Stabukk vil gjøre to ting i dag: Utnytte bakrommet hvis vi blir uforsiktige eller filme seg til mange frispark hvis vi ligger lavt. Det kippe viste mot fotrappe dansker sist tilsier egentlig at ikke han burde starte i denne kampen. Om vi kommer unna uten utvisninger i forsvarsrekka er vi heldige. Klarer vi å presse ballfører hele tiden og unngå at de kommer rettvendt innenfor 20 meter så tror jeg vi kan få til en del overganger hvis Bjørkøy og Mouheli virkelig jobber. Håper at vi kan finne tilbake til intensiteten vi viste i perioder mot B/G og Viking hjemme, og at laget ikke gir opp om vi får et par i sekken.
LSK-Stabæk, Åråsen, mandag 1.9.08 kl 19
Collapse
X
-
Er redd for at vi ser ett LSK lag som pumper lange baller opp mot en tafatt sundgot. Vil se Oliver og Fellus i denne kampen. Oliver er flink til å holde på ballen så får han sende ballen tilbake til kiko som sender en stikker til fellus som scorer.
Kommentar
-
Hva er det jeg hører...får jeg vilja mi? Hadde jeg aldri trodd. Dette skal bli interessant. Så får vi håpe det ikke er et tilfelle av "vær forsiktig med hva du ønsker deg".FerdigskåraKommentar
-
men nå skal det sies at det er ikke så mange løp der fremme heller, han er ofte ganske ensom e de situasjonene, men en dansende Fellus mellom der , og en hengende Brenne rett bak kan kanskje gi resultaterKommentar
-
OO og Fellus kunne vært spennende, som du sier så er OO flink til å holde på ballen, men alt for ofte holder han på den for lenge slik at eventuelle medspillere som går på løp alldri får den ballen, OO er litt for treg å gi fra seg ballen i en del situasjoner.
men nå skal det sies at det er ikke så mange løp der fremme heller, han er ofte ganske ensom e de situasjonene, men en dansende Fellus mellom der , og en hengende Brenne rett bak kan kanskje gi resultaterKommentar
-
Kommentar
-
Stabukk vil gjøre to ting i dag: Utnytte bakrommet hvis vi blir uforsiktige eller filme seg til mange frispark hvis vi ligger lavt. Det kippe viste mot fotrappe dansker sist tilsier egentlig at ikke han burde starte i denne kampen. Om vi kommer unna uten utvisninger i forsvarsrekka er vi heldige. Klarer vi å presse ballfører hele tiden og unngå at de kommer rettvendt innenfor 20 meter så tror jeg vi kan få til en del overganger hvis Bjørkøy og Mouheli virkelig jobber. Håper at vi kan finne tilbake til intensiteten vi viste i perioder mot B/G og Viking hjemme, og at laget ikke gir opp om vi får et par i sekken.Kommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig registrer man med en viss undring at det fokuseres i media på Sundgots hands, men ikke i det hele tatt på Annans slag etter Pedersen og påfølgende filming som fikk Mouelhi utvist med karantene. Enda det siste var av nyere dato, 2008, og handsen fant sted i 2007. En fair dekning av begge dele i match previews ville vel vært for mye å forvente av våre media.LSK Norges beste lagKommentar
-
Takk for støtten fra noe uventet hold.
Forøvrig registrer man med en viss undring at det fokuseres i media på Sundgots hands, men ikke i det hele tatt på Annans slag etter Pedersen og påfølgende filming som fikk Mouelhi utvist med karantene. Enda det siste var av nyere dato, 2008, og handsen fant sted i 2007. En fair dekning av begge dele i match previews ville vel vært for mye å forvente av våre media.
GLem det, nesen fremover nå, PANG ut og kjemp for trøya, klubben og ikke minst den utrolige lojale fansskaren, vi krysser fingra for dere i Trondheim ikveldKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ergo så har vi standardisert på Meter'n når vår toppscorer skal omtales her på forumet.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Setter pris på klassikerkampene og kan snakke fotball med trønderslekta mi igjen, uten å bli frustrert. Det er en god ting i min bok, selv om jeg vet at jeg fortsatt vil kose meg litt ved Rosenborg-tap. Vet at mange trøndere ville synes det var synd om vi gikk ned, og det skal dere ha for. Merker at jeg selv heller ikke vil Rosenborg alt vondt, etter å ha sett klubben famle i blinde over flere sesonger. Det må ha vært frustrerende for bortskjemte og bartebærende individer
Jeg krysser fingre, tær, armer, bein og det som kan krysses for at vi kommer ut av denne sumpa, og det vil glede meg stort om vi klarer å jafse tre poeng i denne kampen. Om det blir ufortjent eller grovt ran bryr meg ikke i dag. Jeg vil bare ha tre poeng.FerdigskåraKommentar
-
Må si at jeg har myknet skremmende mye opp for trøndere etter at Rosenborg mistet det ubestridte hegemoniet på seriemesterskapet. Rosenborg er riktignok på gang igjen, men forhåpentligvis vil det aldri bli like ujevnt i norsk fotball igjen (det tjener alle på, men helst ved at flere klubber gjør det bra. Nå gjør jo nesten alle det dårlig).
Setter pris på klassikerkampene og kan snakke fotball med trønderslekta mi igjen, uten å bli frustrert. Det er en god ting i min bok, selv om jeg vet at jeg fortsatt vil kose meg litt ved Rosenborg-tap. Vet at mange trøndere ville synes det var synd om vi gikk ned, og det skal dere ha for. Merker at jeg selv heller ikke vil Rosenborg alt vondt, etter å ha sett klubben famle i blinde over flere sesonger. Det må ha vært frustrerende for bortskjemte og bartebærende individer
Jeg krysser fingre, tær, armer, bein og det som kan krysses for at vi kommer ut av denne sumpa, og det vil glede meg stort om vi klarer å jafse tre poeng i denne kampen. Om det blir ufortjent eller grovt ran bryr meg ikke i dag. Jeg vil bare ha tre poeng.
Så ikveld bør spillerne kjempe til melkesyre krampe og alt annet tar dem. Jeg er sikker på at Stabæk kjenner en gru for ikke å få med seg de tre poengene. Da kan mye rart skje og det MÅ LSK utnytte. Håper det sportslige har fått med seg det.Kommentar
Kommentar