Stensås var rimelig kontant med dvergen i dag. Faen meg den förste norske fotballspilleren som har forstått hvordan man skal ta ham. Holde seg på beina og la sirkusklovnen danse seg ferdig för han rolig og behersket setter foten på ballen. Hadde resten av laget fulgt Ståles eksempel, så ville Alanzinho värt flaut dårlig i kveld. Forövrig så mener jeg taktikken mot den lille rakkeren er å bruke så mye tyngde som mulig og bruke kroppen, så han flyr litt vegg i mellom og blir sur og lei.
LSK-Stabæk, Åråsen, mandag 1.9.08 kl 19
Collapse
X
-
Utenom byttet sundgot - myklebust så synes jeg johnsen gjorde greie valg. mykle- sundgot-byttet var selvfølgelig en katastrofe på linje med når uwe bytta ut mifsud mens vi ble pressa for å få inn hodestyrke eller når han bytta om til tre bak mot tromsø.Kommentar
-
Jeg er faktisk helt uenig med det du skriver her; Venstresiden fungerte greit på tross av Brenne, ikke på grunn av Brenne. Ståle Stiil gjorde en god figur og lot ballen gå, mens Brenne brukte lang tid med ballen og satte medspillere i vanskelige situasjoner de få gangene han klarte å unngå å miste den til en blå. Brennes første rene treff på ballen var scoringen - det er faktisk ganske utrolig at det er mulig å spille 60 minutter uten en eneste fornuftig involvering!
På min børs får Brenne en 2-er, det som redder han fra stolpen er scoringen.
Det blir fokusert mye på at Brenne brukes feil på flanken, noe jeg langt på vei kan være ening i, men det å spille på kanten er ingen unnskyldning for å gi vekk ballen ved svak touch og utaktiske valg. Da Brenne ble flyttet inn i midten mot FCK var det mange som jublet, men de samme feilene ble gjort da.
Brenne er etter mitt syn en heit kandidat til ett av de verste kjøpene LSK har gjort, pris tatt i betraktning.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Roy Helge var ikke verst i dag, han. Kortene han ga virket korrekte, og det var vel ingen spesielt tvilsomme avgjørelser egentlig, med unntak av da Myklebust feilaktig ble avvinket for offside da han ble felt av Knutsen. Det er snakk om millisekunder og centimetere, når assistentdommeren vinker i den situasjonen er det vrient for hoveddommer å overstyre den.
Forøvrig er det fornøyelig å se Nannskog i komplett mental ubalanse og høre kommentatorne som synea at LSK fikk skåningen til å se gammel ut i dag. Snart slipper vi å se noe mer til psykopaten i norsk fotball. Godt er det.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg er faktisk helt uenig med det du skriver her; Venstresiden fungerte greit på tross av Brenne, ikke på grunn av Brenne. Ståle Stiil gjorde en god figur og lot ballen gå, mens Brenne brukte lang tid med ballen og satte medspillere i vanskelige situasjoner de få gangene han klarte å unngå å miste den til en blå. Brennes første rene treff på ballen var scoringen - det er faktisk ganske utrolig at det er mulig å spille 60 minutter uten en eneste fornuftig involvering!
På min børs får Brenne en 2-er, det som redder han fra stolpen er scoringen.
Det blir fokusert mye på at Brenne brukes feil på flanken, noe jeg langt på vei kan være ening i, men det å spille på kanten er ingen unnskyldning for å gi vekk ballen ved svak touch og utaktiske valg. Da Brenne ble flyttet inn i midten mot FCK var det mange som jublet, men de samme feilene ble gjort da.
Brenne er etter mitt syn en heit kandidat til ett av de verste kjøpene LSK har gjort, pris tatt i betraktning.
Jeg følte det hvertfall sånn selv når jeg ble plasert på flanken, og jeg egentlig var spiss.
