Viking - LSK 24.08
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er sant, men poenget er det samme. Skal laget tilpasse spillestilen til en enkeltspiller, eller skal enkeltspilleren tilpasse seg laget?
Om man skriker på 442 diamant, 4-3-2-1, eller 1-1-6 spiller ingen rolle, man må spille det systemet som fungerer for laget, noe standard 4-4-2 gjør, ikke hyle om en omlegging for å tekkes en enkelspiller.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Den gangen endret vi fra ett system som fungerte dårlig, nå har vi ett spill som faktisk gi avkastning. See the difference?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det er ikke store forskjellen i forhold til kampene i den siste "gode" perioden, kun mer bestemt på å bruke spillerne der de fungerer best.. til lagets fordel.Kommentar
-
4-4-2 med de 2 sentrale midtbanespillerne fordelt på en defensiv (Kiko/Søgård/Bjørkøy) og en offensiv (Brenne/Bjørkøy/Sundgot) spiller.. Samt vinger med fart og innleggsfot.
Det er ikke store forskjellen i forhold til kampene i den siste "gode" perioden, kun mer bestemt på å bruke spillerne der de fungerer best.. til lagets fordel.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
4-4-2 med de 2 sentrale midtbanespillerne fordelt på en defensiv (Kiko/Søgård/Bjørkøy) og en offensiv (Brenne/Bjørkøy/Sundgot) spiller.. Samt vinger med fart og innleggsfot.
Det er ikke store forskjellen i forhold til kampene i den siste "gode" perioden, kun mer bestemt på å bruke spillerne der de fungerer best.. til lagets fordel.
Uvesentlig om en spiller er/kan være bedre i en annen posisjon, hvis laget har best av at han spiller i nåværende posisjon.
It's that simple..
På sikt kan det være at det beste for laget er å få Brenne inn sentralt, men det er ikke noe en begynner å fikle med i dagens situasjon.
Edit : hmm, jeg var visst for treg på avtrekkern :0)¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Men jeg ser potensiale og ferdigheter i Simen Brenne som jeg mener laget bør utnytte bedre.Kommentar
-
Det ser jeg også, men det vil være galskap i ordets ytterste forstand å endre et spillesystem som fungerer for å tekkes en enkelt spiller. Derfor bør Simen ta til takke med en plass på kanten så lenge han ikke er bedre enn Bjørkøy/Kiko på sentral midtbane.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar