fortjener alt han kan få.

Takk, Fjørtoft, for at du sto oppreist i stormen i vinter og beredet grunnen for sparkingen av Uday. I motsatt fall ville han ha fått sparken sånn ca. nå, og da ville vi vært fortapt.

Å ta Uday i forsvar er like ubegripelig som å forsvare Even Pelleruds regime på Åråsen. De er i samme klasse.
                            Selvfølgelig kan man kritisere Tom Nordlie, men det er lov å bruke flere farger enn svart og hvitt. At vi fortsatte den gode stimen fra 2006-sesongen er rent vås. I 2006, som i 2005 og 2007 hadde vi en relativt svak høstsesong. Når man i tillegg vet at vi mistet våre beste spillere før 2007-sesongen, noe som ikke var Nordlie sin feil, så står jeg på at 2007 var en god prestasjon av LSK og dermed også av Nordlie som var sportslig hovedansvarlig.

At vi trente for mye kondisjon under Nordlie er vel hevet over enhver tvil, men samtidig er det ikke helt unaturlig å ta tak i kondisjonen når man året i forveien satt norgesrekord i å gi fra seg poeng i sluttminuttene (ikke for det, tipper Nordlie ville kjørt samme hardkjør uansett, men men). Dette skjedde ikke under Nordlie, med andre ord en klar forbedring. Sammenlignet med året før lagde vi også flere mål og slapp inn færre.

Det blir selvfølgelig hypotetisk, men jeg har ingen som helst tro på at vi hadde greid en 4. plass i 2006 uten Robert Koren og Michael Mifsud. Under Uwe var vi tidvis veldig avhengig av enkeltmannsprestasjoner fra disse spillerne.

Jeg er slett ingen fan av Tom Nordlie og er glad for at vi sparket han i tide. Som du påpeker viste han en rekke store svakheter som trener, svakheter som gjør han uegnet til å trene en storklubb som LSK. Det er fortsatt lov å gi han kreditt for de tingene som var bra.

Kommentar

• Raskolnikov
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1453

Nordile [...] var en sammenhengende katastrofe for oss, verken mer eller mindre
                              Gratulerer med cupfinalekatastrofen!

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Nordlie har vel tjent noe opp i mot 7.5 millioner på å bli oppsagt rundt omkring, bare til orientering.
                                Ikke for å kverlulere, men hvor har du det tallet fra?
                                Flere avisartikler nevner summen 2,5 millioner eller deromkring. Nordlie på sin side avviser at det er snakk om så mye:

Tom Nordlie tilbakeviser at han har 2,5 millioner kroner i fallskjerm.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Ikke for å kverlulere, men hvor har du det tallet fra?
                                  Flere avisartikler nevner summen 2,5 millioner eller deromkring. Nordlie på sin side avviser at det er snakk om så mye:

http://www.tv2.no/sporten/fotball/ti...cle1946086.ece
                                  Grusom mente vel totalt i karriæren. Da er vel ikke tallet så langt fra sannheten.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7154

1. Krokodilletårer: Nordlie har holdt helt kjeft om engasjementet sitt i media etter at det ble avsluttet. Ingen sutring, ingen drit. Et eksempel til etterfølgelse.
                                    Fikk du ikke med deg den tåredryppende pressekonferansen der Nordlie fikk eie mikrofonen i nesten en time?

I Tom Nordlies hjerte er det bare plass til èn ting: Det gigantiske egoet hans.

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7154

Gratulerer med cupfinalekatastrofen!
                                      Haugesund hadde vi selv slått med deg og meg på trenerbenken. Vi var Tippeligaens tredje dårligste i fjor høst.

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Haugesund hadde vi selv slått med deg og meg på trenerbenken. Vi var Tippeligaens tredje dårligste i fjor høst.
                                        Bytt ut vårsesongen 2007 med vårsesongen 2008 og LSK hadde vel spilt i 1 div i år.... Folk må rett og slett få opp øya, se på fakta ang hvor dårlig laget gjorde det etter de første 6 kampene i 2007.
                                        Cupgullet kan vi takke O.Occean for..

Kommentar

Working...