Jeg har hvertfall trua på at Henning Berg skal få maks ut av Brenne.Kommentar
-
Myklebust skal ikke på vingen. Han skal rive motstandernes forsvar i filler med uforutsigbarhet og stor fart. Kanskje kommer det noen gode skudd og scoringer igjen også.LSK Norges beste lagKommentar
-
Synes de fleste av LSK-spillerne var meget bra i dag og leser at Karim, Mykle og Brenne blir nevnt flere ganger. MEN at nesten ingen ser den utrolige jobben Kiko Mouheli gjør i dag er helt utrolig. Han er jo helt KONGE. Uten hans innsats hadde vi ikke fått poeng i denne kampen. Han løper og løper og gjør en stor defensiv jobb i dag. Og i dag var det ikke mange unødvendige tilbake pasninger.Kommentar
-
Synes ikke Riise fortjener å få spassere rett inn i laget igjen på bekostning av Essediri, som faktisk har vært en av våre beste hver gang han er på banen. Dessuten må vi passe oss for å drive "rovdrift" på han. Da eventuelle penger bør brukes på å forsterke stalle foran neste år, framfor et søksmål fra familien Riise.Kommentar
-
Hei vent nå litt! Dersom Riise kommer tilbake i form, så har vi faktisk to gode vinger i han og Essediri. Ju-Hu !!!
Myklebust skal ikke på vingen. Han skal rive motstandernes forsvar i filler med uforutsigbarhet og stor fart. Kanskje kommer det noen gode skudd og scoringer igjen også.
Spørs om ikke en av dem må spille på venstre uansett, selv om det ikek er ideelt.Kommentar
-
Synes ikke Riise fortjener å få spassere rett inn i laget igjen på bekostning av Essediri, som faktisk har vært en av våre beste hver gang han er på banen. Dessuten må vi passe oss for å drive "rovdrift" på han. Da eventuelle penger bør brukes på å forsterke stalle foran neste år, framfor et søksmål fra familien Riise.Kommentar
-
Synes de fleste av LSK-spillerne var meget bra i dag og leser at Karim, Mykle og Brenne blir nevnt flere ganger. MEN at nesten ingen ser den utrolige jobben Kiko Mouheli gjør i dag er helt utrolig. Han er jo helt KONGE. Uten hans innsats hadde vi ikke fått poeng i denne kampen. Han løper og løper og gjør en stor defensiv jobb i dag. Og i dag var det ikke mange unødvendige tilbake pasninger.Kommentar
-
Det er utrolig deilig og se andreomgangen i dag.
Morsom fotball fra desverre begge lag. Stabæk virket farligere forran boksen, men syntes vi rystet serielederen godt i dag.
Alanzinio er jo bare hærlig og se på.
Mange som sto frem i dag. Takk til myklebust for at du spiller med den selvtilliten i dag. Skulle ikke tro du har slitt benken hele sesongen.
Fortsett med det.
EJ..... NÅ MÅ JO OGSÅ DU HA FÅTT MED DEG AT SUNDGODT IKKE HØRER HJEMME I STARTOPPSTILLINGEN.
Gud så kjedelig og se den fomlenissen på banen.
Har trua på dette nå. Tre poeng opp til søppla. Slå de på Ullevåll og havne forran de på tabellen.
Det hadde reddet sesongen for meg iallfall.Kommentar
-
Riise scoret mye mål på u-landslaget og dersom han spiller venstreving, kan han dra seg innover og skyte med høyre. Så kan evt Ståle prøve å overlappe.
Brenne må bli brukt som hengende spiss. Hvis ikke kan vi selge ham etter sesongen. Det må bli opp til Berg om hvordan vi skal bruke ham neste år. jeg ser ikke noe alternative posisjoner hvor han kan bruke sine egenskaper.Kommentar
-
Joa, Mouelhi er en nesten komplett spiller. Ballvinner og den som klarer å holde litt på ballen, vende spillet og gjør lure ting på midten. Hva mangler han på å være en komplett midtbanespiller? Litt mer fart og driv i lengderetningen og å presse ned skuddene sine slik at de av og til kan resultere i mål eller i verste fall returer for spissene. Kanskje han kan bli bedre på dette fremover og neste sesong. Innsatsen idag er upåklagelig!LSK Norges beste lagKommentar
-
Blir ikke sur på EJ uansett hva han velger.Kommentar
Kommentar