Noen som vet noe om han?
Caio Mendes fra Brasil på prøvespill
Collapse
X
-
Caio Mendes fra Brasil på prøvespill
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Stikkord: Ingen -
-
-
Det at man er brasiliansk gjør en ikke alltid automatisk til en god fotballspiller...Kommentar
-
Det er sjelden prøvespillere får kontrakt, så for min egen del velger jeg å ikke håpe for mye. Den siste jeg kommer på som fikk kontrakt med oss etter prøvespill var vel Uwe Rösler?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
hehe
Jeg velger å tro (håpe) sjalottlauken med viten og vilje prøver å skrive mest mulig slitsomzk med det innlegget der.
Ellers er jeg stygt redd jeg må begynne med store doser Zoloft for å holde ut her inne.
(noen vil sikkert si at jeg nødvendigvis allerede går på noe aldeles uvanlig sterkt, men det får så være...)
For å være litt mer on topic :
Håper vi kan finne en uslepen diamant, men er vel redd det like gjerne blir en Radulovic ja.
Synd ikke danskepølsa(2) viste seg bedre frem, virka spennende...¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Kommentar
-
Koren var på prøvespill før han signerte. Husker hele forumet gikk bananas før vi signert han etter at han spilte en treningskamp. På den tiden var det litt mindre forhold her på forumet...Kommentar
-
Kommentar
-
Vet du at det finnes 182 spiller i første og andre liga in Portugal? Over 100 i Spania, mellom 50 og 60 i Italia, men mindre enn 20 i Storbrittania?
til sammen (leste jeg) at det er circa 400 Brasser som spiller i "Vestlige Europa".
Lykke til i å gjette hvem det faktisk er før LSK avslører identiteten hannes:Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Hvor mye skal Aalesund ha for Dedè?
Blir spennende å se hva som bor i denne brassen, både talentmessig og på evnen til å tilpasse seg Norge om han skulle være god nok. Men brasser har dette med å bli hypa opp pga opphavet så jeg vegrer meg litt for å være for optimistisk.For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
Tror det var denna karen som var på treninga i dag. Helt ok spiller, men tror ikek han kan forsterke laget vårt. Minte mye om Salimi som også var på treninga. Gjorde det ikke spesielt bra på noen deler av treninga. På innleggssekvensen syntes jeg Midtun var en god del bedre.Kommentar
-
Tror det var denna karen som var på treninga i dag. Helt ok spiller, men tror ikek han kan forsterke laget vårt. Minte mye om Salimi som også var på treninga. Gjorde det ikke spesielt bra på noen deler av treninga. På innleggssekvensen syntes jeg Midtun var en god del bedre.Kommentar
-
Det kan jo hende speidern sier "You should sign this player whatever the price", eller "This player is a definite purchace" p.g.a. potenciel abilityen hans?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar